loading...
گروه طراحی اسلامی امین گرافیــک
آخرین ارسال های انجمن
امین رضــاحاجی بازدید : 408 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 GamefaPlusDigital6

 مجله ی الکترونیکی گیمفاپلاس:دیجیتال به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و مدرن ترین مجلات الکترونیکی فارسی زبان،به واسطه ی پشتیبانی قوی در وب سایت خبری/تحلیلی گیمفا که پرمخاطب ترین و به روز ترین وب سایت خبری گیم ایران است،از شهرت خاصی برخوردار شده است.در این مجله ی الکترونیکی که به صورت رایگان و ماهانه توزیع میشود،به آخرین بازی های روزدنیا و مهمترین خبرهای این صنعت پرداخته میشود و با داشتن مطالب هایپ بسیار ارزشمند و اختصاصی،نقاط قوت بسیاری را به همراه دارد. اولین چیزی که در آخرین شماره ی منتشر شده از این مجله یعنی شماره ششم به چشم میخورد مطلب اصلی آن یعنی بازی “Thief” است.در این شماره پرونده ای مفصل از این بازی را به همراه تاریخچه و مصاحبه ای با سازندگان این عنوان خواهید خواند.اما اگر از کنار این مطلب پرمحتوا بگذریم به مقاله ای تخصصی در مورد رازهای پنهان رابطه ی سونی،مایکروسافت و شرکت IBM بر سر ساخت کنسول های نسل هفتم میرسیم که خواندن آن را به فن بوی های هر دو کنسول پیشنهاد میکنم.همچنین به طرفداران سری بازی های بتمن،دو هایپ در مورد آخرین نسخه ی رونمایی شده از این بازی یعنی Batman Arkham origins حتما توجهتان را جلب میکند. در بخش های نقد و بررسی نیز به آخرین و برترین بازی هایی که این اواخر بر روی پلتفرم های مختلف عرضه شده اند مانند Bioshock،Painkiller و… پرداخته ایم.قسمت پیش نمایش هم به بازیهایی که در آینده ای نزدیک به دستمان میرسند نگاهی انداختیم که از آن میتوان به Lost Planet 3 اشاره داشت.مصاحبه ای اختصاصی با عوامل سازنده ی بازی آنلاین ایرانی IRAN FC که یک بازی تحت مرورگر و مدیریت تیم فوتبال است داشتیم که به علاقه مندان بازیهای آنلاین و فوتبال توصیه میشود.با دانلود رایگان این مجله ی پرمحتوا و شکیل از مطالب حرفه ای و به روزش بهره مند شوید.

امین رضــاحاجی بازدید : 277 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

fast and furious 6

همگی شما کاربران فیلم Fast & Farious را به خوبی می شناسید. در این فیلم فوق العاده بازیگران به نام و معروف ایفای نقش می کنند. به تازگی قسمت ششم این فیلم نیز اکران جهانی شد که به همراه آن، بازی Fast & Farious 6 برای آیفون، آیپاد و آیپد معرفی گردید که باعث خوشحالی کاربران اپل شد. شما کاربران گرامی هم اکنون می توانید این بازی جذاب و اعتیادآور را از لرد دانلود دانلود کنید و از آن لذت ببرید این بازی برای iOS 4.3 و بالاتر است.

امین رضــاحاجی بازدید : 241 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سرانجام پس از مدتها قول و وعده، امروز بازی جدید Angry Birds Star Wars عرضه شد.  داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

امین رضــاحاجی بازدید : 277 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

1349259642_amazing-spiderman-main

 

خود را برای پرواز در بالای شهر آماده کنید. پس از موفقیت فیلم SpiderMan، شرکت GameLoft تصمیم گرفت از این فیلم زیبا، بازی های بسیار زیبا برای تمامی سیستم عاملها و کنسولها عرضه کند. به شما پیشنهاد می کنیم این بازی را دانلود و از بازی با آن لذت ببرید. گرافیک فوق العاده زیبای این بازی، همه را شگفت زده کرده است و باعث شده ساعتها شما را پای بازی میخکوب کند این بازی برای iOS 4.3و بالاتر است.

امین رضــاحاجی بازدید : 274 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

1364651038_csr-racing-main

 

بازی فوق العاده زیبای CSR Racing از سری بازیهای اتومبیل رانی است که شما می توانید در آن با اتومبیل های رویایی خود به مسابقه با رقیبان خود در خیابان ها بپردازید. گرافیک فوق العاده جذاب این بازی یکی از امتیازهای مثبت این بازی است که می تواند شما را به خود جذب کند. شما در این بازی می توانید با ماشین های روز دنیا هر کجای دنیا که دوست دارید رانندگی کنید و از فشار دادن پدال گاز در حد جنون لذت ببرید این بازی برای iOS 4.3 و بالاتر است.

 

 

 

امین رضــاحاجی بازدید : 346 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

Ski-Safari_header

 

Ski Safari بازی  زیبایی است که در آن باید از بهمن فرار کنید. در این بازی شما باید در کوه های پر برف به اسکی سواری بپردازید و از بهمنی که پشت سرتان هست فرار کنید! برای فرار از بهمن حیوانات به کمک شما می آیند که باعث می شود سرعت شما افزایش یابد و از بهمن دورتر شوید. حیوانات متفاوتی مثل پنگوئن که باعث می شود سرعت شما افزایش یابد و همچنین عقاب که شما را از زمین بلند می کند به کمک شما می آیند و حیوانات بسیار زیادی که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. برای دست یابی به بعضی از آیتم های مفید باید سکه های موجود در بازی را بخورید تا بتوانید امتیاز خود را برای باز کردن این آیتم ها به حد نصاب برسانید این بازی برای اندروید ۲٫۱ و بالاتر است.

امین رضــاحاجی بازدید : 778 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

1364367045_angry-birds-seasons-main

 

بازی Angry Birds Seasons را همگی به خوبی می شناسید. این بار کاراکتر جدیدی به بازی اضافه شده است که خیلی بانمک و شلوغ است. این نسخه مراحل جدیدی دارد که بسیار جذاب و البته کمی سخت هستند. پیشنهاد می کنیم نسخه جدید Angry Birds Seasons را دانلود کنید و از آن لذت ببرید این بازی برای  iOS 4.3 و بالاتر است.

امین رضــاحاجی بازدید : 279 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

Vector_header

Vector یک بازی بسیار زیبا برای گوشی های اندروید است که به تازگی در گوگل پلی منتشر شد. در این بازی شما در نقش وکتور هستید. وکتور تحت تعقیب پلیس است. او باید با استفاده از مهارت پارکور خود از دست پلیس های شهر فرار کند. شما باید با استفاده از انگشت خود او را تحت کنترل بگیرید تا از دست پلیس ها فرار کند این بازی برای  iOS 3.2 و بالاتر است.

امین رضــاحاجی بازدید : 216 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

 

JFK Reloaded از بازیهای زیبا و اکشنی میباشد که بر پایه ترور جان اف کندی رئیس جمهور اسبق ایالات متحده امریکا طراحی گردیده است …
در تاریخ ۲۲ نوامبر ۱۹۶۳ در شهر دالاس از ایالت تگزاس جان اف کندی سی و پنجمین رئیس جمهور امریکا توسط فردی به نام لی هاروی اسوالد ترور گردید . در این بازی شما در نقش ضارب جان اف کندی فرصت اندکی را برای شلیک به سوی اتومبیل رئیس جمهور در اختیار خواهید داشت و پس از آن هدف از تیررس شما خارج خواهد گردید .
پس از شلیک ، فیلم انیمیشن کوتاهی از حرکت رئیس جمهور نمایش داده میشود و سر انجام آنالیز کامپیوتری گلوله های شلیک شده توسط شما نمایش داده میشود و همزمان گزارشی که توسط هلیکوپتر پلیس ضبط گردیده قرائت میگردد. گرافیک این بازی نسبت به حجم آن بسیار زیبا و صداهای زمینه نیز نزدیک به طبیعی میباشد تنظیم زاویه تیر اندازی توسط موس و شلیک نیز با کلیک چپ موس صورت میگیرد .
این بازی بدون نیاز به نصب و Portable میباشد و توسط آنتی ویروسهای Norton و NOD32 کنترل گردیده است.

jfk بازی زیبا و اکشن Portable JFK Reloaded

امین رضــاحاجی بازدید : 307 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

این بازی از روی سریال تلویزیونی هشدار برای کبرا ۱۱ ساخته شده است و شما در نقش سمیر که راننده ماشین پلیس است می‌باشید. شما بر اساس دستوراتی که فرمانده‌تان می‌دهد و اتفاقاتی که رخ می‌دهد به ماموریت می‌روید و مانع حرکت خودرو‌های قانون‌شکن در سطح شهر می‌شوید.
خودروی شما با برخورد با موانع آسیب می‌بیند و بازی بسیار طبیعی طراحی شده است که همین موضوع باعث جذابیت بیشتر بازی خواهد شد.دانلودها امیدوار است از انجام این بازی لذت ببرید.

crash3 بازی جذاب هشدار برای کبرا 11   Crash Time III

امین رضــاحاجی بازدید : 177 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

 

بازی فلش پینگ پونگ یک بازی بسیار کم حجم اما فوق العاده سرگرم کننده می باشد که می تواند برای ساعت ها شما را مشغول کند! این بازی با فرمت SWF (فلش) می باشد که هم اکنون می توانید آن را با حجم تنها ۳۰۰ کیلوبایت از دانلودها دریافت کنید! امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید.

pingpong بازی سرگرم کننده و کم حجم فلش پینگ پونگ برای کامپیوتر
امین رضــاحاجی بازدید : 220 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

رندگان خشمگین یکی از مشهورترین بازی های دنیا با نسخه ی جدیدی از خود برگشته است این نسخهAngry Birds Star Wars نام دارد این بار پرندگان عصبانی باید با خوک های فضایی کهکشان که امپراتوری شیطان بر آن ها حاکم است بجنگند و تخم هایشان را در برابر این بیگانگان محافظت کنند در این بازی نوع پرندگان و سلاح ها تغییرات زادی کرده اند امیدوارم از این بازی لذت ببرید .

امین رضــاحاجی بازدید : 387 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (1)

 

بازی دزد بزرگ یا همان GTA یکی از معروفترین بازی های حال حاضر دنیاست که طرفداران خیلی بی شماری دارد که هر روز نسخه جدیدی از سری ۵ این بازی را کمپانی های مختلف می سازند اما چون حجم بازی زیاد است کاربران اینترنت های دیال آپ شاید قادر به دانلودش نباشند . ما خبر خوبی برای کابران دیال آپ داریم نسخه ۴ بازی جی تی آی را با حجم باورنکردنی ۷ مگابایت براتون آماده دانلود کرده ام تعجب نکنید ۵ مگابایت نه ۵ گیگ !!!!

این بازی با روش بسیار خاصی فشرده شده است و فرمت آن پس از دانلود و استخراج از فایل زیپ ISO است که باید با برنامه های اجرا کننده ایمیج مانند Vitrual clone drive یا daemon tools اجرا بشه . این بازی را دانلود کنید و از سرقت بزرگ اتومیبل لذت ببرید نظر یادتون نره.

امین رضــاحاجی بازدید : 270 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

C.I.AOperative SoloMissions بازی اکشن و مهیج در سبک کانتر C.I.A. Operative Solo Missions

همان طور که بسیاری از شکا اطلاع دارید Counter Strike یکی از محبوب ترین و مشهور ترین بازی های اکشن و سوم شخص در کل جهان بوده که با وجود گرافیک نسبتا کم آن طرفداران بسیار زیادی دارد. CIA Operative Solo Missions نیز اثری در همین سبک بوده و با مراحل پر تعداد و فوق العاده جذابی که دارد بسیار سرگرم کننده است. این بازی جنگ های سازمان جهانی سیا ( C.I.A. ) را در بر گرفته و به طور کامل به جریانات و درگیری های آن می پردازد. هم چنین حجم و گرافیک بازی مناسب بوده و قابل اجرا بر روی تمامی سیستم ها می باشد.

امین رضــاحاجی بازدید : 398 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

Virtua cop 2 بازی بسیار محبوب و خاطره انگیز ماموریت های یک پلیس Virtua Cop 2

بدون شک بسیاری از شما بازی فوق العاده جذاب و خاطره انگیز Virtua Cop 2 یا همان ماموریت های یک پلیس را به یاد می آورید.این اثر در سال 1995 توسط شرکت SEGA ساخته شده و بعد ها برای کامپیوتر نیز منتشر شده است. این بازی با وجود کم حجم و گرافیک معمولی که دارد فوق العاده سرگرم کننده بوده و برخی از بازی خور ها را به دوران کودکیشان می برد. هدایت بازی Virtua Cop 2 با استفاده از ماوس بوده و از ده ها مرحله جذاب و متنوع , کاراکتر های مختلف از جمله دزد ها و افراد بی گناه بهره مند می باشد.  امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

امین رضــاحاجی بازدید : 224 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Iron Front Liberation 1944 جبهه ی آزادی
نام بازی: Iron Front: Liberation 1944 D-Day
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: DEEP SILVER
مد بازی : N/A
حمایت توسط : DEEP SILVER
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد

Iron Front: Liberation 1944 D-Day عنوان یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده به سبک استراتژی است. این بازی روایت مشهوری از فرود نیروهای متفقین در سواحل نرماندی در جنگ جهانی دوم است. این بازی یک گیم پلی تاکتیکی دارد.این بازی سعی کرده است روایت گفته شده را به تصویر بکشد و در یکی از صحنه های اغراق آمیر آن در هر سانتی متر از سواحل یاد شده سربازانی فراخوانده شده است. بازی سبکی استراتژی دارد.

امین رضــاحاجی بازدید : 219 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

وقتی یک سری بازی بسیار بزرگ را در دست دارید که میلیون ها دلار درآمد را به همراه می آورند، ماندن در اوج کیفیت و نوآوری بسیار سخت است. اکثر بازیسازان، زمانی که با چنین بازی هایی مواجه می شوند، دیگر در آن تغییراتی ایجاد نمی کنند و بیشتر از همان المان هایی استفاده می کنند که در نسخه های قبلی دیده شده بودند. تغییرات بزرگ در بازی های Blockbuster یک ریسک بسیار بزرگ است. برای اینکه بتوان در این بازی ها تغییرات قابل ملاحظه ای به وجود آورد، باید ساعت ها تحقیق و جستجو و اطلاعات را آنالیز کرد. کمپانی Rockstar از سال ۲۰۰۱ توانست یکی نام آشناترین بازی های Blockbuster دنیا را تولید کند.

آن ها با ساخت Grand Theft Auto III صنعت بازی را با مفهوم Open-World و گردش آزاد آشنا کردند. موفقیت این بازی باعث شد که Rockstar کمپانی بزرگی مانند Take-Two را در کنار خودش ببیند که سرمایه بسیار زیادی را به آن ها داد تا Rockstar اکنون به کمپانی ای تبدیل شود که بهترین بازی های دنیا را راهی بازار می کند. پشتیبانی Take-Two از Rockstar باعث شد که بازی Grand Theft Auto IV تا کنون بیش از ۲۵ میلیون نسخه در سرتاسر دنیا فروش داشته باشد و با میانگین امتیازات ۹۸ در سایت Metacritic بهترین بازی این نسل باشد. Rockstar نشان داده که برای موفقیت بازی هایش دست به ریسک های زیادی می زند.

gta v game informer screenshot 34 بررسی بازی Grand Theft Auto V

امین رضــاحاجی بازدید : 309 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Call of Duty: Black Ops II سربازان فوق پیشرفته

|میکس و صداگذاری : فرشاد شمسی خانی|
| کاری از تیم دوبله میهن دانلود ( استودیو رسانه افزار مهر ) رسانه|
مدیر دوبلاژ : مجتبی ایزدی

گروه دوبلاژ :
مجتبی ایزدی
مریم علیزاده
علی سهیلی
سید محمد صالح هاشمی
مسعود ایزدی
علی باقری

نسخه ی کامل بازی به زودی ...


استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال1980 و جنگ سرد دوم در سال 2025 است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است!

امین رضــاحاجی بازدید : 318 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

 

 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter مدال افتخار جنگ های پیشرفته

نام بازی: Medal of Honor:Warfighter
پلتفورم : pc
ژانر: First-Person Shooter
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : Single & Multi Player
حمایت توسط : Danger Close
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

سری بازی های مدال افتخار همیشه از محبوبیت خاصی برخوردار بودند و از گذشته درخشان و کهنی برخوردار هستند، اما در سال 2010 یک بازسازی از این عنوان انجام گرفت که خیلی ها را شگفت زده کرد! این شگفت زدگی بخاطر جلوه های بصری جذاب و گیم پلی عالی نبود، این شگفت زدگی از ضعف گیم پلی و گرافیک بخش انفرادی (داستانی) بازی بود که باعث خشم طرفدارانش شد؛

امین رضــاحاجی بازدید : 298 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی R.A.W REALMS OF ANCIENT WAR قلمرو جنگ های کهن
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
| نسخه ی RELOADED |
|به همراه کرک به صورت لینک جداگانه |

نام بازی: R.A.W Realms of Ancient War
پلتفورم : pc
ژانر: Action RPG, Hack N' Slash
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Wizarbox
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

در بازی R.A.W REALMS OF ANCIENT WAR شما به صورت مداوم باید حضور داشته باشید.شما در این بازی میهب ترین و سحر آمیر ترین قدرت ها را در اختیار قرار دارید.قدرت های پادشاهی به شما قدرت مانور بالایی را خواهد داد.از این سمت به خوبی استفاده نماید. در طول جنگ، برخی از مهیب ترین دشمنان خود خواهید دید، هنگامی که ضعیف شدند به خوبی از قدرت ذهنی خود و داشتن استراتژی های پیشرفته بهره ببرید.از این فرصت برای کنترل آنها استفاده نمایید

امین رضــاحاجی بازدید : 224 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی  جنون سرعت

|دانلود به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|آپدیت 2 تا 5 اسکیدرو اضافه شد|

نام بازی: F1 2012
پلتفورم : pc
ژانر: Racing
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Codemasters
مد بازی : Single & Multi Player
حمایت توسط : Codemasters Studios Birmingham
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

استودیوی Codemasters تا کنون دو نسخه F1 را راهی بازار کرده که هر کدام از آن ها یکی از بهترین شبیه سازی های مسابقات F1 بودند. همین موضوع باعث شده تا همه انتظار داشته باشند که این کمپانی هر سال یک نسخه بسیار خوب از این سری از بازی ها را راهی بازار کند.

امین رضــاحاجی بازدید : 289 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی FiFA 13 فوتبال حرفه ای
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|FULL UNLOCKED MULTI12|

|کرک بازی افزوده شد|
نام بازی: FIFA 13
پلتفورم : pc
ژانر: Sports Game, Association Football Simulation
نوع  فایل : کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : Single-player, Multiplayer
حمایت توسط : EA Canada
درجه بندی سنی :    ACB: G     ESRB: E     PEGI: 3     USK: 0
قابلیت آنلاین:دارد

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید.

امین رضــاحاجی بازدید : 269 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)
http://up.hottarin.com/Pictures/Post/pes2013_(Hottarin.Com).jpg
 
رستاخیز PES در نسل جدید که از نسخه 2011 آغاز شد اندک اندک این بازی سابقاً زیبا را به مسیر صحیح بازمی گرداند. عرضه PES 2012 نوید بخش بازگشت Konami به دوران شکوهمند گذشته بود و حالا نسخه 2013 که چند روزی از معرفی آن نمی گذرد قصد دارد استانداردهای شبیه ساز فوتبال را بالاتر ببرد.
 
وبسایت رسمی کونامی تحلیل نسبتاً جامعی از نسخه جدید PES و هر آنچه که باید در آن ببینم را جمع آوری کرده است. Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی lمي باشد ...
 
امین رضــاحاجی بازدید : 199 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)
 دانلود بازی PES 2013 فوتبال تکامل حرفه ای
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|SKIDROWنسخه ی کامل جایگزین نسخه ی دمو شد  |
نام بازی: PRO EVOLUTION SOCCER 2013
پلتفورم : pc
ژانر: Sports game
نوع  فایل : SKIDROW
زبان: MULTI
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Konami
مد بازی : Single/Multiplayer
حمایت توسط : Konami
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
رستاخیز PES در نسل جدید که از نسخه 2011 آغاز شد اندک اندک این بازی سابقاً زیبا را به مسیر صحیح بازمی گرداند. عرضه PES2012 نوید بخش بازگشت کونامی به دوران شکوهمند گذشته بود و حالا نسخه 2013 که چند روزی از معرفی آن نمی گذرد قصد دارد استانداردهای شبیه ساز فوتبال را بالاتر ببرد.
امین رضــاحاجی بازدید : 229 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی محبوب Pes 2012 1.1 برای ویندوز موبایل

امروزه کمتر کسی است که سری بازی های PES را نشناسد. سری بازی های PES که معروفترین آن ها PES 2012 است توسط شرکت Konami ساخته شده که از اولین نسخه خود تا به این لحظه طرفداران ثابت خود را حفظ کرده است. اینبار این بازی زیبا را برای سیستم های ویندوز موبایل آماده کرده اند که در بین سایر بازی های مربوط به ویندوز موبایل دارای گرافیکی بسیار عالی است و تا کنون کمتر بازی توانسته چنین گرافیکی را برای این سیستم و این نوع گوشی ها به نمایش در بیاورد. این بازی در سری بازی های Xbox Live قرار گرفته مه خود تضمین کیفیت بالای این بازی را به کاربران میدهد. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از سایت امین دانلود به صورت رایگان دریافت نمایید.

امین رضــاحاجی بازدید : 197 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید بازی موبایل Angry Birds Space 1.3.0 برای iOS و آندروید

Angry Birds Space 1.3.0 نسخه جدید دیگر بازی پرندگان خشمگین در فضا می باشد. بعد از دزدیده شدن تخم مرغ ها توسط پنجه غول پرندگان خشمگین وی را تا فضا تعقیب می کنند و ناگهان خود را در کهکشانی جدید بصورت شنار می یابند. این کهکشان عجیب و مرموز بوده و توسط خوک ها محاصره شده است. اما پرندگان خشمگین نترس و شجاع بوده و مانند دیگر مراحل گذشته این مراحل را هم به پایان خواهند رساند . مراحل جدید به بازی اضافه شده و همچنین گیم پلی عالی و بالائی را در این نسخه شاهد خواهیم بود. شما میتوانید ترفند های جدید را بر اساس گرانش های فضائی پیدا کرده و استفاده کنید. حال به جستجو و ماجراجوئی در کهکشان ها بروید و تخم مرغ ها را از دست خوک های کثیف نجات دهید. هم اکنون  میتوانید  این بازی را  برای سیستم عامل آندورید نسخه 1.6 و بالاتر و سیستم عام iOS نسخه 4.0 و بالاتر در ادامه مطلب از وب سایت امین دانلود  دریافت کنید.

امین رضــاحاجی بازدید : 336 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی زیبای Need for Speed SHIFT HD برای Symbian ورژن 3

 

Need for Speed SHIFT یکی دیگر از سری بازی ها مسابقه ای است که اینبار با کیفیت HD برای گوشی های نوکیا ورژن 3 ساخته شده است. افزوده شدن کیفیت HD به این بازی باعث شده تا جذابیت بازی افزایش چشمگیری داشته باشد. در نسخه دو حالت اول شخص و دوم شخص به بازی برای سلیقه ای مختلف افزوده شده است. همچنین 7 حالت مختلف مسابقه نیز وجود دارد. همچنین مانند نسخه کامپیوتری این بازی قادر خواهید بود تا ماشین های خود را به شکل های مختلف آپگرید کرده و از امکانات و در نتیجه رانندگی بهتری برخوردار شوید. امیدواریم از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید.

امین رضــاحاجی بازدید : 262 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی FiFA 13 فوتبال حرفه ای
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|Demo|

نام بازی: FIFA 13
پلتفورم : pc
ژانر: Sports Game, Association Football Simulation
نوع  فایل : دمو
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : Single-player, Multiplayer
حمایت توسط : EA Canada
درجه بندی سنی :    ACB: G     ESRB: E     PEGI: 3     USK: 0
قابلیت آنلاین:دارد

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید.

امین رضــاحاجی بازدید : 246 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

| دانلود Running Dead v1.2 مرده متحرک برای آیفون و آیپد از سایت میهن دانلود |

| آخرین آپدیت به ورژن ۱.۲ |

شهر پر از مرده متحرک شده است و تنها بازمانده شمایید، راه خود را انتخاب کنید! یا تمامی زامبی هایی که در مسیر شما قرار می گیرند و شما را تعقیب می کنند را بکشید و یا آن ها شما را می کشند! پس هدف خود را انتخاب کنید، در ورژن ۱.۱ این بازی کیفیت صدا بهبود یافته، اشکالات زیادی از بازی برطرف شده و همچنین سایر بهبودی ها افزوده شده، در ورژن ۱.۲ این بازی سرعت کلی بازی و پیشرفت مرحله بالا رفته، در منوی تنظیمات حالت سخت به بازی افزوده شده، دو سلاح اره برقی و تیر کمان اضافه شده، نوار میزان خون اضافه شده و بسیاری امکانات دیگر، هم اکنون می توانید از سایت بزرگ میهن دانلود این بازی را به صورت رایگان دریافت نمایید.

فــروش ويــژه بازي PES 2013

پس از یک سال انتظارپيش فــروش ويــژه بازي PES 2013يك ماه زودتر از توزيع رسمي بازيبا خريد اين بازي از فروشگاه رز مارکت همزمان با انتشار نسخه رسميبازي،شما هم اين محصول را دريافت مي كنيد . پیش فروش بازی فوتبال Pro Evolution Soccer 2013 از هم اکنوننسخه نهایی بازی پرطرفدار PES 2013در دو دی وی دی کاملا اورجینالدارای گارانتی نصب و پشتیبانی تعویض در صورت خرابیبا قیمتی بسیار مناسب
روش خرید : 1 - سفارش کالا 2 - تحویل کالا درب منزل 3 - پرداخت هزینه

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرافدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 948
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1143
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 300
  • بازدید ماه : 1,248
  • بازدید سال : 24,044
  • بازدید کلی : 495,225
  • تلویزیون انلاین