loading...
گروه طراحی اسلامی امین گرافیــک
آخرین ارسال های انجمن
امین رضــاحاجی بازدید : 268 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

simaye-hamrah

نرم‌افزار سیمای همراه شامل ۶۰ شبکه تلویزیونی صدا و سیما(سراسری، دیجیتال، برون مرزی و استانی) و ۲۰ شبکه رادیویی صدا و سیما با امکان پخش آنلاین می‌باشد. لطفا توجه داشته باشید که برای پخش آنلاین باید به اینترنت با سرعت مناسب متصل باشید. اطلاعات مربوط به فرکانس دریافت و سایر توضیحات درباره شبکه‌ها، امکان جستجوی سریع در لیست شبکه‌ها و پشتیبانی کامل از فارسی بر روی همه دستگاه‌ها از ویژگی های این برنامه می باشد.

امین رضــاحاجی بازدید : 248 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

zelzele-negar

با نرم افزار زلزله نگار می توانید از ۶۰ زلزله آخر ثبت شده در ایران آگاهی پیدا کنید. این نرم افزار با اتصال به سرور سایت موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ۶۰ زلزله آخر ثبت شده در این سایت را دریافت کرده و روی گوشی موبایل نمایش می دهد.

امین رضــاحاجی بازدید : 170 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

ا عرض سلام خدمت همه ی مخاطبان امین ایبوک

نسخه شهریور امین ایبوک ( کتاب الکترونیکی موبایل ) کاملا متفاوت ساخته شد.

تمام تلاشمون رو کردیم تا امین ایبوک این ماه به بهترین شکل  ساخته شه .

امین رضــاحاجی بازدید : 208 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)

apersian calendar

apersian calendar یکی از کاملترین تقویم های شمسی برای سیستم عامل اندروید می باشد. این برنامه شامل تقویم شمسی با امکانات ساعات شرعی و آلارم بیدار باش و ویجتهای مختلف می باشد. apersian calendar همچنین دارای مناسبت ها، تم های مختلف، یادداشت گذاری و بسیاری ویژگی های دیگر نیز می باشد.

امین رضــاحاجی بازدید : 235 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

کتاب جامع الکترونیکی حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم اولین کتاب جامع الکترونیکی در ایران درباره حضرت محمد (ص) می باشد. این برنامه شامل تاریخ زندگانی پیامبر، قرآن مجید معجزه بزرگ پیغمبر، حدیث کساء و اهل بیت پیامبر، پیامبر و ایرانیان، اخلاق و فضائل پیغمبر، سیره پیامبر، سخنان پیامبر، زیارت و توسل، پیامبر اعظم در آیینه قرآن، پیامبر در کلام امیر المومنین (ع)، پیامبر از نگاه اندیشمندان غیر مسلمان، پیامبر در آینه ادب و هنر و به همراه متن و پخش صوتی زیارت نامه حضرت محمد می باشد که میتوانید در ادامه مطلب این نرم افزار را دانلود نمایید...

امین رضــاحاجی بازدید : 303 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

به مناسبت ۲۹ ماه صفر،شهادت امام رضا کتاب جامع الکترونیکی امام رضا (ع) را جهت استفاده تلفن همراه با سیستم‌ عامل اندروید قرار داده ایم که شامل زیارت نامه امام رضا (ع) ، شناسنامه  امام رضا (ع) ، زندگانی و دوره  امامت امام رضا (ع) ، فضائل و کرامات امام رضا (ع) ، سیره امام رضا (ع) ، آموزه ها و آثاری از امام رضا (ع) ، مناظرات امام رضا (ع) ، برکات حضور امام رضا (ع) در ایران ، آداب زیارت امام رضا (ع) ، چهل حدیث نورانی از امام رضا(ع) و امام رضا (ع) در آینه شعربه همراه متن و پخش صوتی می باشد .

توضیحات تکمیلی و دانلود در ادامه مطلب...

امین رضــاحاجی بازدید : 278 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

Air GO LauncherEX Theme

 امروز هم با یک تم زیبا برای لانچر محبوب GO Launcher EX آمده ایم. این تم که Air GO LauncherEX Theme نام دارد دارای آیکن های بسیار زیبا و هماهنگ دایره ای شکل است که زیبایی خاصی را به گوشی اندرویدی شما می دهد. این تم همچنین والپیپر زیبایی از آسمان ابری را نیز به همراه دارد که ترکیب مناسبی با آیکن ها دارد. پیش از نص تم نصب لانچر GO Launcher EX را از همین سایت فراموش نکنید.

 

امین رضــاحاجی بازدید : 327 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

The Dark Knight Rises

 بالاخره انتظارها به پایان رسید و نسخه آفلاین و بدون نیاز به روت بازی محبوب خیزش شوالیه تاریکی یا The Dark Knight Rises ارائه شد. در این بازی شما در نقش بتمن هستید و باید شهر گاتهام را از شر خلافکاران و تبهکاران مختلف نجات دهید. اگر فیلم این بازی را دیده باشید متوجه می شود که بازی خوشبختانه بسیار به داستان فیلم وفادار مانده و بدون شک شاهد یکی از شاهکار های بازی سازی گیم لافت هستید. در طول بازی علاوه برا انجام مأموریت ها می توانید خودتان هم به مبارزه با جرایم کوچکی مثل دزدی بپردازید. در این بازی همچنین از انواع سلاح ها و ماشین و موتور مخصوص بتمن نیز می توانید استفاده کرده و لذت ببرید.

امین رضــاحاجی بازدید : 286 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

http://up.hottarin.com/Pictures/Post/Android_Assistant_4.2_(Hottarin.Com).jpg

Android Assistant 4.2 یک نرم افزار رایگان و بسیار کاربردی و لازم برای سیستم عامل اندروید ۲٫۰ و بالاتر می باشد که دارای امکانات بسیار زياد و ضروری برای کاربران می باشد. این نرم افزار دارای امکاناتی مانند: مدیریت پروسه ها ، نمایش اطلاعات دستگاه ، پاک سازی حافظه کش ، مدیریت باطری، مدیریت شروع، مدیریت فایل، مدیریت صداها و… می باشد. این نرم افزار بی نظیر را می توانید از وبسایت هات ترين دریافت نمایید.

 

امین رضــاحاجی بازدید : 336 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی زیبای Need for Speed SHIFT HD برای Symbian ورژن 3

 

Need for Speed SHIFT یکی دیگر از سری بازی ها مسابقه ای است که اینبار با کیفیت HD برای گوشی های نوکیا ورژن 3 ساخته شده است. افزوده شدن کیفیت HD به این بازی باعث شده تا جذابیت بازی افزایش چشمگیری داشته باشد. در نسخه دو حالت اول شخص و دوم شخص به بازی برای سلیقه ای مختلف افزوده شده است. همچنین 7 حالت مختلف مسابقه نیز وجود دارد. همچنین مانند نسخه کامپیوتری این بازی قادر خواهید بود تا ماشین های خود را به شکل های مختلف آپگرید کرده و از امکانات و در نتیجه رانندگی بهتری برخوردار شوید. امیدواریم از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید.

امین رضــاحاجی بازدید : 196 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

Adobe Photoshop Touch

بدون شک فتوشاپ به عنوان برترین نرم افزار ویرایش و خلق تصاویر در کامپیوتر ها مشهور است و حالا می توانید فتوشاپ را در تبلت اندرویدی خود با نام Adobe Photoshop Touch نیز داشته باشید. هرچند که امکانات این نسخه از فتوشاپ با نسخه کامپیوتری آن قابل مقایسه نیست اما امکانات بسیار خوبی را به تبلت اندرویدی شما می آورد. از جمله امکانات این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- لایه های مجزا، انتخاب قسمتی از عکس، اضافه کردن فیلترها

- پرکردن قسمتی از تصویر با عکس گرفته شده از دوربین تبلت در همان زمان

- انتخاب آسان قسمت های حساس عکس مانند مو توسط Refine Edge

- جستجو و وارد کردن تصاویر از جستجوی تصاویر گوگل

- پشتیبانی از وضوح تا 2048 x 2048 پیکسل

- به اشتراک گذاری تصاویر و …

امین رضــاحاجی بازدید : 238 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

GO Keyboard

GO Keyboard یک کیبرد خوب و مناسب برای گوشی ها و همچنین تبلت های اندرویدی است که از انواع زبان ها از جمله فارسی پشتیبانی می کند. این کیبرد دارای بیش از 60 تم بسیار زیبای قابل دانلود است که هر هفته اضافه می شود. این کیبرد قابلیت پیش بینی کلمات، وارد کردن کانتکت ها، پشتیبانی از شکلک ها، نوشته های فانتزی و … را دارد و از انواع تبلت های 7، 8.9 و 10.1 اینچی به خوبی پشتیبانی می کند.

 

امین رضــاحاجی بازدید : 234 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

Zedge

شاید پیش از این با سایت Zedge آشنا شده باشید و چندین والپیپر، تم یا رینگتون از این سایت دانلود کرده باشید. حالا اگر می خواهید به کلکسیون عظیمی از والپیپر ها، لایو والپیپر ها، رینگتون ها، آلارم ها و بازی ها دسترسی داشته باشید اپلیکیشن Zedge  را نصب کنید. با این برنامه دیگر نیاز نیست در سایت های مختلف به دنبال والپیپر و رینگتون باشید و همه کارها را می توانید در گوشیتان انجام دهید.

امین رضــاحاجی بازدید : 287 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

3D Icons v2 for Go Launcher EX

اگر به دنبال یک تم فوق العاده زیبا با آیکن های سه بعدی هستید که تعداد آیکن های بسیار زیاد و متنوعی داشته باشد 3D Icons v2 را نصب کنید. این تم که برای لانچر GO Launcher EX طراحی شده است بیش از 530 آیکن سه بعدی زیبا دارد که 350 تای آنها به صورت خودکار جایگزین آیکن های فعلی گوشی یا تبلتتان می شود. همچنین 6 والپیپر زیبا نیز در آن وجود دارد و این تم عنوان بهترین تم در گوشی های بلک بری را کسب کرده است.

امین رضــاحاجی بازدید : 439 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

Thief Face Trap Hidden

اگر یک گوشی یا تبلت گران اندرویدی خریداری کرده اید شاید نگران دزدیده شدن آن باشید. برنامه های زیادی برای مکان یابی گوشی وجود دارد اما برنامه Thief Face Trap Hidden به شکل متفاوت و مؤثرتری عمل می کند. با فرستادن یک پیامک به گوشی یا تبلت می توانید با آن عکس بگیرید، زنگ گوشی را به صدا در بیاورید، آدرس آن را پیدا کنید و حتی صدا ضبط کنید. سپس برنامه به صورت خودکار و مخفیانه اطلاعات دریافتی را به ایمیل شما خواهد فرستاد تا بتوانید به راحتی دزد گوشی را پیدا کنید.

امین رضــاحاجی بازدید : 195 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Blu-ray نام پوسته ای است بسیار زیبا که در این پست برای قرار داده ایم و شما می توانید با نصب آن بر روی نرم افزار Go LauncherEX محیطی جدید و استثنایی را تجربه کنید . این تم دارای بیش از ۳۰ آیکون اختصاصی و ۳ وال پیپر شگفت انگیز می باشد که پس از نصب می توانید با جایگزین کردن آن زیبایی خاصی به اندروید خود ببخشید .

امین رضــاحاجی بازدید : 247 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

iDroid پوسته ای بسیار شیک برای لانچر Apex می باشد که دارای تعداد زیادی آیکون اختصاصی و همچنین ۱۳ وال پیپر زیبای HD می باشد که آماده است فرایند دگرگون سازی محیط کاربری در اندروید را برای شما به اجرا در آورد . در طراحی آیکون های اختصاصی سعی شده است ضمن حفظ طرح اصلی هر اپلیکیشن هم از سردرگمی شما جلوگیری به عمل آورده و هم با دادن جلوه و زیباتر کردن آنها محیطی نو را خلق کند .

امین رضــاحاجی بازدید : 233 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Super Spy Camera+ یک نرم افزار دوربین جاسوسی برای اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید اقدام به عکاسی بدون پخش صدای شاتر نمایید . اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که از گرفتن عکس از خود در مکان های عمومی خجالت می کشند یا می خواهید از معشوقه خود عکس های یادگاری بگیرید بی آنکه او متوجه شود ، این برنامه به کارتان خواهد آمد .

قابلیت ها :
- عدم پخش صدای شاتر هنگام گرفتن عکس
- امکان نمایش تصاویر گرفته شده
- قابلیت گرفتن چندین عکس به صورت پشت سرم هم و خودکار
- و …

امین رضــاحاجی بازدید : 281 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

این برنامه، یک برنامه رایگانو حتی بهترین برنامه برای هک کانکشن های وایرلس با استفاده از دستگاه های اندرویدی هست.
این برنامه شامل قویترین روش های اینکریپت برنامه ها در تشخیص شبکه های بی سیم هست که میتونه بیشتر WiFi های حتی محافظت شده رو هم کرک کنه.
و همونطور که میدونید پسوردهای WEP که براحتی کرک میشن اما برای WAP2 که یکم پسوردهای با رمزنگاری پیچیده ای داره رو یکم طول میکشه.

کسایی که با برنامه ی NetStumbler برای WiFi Hacking کار کردن میدونن که چه قدرتی در این کار داره و باید بگم که این برنامه هم ساختاری شبیه به NetStumbler داره./
البته برنامه های مشابهی وجود داره که به نظر من همشون مثل اسباب بازیه و دکورین...
به هرحال استفاده از تمام این روش ها به خلاقیت خودتون وابسته هست و میتونید با کمی فکر و خلاقیت کارهای جالبی بکنید.

در آخر هم لازمه بگم تا هرگونه سوءاستفاده از این برنامه به عهده خودتون هست.

امین رضــاحاجی بازدید : 283 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

 uc

|
اولین هدیه UC به ایرانیان - مرورگر UC ابری به زبان پارسی|
|اختصاصی میهن دانلود ، تقدیم به همه ی پارسی زبانان جهان|

 uc

مرورگر UC یک مرورگر رایگان موبایل است که بیش از 300 میلیون کاربر در بیش از 150 کشور جهان دارد. طراحی شگفت انگیز و عملکرد عالی آن حدود 5 میلیون کاربر را در ایران مجذوب خود ساخته است. از آنجا که مرورگر UC نیاز ایرانیان به مرور صفحات وب را به خوبی تامین می کند، کاربران ایرانی بسیار از آن سخن می گویند و سرعت بالا، صرفه¬جویی ترافیک و مدیریت دانلود عالی آن را تحسین می کنند. اکنون، برای ارایه تجربه کاربری بهتر به ایرانیان اولین ویرایش مرورگر UC به زبان پارسی یعنی مرورگر UC ابری برای جاوا عرضه می شود. این ویرایش خاص با ویژگیهای جدید و متعددی که دارد نشانه احترام شرکت UC به ایران و ایرانیان است.به عنوان نخستین هدیه به ایرانیان، مرورگر UC ابری برای جاوا از رابط کاربری شبیه به گوشی تلفن همراه هوشمند بهره می گیرد. با مرورگر بهینه شده UC ابری برای جاوا، کاربران جاوا نه تنها می توانند سرعت بیشتری را تجربه کنند بلکه قادر خواهند بود عملکردهای هوشمند زیادی را به راحتی و شبیه به تلفنهای هوشمند انجام دهند.

امین رضــاحاجی بازدید : 278 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

چه از علاقمندان به علم شیمی باشید و چه از تم های متفاوت و رنگارنگ بر روی گوشیتان لذت ببرید از تم Chemisty GO Launcher EX Theme خوشتان خواهد آمد. این تم که برای لانچر محبوب GO Launcher EX ساخته شده است آیکن ها را به شکل وسایل آزمایشگاهی مانند لوله آزمایش، بشر، ارلن، بالن و … در می آورد  همچنین والپیپر زیبایی نیز در رابطه با شیمی در آن گنجانده شده است. همچنین فولدر ها و کشوی برنامه نیز مطابق با این تم تغییر می کند.

امین رضــاحاجی بازدید : 226 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

LilyPad HD

 با اینکه اندروید خاصیت مالتی تسکینگ دارد اما باز هم کارکردن با تبلت های اندرویدی به راحتی ویندوز نیست چرا که باید دائماً بین اپلیکیشن های تمام صفحه سوییچ کنید و قابلیتی مانند پنجره های مختلف روی هم و در کنار هم وجود ندارد. اپلیکیشن کاربردی و جالب LilyPad HD – Floating Chat در صدد جبران این مشکل بر آمده و یک مسنجر کامل را درست مانند مسنجر های کامپیوتر به صورت پنجره باز روی برنامه های دیگر نمایش می دهد. این مسنجر که از یاهو مسنجر، فیس بوک، گوگل تاک و Live پشتیبانی می کند و قرار است در آینده نزدیک توسط آپدیت امکان اکانت های یاهو، اسکایپ و AIM نیز به آن اضافه شود می تواند در برنامه های مختلف مانند مرورگر، مسیریاب و … همواره جلوی دید شما باشد تا همزمان هم به کارهای روزانه خود برسید هم بتوانید با دوستانتان چت کنید.

امین رضــاحاجی بازدید : 237 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

UCam Ultra Camera

همانطور که می دانید برنامه های عکاسی و فیلمبرداری زیادی برای سیستم عامل اندروید وجود دارند که می توانید بخشی از بهترین های آنها را در دسته عکاسی و فیلمبرداری سایت اندروگت بیابید اما اگر به دنبال یک برنامه کامل در این زمینه هستید به گفته سازنده برنامه UCam Ultra Camera بهترین و تنها برنامه ایست که در این زمینه لازم خواهید داشت. از ویژگی های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- پشتیبانی بیش از 30 پارامتر سخت افزاری و نرم افزاری برای تولید عکس ها و فیلم ها با بهترین کیفیت

- بیش از 60 سناریوی عکاسی برای قرار دادن عکس شما بر روی جلد مجله یا بیلبورد تبلیغاتی و …!

- بیش از 100 افکت مختلف، قاب ها، بافت ها، گرافیتی ها و … برای تزئین و جلوه دادن به عکس شما

- ویژگی منحصر به فرد تصویر در تصویر در عکاسی

- ساخت عکس های متحرک GIF به راحتی

- دوربین جاسوسی برای عکسبرداری و فیلمبرداری مخفیانه

- عکاسی سریع با قابلیت Burst Shot

و بسیاری امکانات جالب دیگر

امین رضــاحاجی بازدید : 291 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

TouchRetouch

بدون شک برای شما هم اتفاق افتاده که یک عکس زیبای خانوادگی یا دوستانه و یا عکسی از یک منظره را گرفته باشید و به طور ناخواسته فرد یا شیئی در کادر عکس قرار گرفته باشد؛ اگر به موقع متوجه شوید می توانید عکسبرداری را تکرار کنید اما اگر در خانه هنگام مرور عکسها با یک قسمت ناخواسته مواجه شدید چاره چیست؟ چاره کار استفاده از اپلیکیشن جالب و کاربردی TouchRetouch است که کار آن حذف قسمت های ناخواسته عکس هاست بدون آنکه به مهارت فتوشاپ یا چیز دیگری احتیاج باشد. کافیست قسمت های مورد نظر خود را با قلم موی برنامه رنگی کنید و دکمه GO را فشار دهید تا برنامه با استفاده از تکنیک های هوشمندانه اقدام به حذف قسمت های ناخواسته تصویر کنید. این برنامه همچنین دارای ویدئوهای آموزشی کوتاه در خود برنامه و تعداد Undo / Redo بی نهایت است.

امین رضــاحاجی بازدید : 326 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

Experiment 7 GO Launcher EX Theme

امروز هم با یک تم بسیار زیبا و شیک برای لانچر محبوب GO Launcher EX آمده ایم. این تم شیک که eXperiment 7 for GO Launcher EX نام دارد دارای چندین والپیپر زیبا برای علاقمندان به تم های مشکی رنگ است و بر روی صفحه های Super AMOLED بسیار زیبا به نظر می رسد. همچنین دهها آیکن بسیار زیبا با یک قاب خاص برای جایگزینی آیکن ها در نظر گرفته شده است. پیش از نصب این تم دانلود و نصب Go launcher ex را از اندروگت فراموش نکنید.

امین رضــاحاجی بازدید : 254 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

Windows 8 Apex Theme

اگر به ظاهر زیبای ویندوز 8 علاقمند هستید امروز با یک تم زیبا برایتان آمده ایم. این تم که برای لانچر Apex Launcher ساخته شده است Windows 8 نام دارد و آیکن های ساده و در عین حال شیک ویندوز 8 را به گوشی یا تبلت اندرویدی شما می آورد. اگر از این تم خوشتان آمده ابتدا Apex Launcher را از اندروگت دانلود و نصب کنید، سپس این تم را نصب کرده و در قسمت Theme Settings این تم را انتخاب کرده و Apply کنید.

 

امین رضــاحاجی بازدید : 327 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

GO Launcher EX نسخه پیشرفته و توسعه یافته این نرم افزار است که یکی از محبوب ترین نرم فزارهای فروشگاه اندروید می باشد. این نرم افزار از صدها پوسته و عملیات کاربردی پشتیبانی می کند.توسط آن می توانید تم های مختلفی را جایگزین پوسته اصلی سیستم عامل اندروید کنید.

 

امین رضــاحاجی بازدید : 211 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

کمپانی سامسونگ که حالا با خانواده گالکسی خود حرف های زیادی در زمینه اسمارت فون های آندرویدی دارد در نمایشگاه سالانه IFA 2011  از آخرین محصول خود از خانواده گالکسی رونمایی کرد که حدواصلی است میان یک تبلت و اسمارت فون.


امین رضــاحاجی بازدید : 273 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ابزار اندازی گیری Smart Tools v1.4.1

با کمک Smart Tools می توانید واحد های مختلف از جمله طول، ارتفاع، سرعت، فاصله و میزان صدا و لرزش را بر حسب واحد های مخصوص خودشان اندازه گیری کنید. برای مثال برای انداره گیری ارتفاع، یک خط کش با قابلیت تنظیم اندازه ها در اختیار شما قرار میدهد. همچنین Smart Tools دارای تراز برای تعیین صاف یا نا هموار بودن یک سطح خاص می باشد. برای دانلود این نرم افزار با لینک مستقیم از سایت اندروگت به ادامه مطلب بروید.

امین رضــاحاجی بازدید : 262 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار جالب پیانو Grand Piano Pro v1.0 اندروید

نرم افزار Grand Piano Pro یک ابزار موسیقی برای نواختن پیانو می باشد که می توانید لحظات خوشی را با آن تجربه کنید. از ویژگی های Grand Piano Pro می توان به داشتن آهنگ های نمونه با کیفیت، داشتن بیش از ۲۵۶ نت، ۸۸ کلید کیبورد، قابلیت Multitouch و… اشاره کرد. ضمنا این نرم افزار برای تبلت های اندروید هم مناسب است.

امین رضــاحاجی بازدید : 267 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

Weight Scanner

Weight Scanner یک نرم افزار جالب و سرگرم کننده برای اندروید است که شما توسط آن میتوانید دوستان خود را سرکار بگذارید ، با قرار دادن انگشت خود بر روی صفحه نمایشگر دستگاه اثر انگشت شما را اسکن کرده و وزن شما را تخمین میزند البته این وزن به صورت تصادفی بیان میشود اما چون وزن را با واحد آلمانی پوند به شما نمایش میدهد خیلی راحت میتوانید دوستان خود را گمراه کنید.

امین رضــاحاجی بازدید : 204 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

حتماً مرورگر بسیار محبوب و سریع فایرفاکس را می شناسید؛ حالا می توانید جدیدترین نسخه Mozilla Firefox  را برای گوشی ها و همچنین تبلت های اندرویدی دانلود کنید و از سرعت و امکانات این مرورگر به صورت همراه لذت ببرید. یکی از مهمترین ویژگی های این مرورگر استفاده از افزونه های مختلف برای حذف تبلیغات مزاحم، دانلود ویدئوهای اینترنتی، افزودن امکانات وبگردی و … می باشد. در نسخه جدید سرعت مرورگر افزایش یافته و می توانید به راحتی مرورگر خود را با نسخه دسکتاپ همگام سازی Synchronize کنید.

امین رضــاحاجی بازدید : 226 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

احتمالاً بارها پیش آمده که آرزو می کردید بتوانید از راه دور کامپیوتر یا لپ تاپتان را کنترل کنید؛ به طور مثال دانلود ها را شروع یا متوقف کنید یا پس از اتمام کاری کامپیوتر را خاموش کنید. حتماً می دانید که یکی از قابلیت های خوب ویندوز Remote Desktop Connection است که این امکان را فراهم می کند که از کامپیوتر های دیگر کامپیوتر خود را کنترل کنید؛ اما حالا با برنامه مفید Remote Desktop Client می توانید این کار را به راحتی از گوشی اندرویدی خود انجام دهید. همچنین امکان تبادل فایل بین گوشی و کامپیوتر مورد نظر نیز وجود دارد.

امین رضــاحاجی بازدید : 191 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

اگر به نظرتان امکانات عکاسی دوربین گوشی اندرویدیتان کافی نیست Camera FV-5 می تواند امکاناتی را مانند دوربین های عکاسی حرفه ای پیشرفته DSLR به دوربین گوشیتان اضافه کند. تمامی پارامتر های عکاسی مانند exposure، ISO، نور، نوع فوکوس، White Balance ، EV و … را با این برنامه در اختیار خواهید داشت و حتی امکان ذخیره تصاویر با فرمت RAW برای ویرایش در فتوشاپ نیز وجود دارد. اتوفوکوس، فوکوس لمسی، ماکرو و قفل فوکوس از قابلیت های دیگر این برنامه هستند.

امین رضــاحاجی بازدید : 280 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

حتماً شرکت مشهور Autodesk سازنده نرم افزار های مشهور مهندسی مانند اتوکد را می شناسید؛ این شرکت تصمیم گرفته تا یک برنامه طراحی با امکانات بالا برای سیستم عامل اندروید با نام SketchBook Mobile طراحی کند. این برنامه دارای ابزار و براش های مختلفی است که اگر خلاقیت داشت باشید می توانید تصاویر فوق العاده ای را خلق کنید. حداقل سخت افزار مورد نیاز برای این برنامه پردازنده 1 گیگاهرتزی، 512 مگابایت رم، اندروید 2.1 و صفحه مالتی تاچ است.

امین رضــاحاجی بازدید : 232 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

راه های زیادی برای خلق یک عکس هنری وجود دارد که شاید یکی از ساده ترین آنها استفاده از برنامه Color Splash Effect Pro است. این برنامه ابتدا کل عکس را به صورت سیاه و سفید در می آورد و سپس می توانید با انتخاب قسمت های خاصی آن ها را رنگی کنید تا علاوه بر جلب توجه یک عکس هنری خلق کرده باشید. این برنامه برخلاف برنامه های مشابه تعداد نامحدودی Undo برای بازگردانی اشتباه ها در اختیار کاربر می گذارد. این برنامه دارای 4 براش (قلم موی) متفاوت، قابلیت زوم pinch to zoom، اندازه قابلت تنظیم براش ها، به اشتراک گذاری مستقیم در شبکه های اجتماعی و پشتیبانی از هر دو حالت افقی و عمودی برای عکسهاست.

امین رضــاحاجی بازدید : 214 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

اپرا همواره به عنوان یکی از مشهورترین و محبوب ترین مرورگرهای PC و موبایل در پلتفرم های مختلف مطرح بوده و امروز با آخرین نسخه از این مرورگر محبوب و پر سرعت آمده ایم. اپرا موبایل یک مرورگر مناسب برای استفاده با WiFi و یا GPRS / EDGE می باشد که از سرعت بالا و امکانات زیادی بهره مند است. یکی از ویژگی های مهم این مرورگر نمایش میزان ترافیک مصرف شده اینترنت سیم کارت و WiFi است که یک ویژگی مدیریتی خوب محسوب می شود. همچنین اگر از نسخه دسکتاپ این مرورگر استفاده می کنید می توانید Bookmark ها و Tab ها را با گوشی یا تبلتتان همگام سازی کنید.

امین رضــاحاجی بازدید : 216 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

یکی از کاربردهای مفید فلش LED در گوشی ها استفاده به عنوان چراغ قوه است؛ اگر گوشی اندرویدی شما به صورت پیش فرض نرم افزار چراغ قوه را ندارد می توانید از اپلیکیشن زیبای Flashlight LED HD Pro استفاده کنید. این اپلیکیشن زیبا هم می تواند LED گوشی را روشن کند و هم برای گوشی های بدون فلش از صفحه نمایش به عنوان چراغ قوه در رنگ دلخواه استفاده کند. همچنین یک ویجت به شکل دکمه در صفحه Home Screen قرار خواهد گرفت تا با یک لمس صفحه چراغ قوه فعال شود

فــروش ويــژه بازي PES 2013

پس از یک سال انتظارپيش فــروش ويــژه بازي PES 2013يك ماه زودتر از توزيع رسمي بازيبا خريد اين بازي از فروشگاه رز مارکت همزمان با انتشار نسخه رسميبازي،شما هم اين محصول را دريافت مي كنيد . پیش فروش بازی فوتبال Pro Evolution Soccer 2013 از هم اکنوننسخه نهایی بازی پرطرفدار PES 2013در دو دی وی دی کاملا اورجینالدارای گارانتی نصب و پشتیبانی تعویض در صورت خرابیبا قیمتی بسیار مناسب
روش خرید : 1 - سفارش کالا 2 - تحویل کالا درب منزل 3 - پرداخت هزینه

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرافدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 948
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1143
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 319
  • بازدید ماه : 1,267
  • بازدید سال : 24,063
  • بازدید کلی : 495,244
  • تلویزیون انلاین