loading...
گروه طراحی اسلامی امین گرافیــک
آخرین ارسال های انجمن
امین رضــاحاجی بازدید : 250 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

fale hafez

ما ایرانیان از دیربازعلاقه ی زیادی به دیوان حافظ و فال حافظ داشتیم و داریم ، و در روز های خاص سال مانند عید نوروز و شب یلدا و … تفالی به دیوان حافظ می زنیم و از او جویای احوال خود می شویم . از این رو به تازگی نرم افزار فال حافظ نیز مانند دیوان او از محبوبیت ویژه ای در بین مردم برخوردار شده است و کمتر کسی را می توان یافت که با نرم افزار فال حافظ فارسی آشنا نباشد . ما هم برای این ساعت یکی از بهترین نسخه های نرم افزار فال حافظ با معنی را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم .

با نرم افزار فال حافظ اصلی می توان با سرعت بیشتری نسبت به دیوان ، به حافظ تفال زد . با استفاده از برنامه فال حافظ کم حجم و فارسی با معنی که قابل اجرا روی تمامی نسخه های ویندوز می باشد ، می توانید در هر زمانی که بخواهید و تنها با یک کلیک نرم افزار را فعال کرده و فال خود را مشاهده کنید . برای اجرای نرم افزار فال حافظ با معنی در رایانه شخصی خود احتیاجی نیست تا رایانه شما به سخت افزارهای خاصی مجهز باشد.

امین رضــاحاجی بازدید : 340 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Rubi

نرم افزار Rubi 3.1 یک نرم افزار فارسی برای آموزش زبان انگلیسی به کاربران میباشد که کاربر میتواند در حال انجام کار های روزانه با لغات و اصطلاحات انگلیسی اشنا شود و به مرور زمان باعث تسلط وی با زبان انگلیسی میشود در دنیای امروز جهت فراگیری زبان انگلیسی راهکارهای مختلفی وجود دارد. از جمله کلاس های آموزشی، سی دی های مالتی مدیا، کتاب و متدهای متعدد دیگر. برای استفاده از هر یک از روشهایی که ذکر شد، نیاز به هزینه کردن مبالغ هنگفت و صرف زمان و حوصله نسبتا طولانی است. و مهمتر از همه اینکه اکثر روشهای مرسوم، بسیار خسته کننده و یکنواخت هستند و فراگیری آن معمولا هیچ جذابیتی نداشته و این خود باعث میشود فرد پس از مدتی از آن زده شده و از ادامه دادن روند آموزش، صرف نظر کند. در این میان، روشی که برای فرد، هم جالب و جذاب باشد، هم سریع به نتیجه مطلوب برسد و هم کم هزینه و ارزان باشد، تنها استفاده از متد آموزش زبان انگلیسی توسط نرم افزار روبی (Rubi) است.نرم افزار آموزش زبان انگلیسی با متد جذاب و جدید را با نام Rubi آماده دانلود کرده ایم. امیدوارم مورد توجه قرارگیرد.

امین رضــاحاجی بازدید : 299 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Install KMPlayer

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ،Windows Media Player،WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا.

امین رضــاحاجی بازدید : 262 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ماه رمضان ماه خداوند، ماه نزول قرآن، ماهی سرشار از برکات معنوی، ماه ضیافت، ماه روزه و عبادت، ماه بازگشت به سوی خدا و ماه میهمانی خداوند فرارسید. اکنون به مناسبت نزدیک شدن این ماه عزیز و پر برکت گروه پرتوان لرد دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است. نرم افزار Zekr که به نوعی قرآن رومیزی کامپیوتر شما محسوب می شود نرم افزاری است که کاملا بر پایه ی قرآن طراحی شده و در بین نرم افزارهای مشابه خود از امکانات فراوانی برخوردار است که می توان از بین این امکانات به تلاوت قرآن با صوتی دلنشین و همچنین تفسیر و ترجمه ی قرآن نام برد که این امکانات و همچنین محیط ساده ولی جذاب آن سبب شده است تا این نرم افزار به راحتی برای همه ی افراد از جمله مردم عادی و همچنین پژوهشگران قرآن قابل استفاده باشد. این نرم افزار که برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ ارائه شد اکنون به تکاملی فوق العاده دست یافته و بسیاری از مشکلات و باگ های آن در این ورژن برطرف شده است.

امین رضــاحاجی بازدید : 268 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

simaye-hamrah

نرم‌افزار سیمای همراه شامل ۶۰ شبکه تلویزیونی صدا و سیما(سراسری، دیجیتال، برون مرزی و استانی) و ۲۰ شبکه رادیویی صدا و سیما با امکان پخش آنلاین می‌باشد. لطفا توجه داشته باشید که برای پخش آنلاین باید به اینترنت با سرعت مناسب متصل باشید. اطلاعات مربوط به فرکانس دریافت و سایر توضیحات درباره شبکه‌ها، امکان جستجوی سریع در لیست شبکه‌ها و پشتیبانی کامل از فارسی بر روی همه دستگاه‌ها از ویژگی های این برنامه می باشد.

امین رضــاحاجی بازدید : 229 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ooVoo.3.5.6.33.Final

نرم افزار ooVoo یک مسنجر معروف برای چت تصویری و صوتی می باشد که از طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان برخوردار است. شما می توانید با کمک این برنامه در چت روم به طور همزمان با ۱۲ نفر از دوستانتان به صورت چهره به چهره ارتباط ویدئویی برقرار کنید. اگر شما وب کم نداشته باشید بازهم میتوانید تصویر دوستانتان را مشاهده کنید و تنها با داشتن هدست با آنها صحبت کنید. تماس های ویدئویی از طریق این برنامه با کیفیت بسیار بالا (HD) صورت میگیرد و شما قادرید تا تمام جزئیات را مشاهده کنید. شما میتوانید حتی با کمک برنامه ooVoo چت تصویری تان را ضبط کنید و آنرا در شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب به اشتراک بگذارید. از دیگر امکانات پیشرفته این نرم افزار میتوان به امکان اشتراک گذاری دسکتاپ در ویدئو کنفرانس ها و همچنین امکان ارسال فایل های بزرگ تا حجم ۲۵ مگابایت اشاره نمود.

امین رضــاحاجی بازدید : 208 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)

apersian calendar

apersian calendar یکی از کاملترین تقویم های شمسی برای سیستم عامل اندروید می باشد. این برنامه شامل تقویم شمسی با امکانات ساعات شرعی و آلارم بیدار باش و ویجتهای مختلف می باشد. apersian calendar همچنین دارای مناسبت ها، تم های مختلف، یادداشت گذاری و بسیاری ویژگی های دیگر نیز می باشد.

امین رضــاحاجی بازدید : 207 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

Gom-Player

GOM Media Player یک پخش کننده قدرتمند ویدئو با امکانات بی نظیر می باشد. صرفنظر از استفاده بسیار زیاد این نرم افزار در کشور کره جنوبی، نسخه انگلیسی این نرم افزار ماهانه بیش از ۴۳ میلیون کاربر در ۲۰۰ کشور دنیا دارد. به جرات می توان گفت GOM Media Player یکی از محبوب ترین پلیرهای دنیا می باشد.

این نرم افزار به صورت کامل از فرمت های ویدئویی محبوب شامل MP4, AVI, WMV, MKV, MOV, FLV و … پشتیبانی می کند و همچنین امکانات بی نظیری مانند ضبط تصویر، ضبط صدا ، کنترل سرعت اجرای ویدئو و … را در اختیار شما قرار می دهد. سرویس جستجوی کدک ها برای کدک فرمت هایی که به صورت داخلی در نرم افزار وجود ندارند از دیگر ویژگی های نرم افزار می باشد. شما می توانید حتی فایل های AVI ناقص و معیوب را نیز توسط GOM Media Player به راحتی اجرا کنید.

امین رضــاحاجی بازدید : 173 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

Yahoo!.Messenger

Yahoo! Messenger نرم افزار پیام رسان قدرتمند و محبوبی می باشد که تقریبا تمامی کاربران با نام آن آشنا هستند. این نرم افزار با استفاده از پروتوکل های شرکت Yahoo می تواند بین میلیون ها کاربر ارتباط برقرار کند. بدین طریق شما می توانید وقتی یکی از دوستانتان آنلاین شد او را ببینید و برای او یک پیام ارسال کنید. اطلاع از دریافت ایمیل جدید در ایمیل یا اکانت های شخصی یاهو و یا اطلاع از واقعه ای که در تقویم یاهو به آن اشاره کرده اید ، از دیگر امکانات Yahoo! Messenger می باشد. این نرم افزار دارای یک دیوار آتشین قدرتمند، حالت Standby برای کمینه کردن مقدار استفاده از پهنای باند اینترنت، قابلیت ذخیره و پرینت گفتگوها ، رابط کاربری تب بندی شده برای دسترسی سریع به ابزار مورد نیاز، مشاهده اخبار و خبرهای ورزشی می باشد.
Yahoo! Messenger رایگان بوده و هر کسی می توانید با دانلود آن و داشتن یک ID در سایت Yahoo از آن استفاده کند. شما با استفاده از آن می توانید از سرویس های ارتباطی کامپیوتر به کامپیوتر، کامپیوتر به تلفن ، تلفن به کامپیوتر ، ارسال فایل ، مشاهده وبکم ، ارسال اس ام اس ، اتاق های چت مختلف و … نیز به خوبی استفاده کنید.

امین رضــاحاجی بازدید : 235 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

کتاب جامع الکترونیکی حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم اولین کتاب جامع الکترونیکی در ایران درباره حضرت محمد (ص) می باشد. این برنامه شامل تاریخ زندگانی پیامبر، قرآن مجید معجزه بزرگ پیغمبر، حدیث کساء و اهل بیت پیامبر، پیامبر و ایرانیان، اخلاق و فضائل پیغمبر، سیره پیامبر، سخنان پیامبر، زیارت و توسل، پیامبر اعظم در آیینه قرآن، پیامبر در کلام امیر المومنین (ع)، پیامبر از نگاه اندیشمندان غیر مسلمان، پیامبر در آینه ادب و هنر و به همراه متن و پخش صوتی زیارت نامه حضرت محمد می باشد که میتوانید در ادامه مطلب این نرم افزار را دانلود نمایید...

امین رضــاحاجی بازدید : 303 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

به مناسبت ۲۹ ماه صفر،شهادت امام رضا کتاب جامع الکترونیکی امام رضا (ع) را جهت استفاده تلفن همراه با سیستم‌ عامل اندروید قرار داده ایم که شامل زیارت نامه امام رضا (ع) ، شناسنامه  امام رضا (ع) ، زندگانی و دوره  امامت امام رضا (ع) ، فضائل و کرامات امام رضا (ع) ، سیره امام رضا (ع) ، آموزه ها و آثاری از امام رضا (ع) ، مناظرات امام رضا (ع) ، برکات حضور امام رضا (ع) در ایران ، آداب زیارت امام رضا (ع) ، چهل حدیث نورانی از امام رضا(ع) و امام رضا (ع) در آینه شعربه همراه متن و پخش صوتی می باشد .

توضیحات تکمیلی و دانلود در ادامه مطلب...

امین رضــاحاجی بازدید : 192 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Internet Download Manager نرم افزار اینترنت دانلود منیجر
| دانلود رایگان پر سرعت ترین و محبوب ترین نرم افزار مدیریت دانلود فایل از اینترنت |

داشتن نرم افزاری کامل به جهت مدیریت دانلود فایل های مختلف از اینترنت بسیار ضروری است. امروز در سایت میهن دانلود جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار دانلود منیجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Internet Download Manager یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در دنیا به شمار میرود که شما با کمک آن به راحتي مي توانيد بر روي تمامي فايلهاي در حال دانلود خود مديريت داشته باشید. این نرم افزار قادر است تا سرعت دانلود شما را تا 5 برابر نسبت به قبل افزایش دهد که در اینصورت در زمان کوتاه تری میتوانید فایل های مورد نظرتان را از اینترنت دریافت کنید. از این برنامه میتوان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود. همچنین قابلیت دانلود با امکان توقف از لینک های مستقیم یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این برنامه به شمار میرود که میتوان با کمک این قابلیت یک فایل چند صد مگابایت و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت نمود. سازگاری کامل با مرورگرهای مختلف از جمله Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

امین رضــاحاجی بازدید : 217 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Nero 12 Platinum نرم افزار نرو
| دانلود رایگان جدید ترین و کاملترین نسخه نرم افزار Nero با ابزارهای بسیار پیشرفته |
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Nero 12 Platinum برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار کاملترین نسخه نرم افزار معروف Nero بوده که شامل ابزارهای بسیار پیشرفته مدیریت فایل های مالتی مدیا می باشد. در واقع نسخه Platinum نرم افزار نرو گران قیمت ترین نسخه این برنامه است که در مقایسه با نسخه معمولی آن دارای ابزارها و امکانات بیشتری است و فقط برای رایت دیسک مورد استفاده قرار نمیگیرد. این نرم افزار مانند یک مجموعه ابزار مدیریت فایل های مالتی مدیا است که به طور کلی دارای 5 بخش مختلف از جمله Convert/Sync, Manage/Play, CreateShare/Burn, Backup می باشد که در ادامه به توضیح هر کدام از این بخش ها می پردازیم. در بخش Convert/Sync شما به راحتی می توانید فرمت هرگونه فایل ویدیویی را تغییر دهید تا در دستگاه های پخش دیجیتال قابل اجرا باشد و همچنین از ابزارهای این قسمت برای کاهش حجم فیلم ها و نیز ساخت فیلم های HD استفاده کنید. از دیگر ابزارهای موجود در این بخش میتوان به همگام سازی و انتقال تصاویر، آهنگ ها و فیلم ها به گوشی آندروید و سایر گوشی های موبایل اشاره کرد. در بخش Manage/Play یک پلیر بسیار پیشرفته با نام Kwik Media قرار دارد که قادر به اجرای فرمت های مختلف فیلم، عکس و موزیک و حتی فیلم هایی با کیفیت HD که در دیسک های Blu-ray رایت شده اند می باشد. از دیگر ابزارهای این پخش میتوان به نمایش فیلم ها به صورت سینمای خانگی با صدای Dolby Digital اشاره کرد. در بخش Create شما به آسانی قادر خواهید بود تا فیلم بسازید. در واقع این بخش شامل ابزارهای مختلف ساخت و ویرایش فایل های ویدیویی است که از آنها میتوان برای ساخت پروژه های مختلف فیلم سازی و نیز اسلاید شو استفاده کرد. همچنین این بخش شامل ویدیو کلیپ های آماده، افکت های گوناگون و بسیاری از ابزارهای آماده برای ساخت فیلم و اسلاید شو می باشد. از دیگر امکانات این بخش میتوان به پشتیبانی از پروژه هایی که با استفاده از نرم افزار Windows Live Movie Maker ویندوز ساخته شده اند اشاره کرد که میتوانید فایل هایی را که با کمک این برنامه ساخته شده اند را در این بخش اجرا کنید و با ابزارهای بسیار پیشرفته این بخش به ویرایش پروژه خود بپردازید. در بخش Share/Burn شما قادر خواهید بود تا عکس و فایل های ویدیویی مورد علاقه خود را در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، یوتوب و ... با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین از ابزارهای این بخش می توانید برای رایت موزیک های دلخواهتان بر روی سی دی و نیز رایت فیلم بر روی دیسک های DVD و Blu-ray تنها با کشیدن فایل مورد نظر در محیط برنامه استفاده کنید. از دیگر ابزارهای این بخش می توان به ابزار ساخت آلبوم تصاویر همراه با موسیقی اشاره کرد که شما می توانید عکس های خانوادگی خود را به شکلی دیجیتالی و زببا بسازید. آخرین بخش این نرم افزار یعنی Backup به شما این امکان را می دهد که در هر زمان که علاقه مند بودید در عرض چند دقیقه از اطلاعات مورد نظرتان یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچنین امکان آپلود رایگان فایل های بک آپ تا 5 گیگابایت از دیگر امکانات این بخش به شمار میرود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
امین رضــاحاجی بازدید : 232 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

چنانچه در پی نصب ویندوز ۸ هستید و رایانه شما از DVD خوان برخوردار نیست، شما تنها نیستید. اینکه دارای یک DVD ویندوز ۸ یا یک فایل ISO ویندوز ۸ که از مایکروسافت دانلود کرده اید، باشید، می توانید از ابزار رایگان مایکروسافت برای رونوشت (کپی) فایل های نصب ویندوز ۸ به یک USB درایو یا حافظه فلش و نصب ویندوز ۸ از USB درایو استفاده نمایید.

ما از “ابزار دانلود USB/DVD ویندوز ۷″ رسمی مایکروسافت برای این منظور استفاده خواهیم کرد. نگذارید که نام شما را بفریبد – این تنها برای ویندوز ۷ نیست، این ابزار با ویندوز ۸ نیز کار می کند. شما به USB درایوی با ظرفیت حداقل ۴GB نیاز خواهید داشت که متناسب با فایل نصب ویندوز ۸ باشد. محتویات USB درایو با این روند پاک خواهند شد، پس نخست از فایل های مهم پشتیان تهیه نمایید.

امین رضــاحاجی بازدید : 265 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

 

اسرار دانلود,برنامه any tv
نرم افزاری که توسط آن می توانید 8000 ایستگاه رادیویی، تلوزیون های ماهواره ای ، تلوزیون های اینترنتی، تلوزیون ای سراسر جهان و... را از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ خود دریافت کنید. با استفاده از این برنامه شما تنها نیازمند اتصال به اینترنت خواهید بود و هیچ نیازی به کارت های TV نخواهید داشت. توسط این برنامه شما می توانید به تماشای کانلهایی با محتوای سرگرمی ، مستند،ورزشی، موزیک ، خرید و فروش ، کارتون، آموزش های گوناگون، فرهنگ و مذهب و... بپردازید.مهم نیست که در کجا هستید ، " در حین مسافرت ، در گردش و سرگرمی ، در دفتر کار خود و..." تنها چیزی که اهمیت دارد اتصال به اینترنت است  تا بتواند به تماشای کانال مورد نظر خود بپردازید.
تمامی کانال های برنامه روزانه به روز رسانی مو شوند تا شما همیشه آخرین کانلهای موجود را در لیست خود داشته باشید . همچنین در برنامه قابلیت دیگری نیزموجود است که شما را قادر می سازد تا کانال های اضافی و بلا استفاده را بر اساس نام ، زبان، ملیت و... فیلتر گذاری نموده تا هیچگاه در لیست شما ظاهر نشو

امین رضــاحاجی بازدید : 278 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

Air GO LauncherEX Theme

 امروز هم با یک تم زیبا برای لانچر محبوب GO Launcher EX آمده ایم. این تم که Air GO LauncherEX Theme نام دارد دارای آیکن های بسیار زیبا و هماهنگ دایره ای شکل است که زیبایی خاصی را به گوشی اندرویدی شما می دهد. این تم همچنین والپیپر زیبایی از آسمان ابری را نیز به همراه دارد که ترکیب مناسبی با آیکن ها دارد. پیش از نص تم نصب لانچر GO Launcher EX را از همین سایت فراموش نکنید.

 

امین رضــاحاجی بازدید : 186 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

 

Internet Download Manager یكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد.شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلودها و ... اشاره کرد. بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد. برای دانلود و مشاهده ویژگی های دیگر این نرم افزار به ادامه مطلب مرا جعه فرمایید...

امین رضــاحاجی بازدید : 214 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (1)

سلام خسته نباشید امروز نرم افزاری رو برای شما آماده کردیم که در بعضی سایت ها به فروش میرسه با این نرم افزار براحتی تگ یا برچسب هایی زیادی برای مطالب خود بدست میاورید دانلود این نرم افزار برای کاربران ممکن است

امین رضــاحاجی بازدید : 327 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

The Dark Knight Rises

 بالاخره انتظارها به پایان رسید و نسخه آفلاین و بدون نیاز به روت بازی محبوب خیزش شوالیه تاریکی یا The Dark Knight Rises ارائه شد. در این بازی شما در نقش بتمن هستید و باید شهر گاتهام را از شر خلافکاران و تبهکاران مختلف نجات دهید. اگر فیلم این بازی را دیده باشید متوجه می شود که بازی خوشبختانه بسیار به داستان فیلم وفادار مانده و بدون شک شاهد یکی از شاهکار های بازی سازی گیم لافت هستید. در طول بازی علاوه برا انجام مأموریت ها می توانید خودتان هم به مبارزه با جرایم کوچکی مثل دزدی بپردازید. در این بازی همچنین از انواع سلاح ها و ماشین و موتور مخصوص بتمن نیز می توانید استفاده کرده و لذت ببرید.

امین رضــاحاجی بازدید : 229 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود My Lockbox Professional v2.8.7.393 نرم افزار قفل پوشه

امین دانلوددر این پست وب سایت  قصد داریم تا نرم افزار My Lockbox Professional را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار ساده ترین راه برای حفاظت از یک پوشه در کامپیوتر می باشد. شما می توانید از این نرم افزار برای مخفی کردن، قفل کردن و قفل با پسورد هر پوشه ای در کامپیوتر خود استفاده کنید. از ویژگی های دیگر این برنامه میتوان به امکان قرار دادن کلیدهای میانبر برای دسترسی سریعتر به کنترل پنل نرم افزار و سایر بخش های آن اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

امین رضــاحاجی بازدید : 252 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

Slideshow Producer v2.11

بسیاری از افراد علاقمند به ساخت اسلاید از تصاویر موردنظر و خاطرانگیز خود هستند اما این کار برای آنها بسیار مشکل است.
با استفاده از نرم افزار PhotoStage Slideshow Producer به راحتی می توانید تصاویر دلخواه را انتخاب کنید و با اعمال افکت های جالب و همچنین با اضافه كردن کلیپ و آهنگی دلخواه به صورت اسلاید، تصاویر رویایی خود را به نمایش بگذارید. بدین ترتیب با اسلاید ساخته شده توسط این نرم افزار از طریق اینترنت و یا رایت آن بر روی DVD می توانید در تلویزیون برای خانواده و یا دوستانتان نمایش دهید. نمایش تصاویر دلخواه و خاطره انگیز، ترکیب تصاویر با موزیک و ویدیو کلیپ های دلخواه و قرار دادن افکت ها و اعمال تغییرات از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار فرمت های مختلف ورودی شامل تصاویر، موزیک، ویدیوکلیپ و همچنین فرمت های خروجی متنوعی را پوشش می دهد. همچنین طریقه ساختن Slideshow در این نرم افزار در اختیار شما گذاشته شده است. تصاویر و ویدیوها را در یک مدت زمانی اضافه کنید و با قابلیت zoom قسمتی از تصویر مورد نظر را انتخاب کنید، بدین ترتیب مابقی تصویر به صورت محو شده به نمایش در می آید. توسط این نرم افزار افکت هایی مانند تنظیم میزان نور، روشنایی، رنگ، چرخاندن تصویر، اضافه کردن متن و … را می توان بر روی تصاویر اعمال نمود. با تبدیل فایل های صوتی به یکدیگر و اضافه کردن تراک های موزیک، ویدیو کلیپ اسلایدی زیبا به دست آورید و با ضبط آن می توانید اسلاید ساخته شده را تماشا نمایید.سایت امین دانلود امیدوار است از این نرم افزار لذت ببرید.

امین رضــاحاجی بازدید : 286 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

http://up.hottarin.com/Pictures/Post/Android_Assistant_4.2_(Hottarin.Com).jpg

Android Assistant 4.2 یک نرم افزار رایگان و بسیار کاربردی و لازم برای سیستم عامل اندروید ۲٫۰ و بالاتر می باشد که دارای امکانات بسیار زياد و ضروری برای کاربران می باشد. این نرم افزار دارای امکاناتی مانند: مدیریت پروسه ها ، نمایش اطلاعات دستگاه ، پاک سازی حافظه کش ، مدیریت باطری، مدیریت شروع، مدیریت فایل، مدیریت صداها و… می باشد. این نرم افزار بی نظیر را می توانید از وبسایت هات ترين دریافت نمایید.

 

امین رضــاحاجی بازدید : 264 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

|آخرين ورژن موزيلا فايرفاكس(اين پست هميشه آپديت است)|

فایرفاکس 14

 

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.سایت داغ ترین امید وار است از این نرم افزار لذت ببرید.

امین رضــاحاجی بازدید : 205 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

طراحی و ساخت لوگوهای زیبا توسط EximiousSoft Logo Designer 3.10

EximiousSoft Logo Designer نرم افزاری قدرتمند برای ساخت و طراحی لوگوهای زیبا به صورت آسان و سریع می باشد. این نرم افزار با داشتن شکل ها و لوگوهای آماده گوناگون کمک شایانی به طراحی لوگوهای متنوع و زیبا می کند. توسط EximiousSoft Logo Designer می توانید تصاویر مختلف با فرمت های گوناگون را درون این برنامه ویرایش کرده و به لوگوی دلخواه با سایز و فرمت دلخواه خود تبدیل کنید. نرم افزار EximiousSoft Logo Designer دارای ابزارهای متنوع بسیاری برای ساخت و ویرایش لوگوهای گرافیکی می باشد. این نرم افزار کاربردی را در ادامه می توانید به صورت کاملا رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

امین رضــاحاجی بازدید : 333 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

ساخت بنر و انیمیشن های فلش با KoolMoves 8.3

KoolMoves نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای ساخت انمیشن های فلش و همچنین تصاویر متحرک GIF می باشد . این برنامه برای افراد مبتدی و حرفه ای قابل استفاده می باشد و به طورکلی برای دارندگان و طراحان سایت های اینترنتی مناسب است . نرم افزار دارای بیش از 71 افکت متنوع برای تصویر و متن می باشد که داشتن 100 استایل برای متن ، 343 کلیپ آرت هنری و دکمه و … گالری از پیش ساخته شده KoolMoves را متنوع تر کرده اند.با استفاده از بخش Wizard نرم افزار می توانید بسیار سریعتر برای وب سایت خود انیمیشن و بنر بسازید . نسخه جدید دارای افکت های 3 بعدی می باشد که می تواند طرح های شما را بسیار جذاب تر کند.

امین رضــاحاجی بازدید : 246 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

نقشه های مصور دنیا با Google Earth Pro 6.2.2.6613

Google Earth ترکیبی از تصاویر ماهواره ای، نقشه های مصور و قدرت فوق العاده ی جستجوی گوگل برای دریافت اطلاعات جغرافیایی جهان است. با این نرم افزار جغرافیای زمین در نوک انگشتان شما قرار خواهد گرفت. نرم افزار بسیار معروفی است که حتمآ اکثر شما آنرا می شناسید. توسط این نرم افزار میتوان تمام جزئیات کره ی زمین را از بالا مشاهد کرد. یکی از مهمترین ویژگی های این برنامه قابلیت نمایش نقاط مورد نظر کاربران بر روی کره زمین با جزئیات کامل می باشد. به عنوان مثال شما قادرید تا با کمک این نرم افزار ساختمان ها، پارک ها، بیمارستان ها، رستوران ها، هتل ها و سایر محل های یک شهر را با جزئیات کامل آن مشاهده کنید. این برنامه که توسط شرکت گوگل ساخته شده به صورت مستقیم تصاویر ماهواره ای را از سطح زمین در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین شما می توانید از این نرم افزار برای مواردی همچون برنامه ریزی سفرهای خود، مسیریابی با امکان پیدا کردن کوتاه ترین مسیر تا مقصد، یافتن آدرس یک ساختمان در یک شهر و از این قبیل کارها استفاده کنید. علاوه بر کره ی زمین از این نرم افزار میتوان برای مشاهده کره ی ماه و منظومه شمسی نیز استفاده کرد. از دیگر امکانات این برنامه که در نسخه های جدید آن نیز بسیار تقویت شده، امکان نمایش سه بعدی محل های مورد نظر کاربران می باشد به طوری که کاربر بتواند محل مورد نظر خود را با وضوح کامل و جزئیات کاملآ دقیق مشاهده کند.

امین رضــاحاجی بازدید : 277 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

اینترنت سکوریتی قدرتمند Avira Internet Security 2012 12.0.0.1141 Final

  .: نسخه ی نهایی :.

Avira Internet Security 2012 پر قدرت تر از همیشه با 15 ابزار کاربردی برای حفاظت از رایانه ی شما آمادگی کامل دارد ! با فایروال پر قدرت این نرم افزار می توانید با خیال راحت در محیط اینترنت قدم بگذارید.شرکت آویرا یکی ازبهترین و پرآوازه ترین شرکتهای امنیتی در زمینه تهیه و تولید برنامه های آنتی ویروس می باشد. یکی از محصولات نرم افزارآنتی ویروس این شرکت که با نام AntiVir Personal شناخته شده است، برای استفاده شخصی بصورت رایگان ارائه می شود. این آنتی ویروس دارای محیط کارپسند و کاربرد آسان می باشد و یکی از ویژگی های برتر این آنتی ویروس داشتن اسکن حرفه ای که غلبه بر انواع ویروس ها و کرم های مخرب می شود.

فــروش ويــژه بازي PES 2013

پس از یک سال انتظارپيش فــروش ويــژه بازي PES 2013يك ماه زودتر از توزيع رسمي بازيبا خريد اين بازي از فروشگاه رز مارکت همزمان با انتشار نسخه رسميبازي،شما هم اين محصول را دريافت مي كنيد . پیش فروش بازی فوتبال Pro Evolution Soccer 2013 از هم اکنوننسخه نهایی بازی پرطرفدار PES 2013در دو دی وی دی کاملا اورجینالدارای گارانتی نصب و پشتیبانی تعویض در صورت خرابیبا قیمتی بسیار مناسب
روش خرید : 1 - سفارش کالا 2 - تحویل کالا درب منزل 3 - پرداخت هزینه

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرافدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 948
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1143
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 1,145
  • بازدید سال : 23,941
  • بازدید کلی : 495,122
  • تلویزیون انلاین