loading...
گروه طراحی اسلامی امین گرافیــک
آخرین ارسال های انجمن
امین رضــاحاجی بازدید : 515 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

ویرایش و مدیریت تصاویر با نرم افزار AVS Photo Editor v2.0.1.103

 


بالاخره اولین نسخه از نرم افزار ویرایش تصاویر با عنوان AVS Photo Editor  منتشر شد تا کاربران دوستدار محصولات شرکت AVS این نرم افزار را هم دانلود کرده و از امکانات آن برای مدیریت و ویرایش تصاویر بهره برداری کنند. ابزاری بسیار کامل و غنی که با پشتیبانی از فرمت های مختلف کار مدیریت تصاویر را به صورت کاملا حرفه ای امکان پذیر می سازد و ویرایش را هم تا حدود زیادی ساده می کند. تقریبا تمامی موارد لازم برای ویرایش به صورت نیمه حرفه ای در نرم افزار گنجانده شده تا با استفاده از یک واسط کاربری جذاب که کار با نرم افزار را ساده می کند کاربران بتوانند به راحتی تصاویر خود را ویرایش کنند. AVS Photo Editor مجموعه ای از افکت ها را هم کنار هم جمع کرده تا خروجی تصاویر که قابل تنظیم برای کیفیت است جذاب تر جلوه دهد. حذف نویز موجود در تصایر هم یکی از نکات جالب توجهی است که به راحتی قابل دسترس بوده و می توان با چند کلیک ساده تصاویر را واقعی تر نمایش دهد ؛ سرعت بالا و حجم مناسب نسبت به قابلیت ها هم از نکات و خصوصیات مهم این ابزار تلقی می شود.

 

امین رضــاحاجی بازدید : 252 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

Slideshow Producer v2.11

بسیاری از افراد علاقمند به ساخت اسلاید از تصاویر موردنظر و خاطرانگیز خود هستند اما این کار برای آنها بسیار مشکل است.
با استفاده از نرم افزار PhotoStage Slideshow Producer به راحتی می توانید تصاویر دلخواه را انتخاب کنید و با اعمال افکت های جالب و همچنین با اضافه كردن کلیپ و آهنگی دلخواه به صورت اسلاید، تصاویر رویایی خود را به نمایش بگذارید. بدین ترتیب با اسلاید ساخته شده توسط این نرم افزار از طریق اینترنت و یا رایت آن بر روی DVD می توانید در تلویزیون برای خانواده و یا دوستانتان نمایش دهید. نمایش تصاویر دلخواه و خاطره انگیز، ترکیب تصاویر با موزیک و ویدیو کلیپ های دلخواه و قرار دادن افکت ها و اعمال تغییرات از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار فرمت های مختلف ورودی شامل تصاویر، موزیک، ویدیوکلیپ و همچنین فرمت های خروجی متنوعی را پوشش می دهد. همچنین طریقه ساختن Slideshow در این نرم افزار در اختیار شما گذاشته شده است. تصاویر و ویدیوها را در یک مدت زمانی اضافه کنید و با قابلیت zoom قسمتی از تصویر مورد نظر را انتخاب کنید، بدین ترتیب مابقی تصویر به صورت محو شده به نمایش در می آید. توسط این نرم افزار افکت هایی مانند تنظیم میزان نور، روشنایی، رنگ، چرخاندن تصویر، اضافه کردن متن و … را می توان بر روی تصاویر اعمال نمود. با تبدیل فایل های صوتی به یکدیگر و اضافه کردن تراک های موزیک، ویدیو کلیپ اسلایدی زیبا به دست آورید و با ضبط آن می توانید اسلاید ساخته شده را تماشا نمایید.سایت امین دانلود امیدوار است از این نرم افزار لذت ببرید.

امین رضــاحاجی بازدید : 340 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

افکت گذاری قدرتمند عکس ها با Nik Software Snapseed 1.2

اگر می خواهید تصاویری زیبا با افکت های خیره کننده ایجاد نمایید ، پیشنهاد گروه نرم افزاری ایرانیان دانلود نرم افزار Nik Software Snapseed است.Snapseed نسل جدیدی از نرم افزارهای عکاسی می باشد که الهام بخش همه ی کاربران برای لذت بردن بیشتر از هنر  عکاسی است. خروجی این نرم افزارباعث میشود تا عکس شما با کیفیت تر و دارای ایده پردازی های بیشتری باشد.حقیقتا با این نرم افزارمی توانید به عکس های خود روح ببخشید.به منظور ارتقاء و یا  ویرایش عکس ها، ایمیل کردن عکس ها، ویا به اشتراک گذاری عکس ها از طریق شبکه های اجتماعی فقط در چند ثانیه توسط این نرم افزارفراهم شده است.

امین رضــاحاجی بازدید : 328 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Autodesk Autocad 2013 x86 x64
| دانلود رایگان نسخه جدید معروف ترین و پیشرفته ترین نرم افزار نقشه کشی ساختمان |
در این پست وب سایت امین دانلود نرم افزاری را با عنوان AutoCAD برایتان آماده کرده ایم. اتوکد نام نرم‌ افزاری است که برای ترسیم نقشه‌ های مهندسی و صنعتی به کار گرفته می شود و به افراد این امکان را میدهد که به راحتی در محیط مجازی نقشه ی مورد نظر خود را طراحی نمایند.  این نرم افزار محصول شرکت آمریکایی Autodesk بوده که اولین نسخه آنرا در دسامبر سال 1982 منتشر نمود. این شرکت در زمینه ی ساخت نرم افزارهای دو و سه بعدی محصولات متفاوتی را وارد بازار کرده که علاوه بر اتوکد یکی دیگر از محصولات پر طرفدار و معروف آن نرم افزار Maya و 3D Max است که در زمینه ی انیمشن سازی کاربرد بسیار فراوانی دارد. دانشجویان رشته های عمران برای دریافت مدرک دانشگاهی خود حتمآ میبایست طریقه ی کار با این نرم افزار را به طور کامل آموخته باشند و در امتحان نهایی زیر دست اساتید مجرب با آن کار کنند. نرم افزار اتوکد را میتوان جایگزینی بسیار مناسب برای میز و سایر ابزار نقشه کشی دانست زیرا شما در محیط آن تمامی ابزارها و وسایل نقشه کشی را در اختیار دارید و به راحتی می توانید در محیطی شبیه سازی شده اقدام به طراحی نقشه مورد نظرتان نمایید، حتی میتوانید به صورت کاملآ رایگان از ابزارهایی استفاده کنید که به دلیل قیمت بالا امکان خرید آنها برای شما وجود ندارد. در کشور های مختلف جهان از این نرم افزار برای طراحی پروژه های مختلف اعم از طراحی های ساختمانی داخلی، خارجی، فضاهای سازه ای داخلی و خارجی، صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم معماری و ساختمان و بسیاری دیگر از انواع طراحی های تجاری و مسکونی استفاده میشود. اکثر سایتهای ایرانی این نرم افزار محبوب را با قیمتهای بسیار بالا برای فروش قرار داده اند اما سایت میهن دانلود بر خلاف سایر سایتهای ایرانی این نرم افزار را به صورت کاملآ رایگان از سرور های پر سرعت برای دانلود شما کاربران گرامی قرار داده است.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
امین رضــاحاجی بازدید : 263 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (1)
 دانلود نرم افزار EZGenerator v4.0.0.449
کار طراحی وب کار طاقت فرسایی است و نیاز به آشنایی و دانش زبان های برنامه نویسی همچون HTML, PHP,ASP و ... را دارد. به خاطر رشد دنیای وب و افزوده شدن هزاران سایت شخصی و تجاری برخی از شرکت های تولید نرم افزار تصمیم گرفته اند تا نرم افزارهای قدرتمندی طراحی کنند که نیاز به کدنویسی برای طراحی سایت نداشته باشد و بصورت WISIWYG کاربر بتواند سایت مورد علاقه خود را طراحی و پیاده سازی نماید. WISIWYG مخفف جمله What-You-See-Is-What-You-Get است و به معنای چیزی که میبینید چیزی است که بدست می آورید!در پست امروز با یکی از برترین نرم افزار های طراحی وب آشنا خواهید شد. نرم افزار EZGenerator یک سیستم مدیریت محتوای سایت ها در حالت offline و online می باشد.با استفاده از این نرم افزار به آسانی قادر خواهید بود دستورات و ساختمان سایت خود را در حالت آفلاین ایجاد کرده،بلاگ جدید اضافه کنید و بسیاری ویژگی دیگر.با استفاده از این نرم افزار می توانید به صورت خلاقانه سایت خود را طراحی و با استفاده از قالب های آماده پیش فرض موجود در برنامه سایت خود را زیباتر کنید.این نرم افزار خود دارای ویژگی اتصال به سرور است و دیگر نیازی نیست وقت خود را برای نصب برنامه های کار با سرور هدر دهید.در حالت آفلاین سایت خود را طراحی و در حالت آنلاین آن را ویرایش کنید.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
فــروش ويــژه بازي PES 2013

پس از یک سال انتظارپيش فــروش ويــژه بازي PES 2013يك ماه زودتر از توزيع رسمي بازيبا خريد اين بازي از فروشگاه رز مارکت همزمان با انتشار نسخه رسميبازي،شما هم اين محصول را دريافت مي كنيد . پیش فروش بازی فوتبال Pro Evolution Soccer 2013 از هم اکنوننسخه نهایی بازی پرطرفدار PES 2013در دو دی وی دی کاملا اورجینالدارای گارانتی نصب و پشتیبانی تعویض در صورت خرابیبا قیمتی بسیار مناسب
روش خرید : 1 - سفارش کالا 2 - تحویل کالا درب منزل 3 - پرداخت هزینه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرافدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 948
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1143
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 193
  • بازدید ماه : 1,141
  • بازدید سال : 23,937
  • بازدید کلی : 495,118
  • تلویزیون انلاین