loading...
گروه طراحی اسلامی امین گرافیــک
آخرین ارسال های انجمن
امین رضــاحاجی بازدید : 408 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 GamefaPlusDigital6

 مجله ی الکترونیکی گیمفاپلاس:دیجیتال به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و مدرن ترین مجلات الکترونیکی فارسی زبان،به واسطه ی پشتیبانی قوی در وب سایت خبری/تحلیلی گیمفا که پرمخاطب ترین و به روز ترین وب سایت خبری گیم ایران است،از شهرت خاصی برخوردار شده است.در این مجله ی الکترونیکی که به صورت رایگان و ماهانه توزیع میشود،به آخرین بازی های روزدنیا و مهمترین خبرهای این صنعت پرداخته میشود و با داشتن مطالب هایپ بسیار ارزشمند و اختصاصی،نقاط قوت بسیاری را به همراه دارد. اولین چیزی که در آخرین شماره ی منتشر شده از این مجله یعنی شماره ششم به چشم میخورد مطلب اصلی آن یعنی بازی “Thief” است.در این شماره پرونده ای مفصل از این بازی را به همراه تاریخچه و مصاحبه ای با سازندگان این عنوان خواهید خواند.اما اگر از کنار این مطلب پرمحتوا بگذریم به مقاله ای تخصصی در مورد رازهای پنهان رابطه ی سونی،مایکروسافت و شرکت IBM بر سر ساخت کنسول های نسل هفتم میرسیم که خواندن آن را به فن بوی های هر دو کنسول پیشنهاد میکنم.همچنین به طرفداران سری بازی های بتمن،دو هایپ در مورد آخرین نسخه ی رونمایی شده از این بازی یعنی Batman Arkham origins حتما توجهتان را جلب میکند. در بخش های نقد و بررسی نیز به آخرین و برترین بازی هایی که این اواخر بر روی پلتفرم های مختلف عرضه شده اند مانند Bioshock،Painkiller و… پرداخته ایم.قسمت پیش نمایش هم به بازیهایی که در آینده ای نزدیک به دستمان میرسند نگاهی انداختیم که از آن میتوان به Lost Planet 3 اشاره داشت.مصاحبه ای اختصاصی با عوامل سازنده ی بازی آنلاین ایرانی IRAN FC که یک بازی تحت مرورگر و مدیریت تیم فوتبال است داشتیم که به علاقه مندان بازیهای آنلاین و فوتبال توصیه میشود.با دانلود رایگان این مجله ی پرمحتوا و شکیل از مطالب حرفه ای و به روزش بهره مند شوید.

امین رضــاحاجی بازدید : 237 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

War-Air-Raid_header

 یک بازی دفاعی هوایی می باشد که شما در این بازی زیبا باید در نقش یک خلبان شجاع هواپیمای خود را به سمت نیروهای دشمن هدایت کنید و تمامی تجهیزات و نیروهای دشمن را نابود کنید . اما باید مراقب تیر ها و ضد هوایی های دشمن نیز باشید زیرا اگر به شما بخورند نابود خواهید شد این بازی برای اندروید ۲٫۱ و بالاتر است .

امین رضــاحاجی بازدید : 243 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Angry-Birds-Friends_header

 

اگر از طرفداران بازی ها باشید قطعا بازی محبوب و بی نظیر پرندگان عصبانی را می شناسید. پس از معرفی نسخه های مختلفی از این بازی در سایت (Star Wars – Seasons – Rio – Space) امروز قصد معرفی نسخه ی دوستان این بازی را داریم . بازی بی نظیر و فوق العاده جالب Angry Birds Friends امروز برای گوشی های اندروید منتشر شد در این بازی شما می توانید دوستان فیسبوکی خود را به چالش بکشید و لحظه های شادی را در اسمارت فون اندرویدی خود به ارمغان بیاورید. شما با مسابقه دادن می توانید به انواع مدال های برنز ، نقره و طلا برسید . شما قادر خواهید بود به جمع آوری پاداش های روزانه پرداخته و یا به ارسال و دریافت هدیه و لاف زدن در مورد دستاوردهای خود بپردازید این بازی برای اندروید ۲٫۲ و بالاتر است !

امین رضــاحاجی بازدید : 355 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

IPL_2012_v1.1

 

بازی جدید و زیبای IPL 2012 را در این پست از سایت لرد دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم. این بازی دارای حالت بازی دوستانه و قهرمانی کاپ میباشد. این بازی قابل نصب و اجرا بر روی گوشیهای دارای سیستم عامل سیمبیان ۳ و سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ میباشد.

امین رضــاحاجی بازدید : 274 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

1364651038_csr-racing-main

 

بازی فوق العاده زیبای CSR Racing از سری بازیهای اتومبیل رانی است که شما می توانید در آن با اتومبیل های رویایی خود به مسابقه با رقیبان خود در خیابان ها بپردازید. گرافیک فوق العاده جذاب این بازی یکی از امتیازهای مثبت این بازی است که می تواند شما را به خود جذب کند. شما در این بازی می توانید با ماشین های روز دنیا هر کجای دنیا که دوست دارید رانندگی کنید و از فشار دادن پدال گاز در حد جنون لذت ببرید این بازی برای iOS 4.3 و بالاتر است.

 

 

 

امین رضــاحاجی بازدید : 346 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

Ski-Safari_header

 

Ski Safari بازی  زیبایی است که در آن باید از بهمن فرار کنید. در این بازی شما باید در کوه های پر برف به اسکی سواری بپردازید و از بهمنی که پشت سرتان هست فرار کنید! برای فرار از بهمن حیوانات به کمک شما می آیند که باعث می شود سرعت شما افزایش یابد و از بهمن دورتر شوید. حیوانات متفاوتی مثل پنگوئن که باعث می شود سرعت شما افزایش یابد و همچنین عقاب که شما را از زمین بلند می کند به کمک شما می آیند و حیوانات بسیار زیادی که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. برای دست یابی به بعضی از آیتم های مفید باید سکه های موجود در بازی را بخورید تا بتوانید امتیاز خود را برای باز کردن این آیتم ها به حد نصاب برسانید این بازی برای اندروید ۲٫۱ و بالاتر است.

امین رضــاحاجی بازدید : 777 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

1364367045_angry-birds-seasons-main

 

بازی Angry Birds Seasons را همگی به خوبی می شناسید. این بار کاراکتر جدیدی به بازی اضافه شده است که خیلی بانمک و شلوغ است. این نسخه مراحل جدیدی دارد که بسیار جذاب و البته کمی سخت هستند. پیشنهاد می کنیم نسخه جدید Angry Birds Seasons را دانلود کنید و از آن لذت ببرید این بازی برای  iOS 4.3 و بالاتر است.

امین رضــاحاجی بازدید : 279 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

Vector_header

Vector یک بازی بسیار زیبا برای گوشی های اندروید است که به تازگی در گوگل پلی منتشر شد. در این بازی شما در نقش وکتور هستید. وکتور تحت تعقیب پلیس است. او باید با استفاده از مهارت پارکور خود از دست پلیس های شهر فرار کند. شما باید با استفاده از انگشت خود او را تحت کنترل بگیرید تا از دست پلیس ها فرار کند این بازی برای  iOS 3.2 و بالاتر است.

امین رضــاحاجی بازدید : 197 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید بازی موبایل Angry Birds Space 1.3.0 برای iOS و آندروید

Angry Birds Space 1.3.0 نسخه جدید دیگر بازی پرندگان خشمگین در فضا می باشد. بعد از دزدیده شدن تخم مرغ ها توسط پنجه غول پرندگان خشمگین وی را تا فضا تعقیب می کنند و ناگهان خود را در کهکشانی جدید بصورت شنار می یابند. این کهکشان عجیب و مرموز بوده و توسط خوک ها محاصره شده است. اما پرندگان خشمگین نترس و شجاع بوده و مانند دیگر مراحل گذشته این مراحل را هم به پایان خواهند رساند . مراحل جدید به بازی اضافه شده و همچنین گیم پلی عالی و بالائی را در این نسخه شاهد خواهیم بود. شما میتوانید ترفند های جدید را بر اساس گرانش های فضائی پیدا کرده و استفاده کنید. حال به جستجو و ماجراجوئی در کهکشان ها بروید و تخم مرغ ها را از دست خوک های کثیف نجات دهید. هم اکنون  میتوانید  این بازی را  برای سیستم عامل آندورید نسخه 1.6 و بالاتر و سیستم عام iOS نسخه 4.0 و بالاتر در ادامه مطلب از وب سایت امین دانلود  دریافت کنید.

امین رضــاحاجی بازدید : 234 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

Zedge

شاید پیش از این با سایت Zedge آشنا شده باشید و چندین والپیپر، تم یا رینگتون از این سایت دانلود کرده باشید. حالا اگر می خواهید به کلکسیون عظیمی از والپیپر ها، لایو والپیپر ها، رینگتون ها، آلارم ها و بازی ها دسترسی داشته باشید اپلیکیشن Zedge  را نصب کنید. با این برنامه دیگر نیاز نیست در سایت های مختلف به دنبال والپیپر و رینگتون باشید و همه کارها را می توانید در گوشیتان انجام دهید.

امین رضــاحاجی بازدید : 246 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

| دانلود Running Dead v1.2 مرده متحرک برای آیفون و آیپد از سایت میهن دانلود |

| آخرین آپدیت به ورژن ۱.۲ |

شهر پر از مرده متحرک شده است و تنها بازمانده شمایید، راه خود را انتخاب کنید! یا تمامی زامبی هایی که در مسیر شما قرار می گیرند و شما را تعقیب می کنند را بکشید و یا آن ها شما را می کشند! پس هدف خود را انتخاب کنید، در ورژن ۱.۱ این بازی کیفیت صدا بهبود یافته، اشکالات زیادی از بازی برطرف شده و همچنین سایر بهبودی ها افزوده شده، در ورژن ۱.۲ این بازی سرعت کلی بازی و پیشرفت مرحله بالا رفته، در منوی تنظیمات حالت سخت به بازی افزوده شده، دو سلاح اره برقی و تیر کمان اضافه شده، نوار میزان خون اضافه شده و بسیاری امکانات دیگر، هم اکنون می توانید از سایت بزرگ میهن دانلود این بازی را به صورت رایگان دریافت نمایید.

امین رضــاحاجی بازدید : 240 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

امروز بازی زیبای GTA SAN ANDREAS برای آندروید آماده دانلود هست...

 

GTA SAN ANDREAS یک بازی زیبا به همراه امکانات زیادی و قابلیت های فراوان میباشد که برای کامپیوتر طرفدارن زیادی داشت و دارد.. و حالا برای موبایل آندروید..........

 

 

 دانلود و اطلاعات بیشتر در ادامه مطـــــــــــــــــــــلب.......................

http://www.1abzar.com/
امین رضــاحاجی بازدید : 465 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (1)

آپدیت: دیتای پردازنده های Tegra2 و Adreno نیز با لینک مستقیم اضافه شد.

در یک جمله می توان بازی N.O.V.A. را یکی از بهترین و باگرافیک ترین و جذاب ترین بازی های سبک FPS یا تیراندازی اول شخص موبایل نامید. در این بازی شما برای بقای نسل آدمی با موجودات بیگانه مبارزه خواهید کرد و در 10 مرحله جذاب از زمین گرفته تا کهکشانها برای هدفتان خواهید جنگید. در این بازی علاوه بر تیراندازی با اسلحه های مختلف امکان سوار شدن بر روی ماشین ها و هواپیماهای مختلف را خواهید داشت. این بازی همچنین قابلیت بازی چندنفره را تا 12 نفر دارا می باشد و می توانید در 6 حالت مختلف بازی را با دوستانتان و یا از طریق اینترنت بازی کنید. این بازی یکی از باگرافیک ترین و جذاب ترین بازی های اندرویدی است که اگر سخت افزار مورد نیاز آن را دارید نصب آن به شدت توصیه می شود.

امین رضــاحاجی بازدید : 259 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

دیگر کمتر کسی است که بازی مشهور GTA را روی کامپیوتر بازی نکرده باشد. خوشبختانه کمپانی Rockstar این بازی هیجان انگیز را برای اندروید عرضه کرده است و می توانید Grand Theft Auto III را روی گوشی اندرویدیتان بازی کنید. این بازی که در شهر Liberty City رخ می دهد دارای کاراکتر ها و ماشین ها و هلیکوپتر های بسیاری است و همچنین گرافیک بازی بسیار خوب است. همچنین بازی هم برای صفحه های لمسی بهینه شده است و هم می توانید با اتصال گیم پد با دسته بازی GTA را تجربه کنید.

امین رضــاحاجی بازدید : 218 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود بازی زیبای موتور سواری SupaSupaCross v1.0.4

SupaSupaCross بازی بسیار جالب و سرگرم کننده است که شما در آن باید از شیب ها بگذرید و با توربو سرعت خود را زیاد کنید تا زودتر از رقیبان خود به خط پایان برسید. این بازی سرتاسر هیجان دارای چند زمین مسابقه و آهنگ های سر گرم کننده است که میتوانید در ادامه مطلب این بازی را دانلود کنید.

امین رضــاحاجی بازدید : 249 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

Hambo

Hambo  یک خوک جنگجو است که باید تمام دشمنان را از بین ببرد ، این بازی در سبک بازی پرندگان خشمگین بوده البته با افک ها و مراحلی تقریباً جذاب تر پس اگر از علاقمندان بازی پرندگاه خشمگین هستید این بازی را از دست ندهید.

 

امین رضــاحاجی بازدید : 262 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

دیگر کمتر کسی پیدا می شود که بازی فوتبال مشهور PES 2012 را بازی نکرده باشد یا حداقل آن را نشناسد. محبوب ترین بازی فوتبال PC حالا برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است و می توانید تجربه جذاب فوتبال حرفه ای را روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید. علاوه بر بازی های دوستانه و لیگ های مختلف مانند لیگ قهرمانان یا جام جهانی در قسمت Challenge می توانید تیم رویایی خود متشکل از بازیکنان خریداری شده دلخواه خود را بسازید و به رقابت با حریفان بپردازید. در نسخه جدید بازی نحوه زدن ضربه های آزاد تغییر کرده و توپ ها و لیگ های جدیدی به بازی اضافه شده است.

امین رضــاحاجی بازدید : 377 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

اگر طرفدار بازی های اکشن و تیراندازی گانگستری هستید یکی از بازی هایی که نمی توانید از آن بگذرید 9mm یا 9 میلی متر است. این بازی را می توان با گرافیک ترین بازی در سبک خودش تلقی کرد که شامل گیم پلی جذابی مانند حالت حرکت آهسته است که در بازی مشهور Max Payne دیده بودید. در این بازی گانگستر ها خواهان کشتن شما رئیس یک تیم ویژه پلیس “جان لوز کنون” هستند اما نمی دانند با چه کسی طرف هستند. همچنین یک خالت بازی چندنفره نیز وجود دارد که می توانید تا 12 نفر در 4 زمین مختلف مبارزه کنید.

امین رضــاحاجی بازدید : 245 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

زندگي مجازي يکي از پر طرفدارترين بازي هاي توليد شده براي تلفن هاي همراه است که هميشه هواداران مخصوص به خود را داشته.
حجم: 271 کیلو بایت
تعداد دانلود: 37652
فرمت : jar

امین رضــاحاجی بازدید : 262 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

دیگر کمتر کسی است که بازی مشهور GTA را روی کامپیوتر بازی نکرده باشد. خوشبختانه کمپانی Rockstar این بازی هیجان انگیز را برای اندروید عرضه کرده است و می توانید Grand Theft Auto III را روی گوشی اندرویدیتان بازی کنید. این بازی که در شهر Liberty City رخ می دهد دارای کاراکتر ها و ماشین ها و هلیکوپتر های بسیاری است و همچنین گرافیک بازی بسیار خوب است. همچنین بازی هم برای صفحه های لمسی بهینه شده است و هم می توانید با اتصال گیم پد با دسته بازی GTA را تجربه کنید.

امین رضــاحاجی بازدید : 267 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

Athletics Summer Sports

حالا که رقابت های جذاب و نفس گیر المپیک لندن 2012 در حال جریان است خوب است که بازی های المپیک را روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نیز داشته باشید و با دوستانتان به رقابت بپردازید. در این بازی 30 مسابقه جداگانه مانند تیراندازی، شنا، دوچرخه سواری، وزنه برداری، دوی صد متر، پرتاب چکش، پرتاب نیزه، شمشیر زنی و بسیاری بازی های دیگر وجود دارد که می توانید در 5 رقابت نفس گیر با دیگران به رقابت بپردازید. یک ویژگی منحصر به فرد این بازی این است که می توانید بر روی یک دستگاه با دوستتان به طور همزمان به بازی دونفره بپردازید. 

 

امین رضــاحاجی بازدید : 279 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

 

قطعا شما هیچ گاه بهتر از این ریودوژانیرو زیر قدم هایتان نداشته اید‌ !
Gangstar Rio: City of Saints نام شاهکاری دیگر از کمپانی مطرح Gameloft می باشد که با سبکی شبیه به بازی GTA شما را به مشهورترین شهر برزیل خواهد برد . در این بازی گرافیکی در نقش یک گنگستر می بایست بیش از ۶۰ ماموریتی را که به شما محول گردیده است با موفقیت به پایان رسانده و ساعت های بسیاری سرگرمی را برای خود به ارمغان بیاورید . سیاستمداران فاسد را بکشید ، از شاهدان محافظت نموده و اتومبیل ها را برای فرار از مهلکه و یافتن افرادی که قصد از بین بردن شما را دارند سرقت کنید .

امین رضــاحاجی بازدید : 230 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Arma II: Firing Range THD یک شبیه ساز تیراندازی برای اندروید می باشد . اگر شما نیز به تیراندازی با تفنگ علاقه مندید حتما این بازی را دانلود کنید . استفاده از بافت های با رزولوشن بسیار بالای که در ساخت بازی های کامپیوتری از آن استفاده می شود باعث تجربه ای خارق العاده بر روی دستگاه های اندرویدی شده است .

یک سلاح را از میان گونه های موجود انتخاب کرده و در یک محیط اینتراکتیو سه بعدی به مشاهده آن و آموزش در رابطه ویژگی هایش بپردازید . سپس به میدان تیر رفته و از تیر اندازی خود لذت ببرید !

امین رضــاحاجی بازدید : 208 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

شما یک سرباز مزدور هستید که می بایست با سلاح های مختلفی که در اختیارتان قرار داده شده است به جنگ با دشمنان بروید . جمعا ۱۹ اسلحه مختلف در این بازی وجود دارد که می توانید از آنها در ۸۰ مرحله ای که در ۸ نقشه پراکنده شده اند استفاده کنید . بازی Gun Strike با در اختیار داشتن افکت های فیزیکی واقع گرایانه مختلفی که دارد صجنه های زیبایی را خلق خواهد نمود . جلوه های ویژه گرافیکی در کنار موزیک های پشت زمینه بسیار زیبا و افکت های صوتی ریتمیک ، این بازی را به یک شاهکار تبدیل کرده است .

امین رضــاحاجی بازدید : 383 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

 

“برای اولین بار در میان سایت های ایرانی”

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Max Payne داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام “V” به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که مادهٔ “V” نتیجهٔ یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسما متوقف شده‌است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیر قانونی و پنهانی ادامه داده‌است. در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند و…. 

این بازی که چندی پیش برای سیستم عامل iOS ارایه شده بود هم اکنون برای سیستم عامل اندروید قابل دریافت می باشد . در این بازی بسیار جذاب از افکت های سینمایی اوریجینال استفاده شده است تا کیفیت آن بیش از پیش گردد . نمایش صحنه آهسته هنگام تیراندازی ها یکی از جذاب ترین بخش های این بازی می باشد .

 

ویژگی ها :
- استفاده از حالت منحصر به فرد  Bullet Time برای تیراندازی به صورت آهسته
- استفاده از تکسچرهای HD با رزولوشن بالا
- گیم پلی سازگار با دستگاه های لمسی
- سفارشی پذیر بودن کنترلرها
- سازگار با گیم کنترلر های USB و وایرلس
- و …

 

امین رضــاحاجی بازدید : 240 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

HEIST The Score بازی اکشن و سرعتی زیبایی است که وظیفه شما در آن سرقت مسلحانه از بانک می باشد . یک کار بانکی ساده ! وارد بانک شده و با گرفتن اسلحه بر روی کارمندان بانک آنها خواهند گفت : بیا این هم گاو صندق ؛ هر چه قدر می خواهی پول بردار !

داستان بازی مربوط سرقت از یکی از بانک های آمریکا در سال ۱۹۲۰ می باشد . سرقتی حرفه ای که هیچ چیزی در نقشه آن از قلم انداخته نشده بود . اگر شما می خواهید نقشی را که دزد های حرفه ای در زدن آن بانک داشتند تجربه کنید ، پس باید بازی HEIST The Score را دانلود نمایید .

شما بازی در نقش یکی از اعضای رده پایین مافیا که برای دلوکا سالواتوره کار می کند آغاز کرده و با ایجاد یک تیم حرفه ای دست به سرفت از بانک می زنید و …

این بازی برای گوشی های Xperia Play بهینه سازی شده است .

امین رضــاحاجی بازدید : 329 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Battlefield همیشه در رده بهترین بازی های اکشن اول شخص قرار گرفته است و گیمرها این نام را به خوبی می شناسند . در این بازی می بازی جذاب می بایست در موقعیت های مختلف نظیر جنگل ، برف و یا بیابان به همراه نیروهای خود به جنگ با دشمنان رفته و تمامی مهمات آنها نظیر تانک ها ، هلی کوپترها  و سایر وسایل آنان را نابود سازید .

Battlefield: Bad Company 2 نام آخرین ورژن ارایه شده از این بازی برای اندروید می باشد که در آن می بایست ۱۴ ماموریت تک نفره را در ۵ منطقه مختلف با موفقیت به اتمام برسانید .

این نسخه ارایه شده مخصوص Galaxy S III می باشد .

امین رضــاحاجی بازدید : 315 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

بازي فوتبال بسيار زیبای Pro Evolution Soccer 2011 (موبایل) بازی بسیار پرطرفدار با فرمت جاوا محصول شرکت Konami مخصوص گوشی های موبایل میباشد که در سایت  امين دانلود قرار گرفته و از گرافیک و کیفیت بالایی برخوردار می باشد.اين بازي براي اندازه صفحه نمايش هاي ( 128x160 176x208 176x220 240x320 320x240 360x640 ) مناسب می باشد .که شما می توانید با مراجعه به ادامه مطلب آن را دریافت نمایید.

امین رضــاحاجی بازدید : 277 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

برای اجرای فایل باید دارای نرم افزار  offis2007 یا۲۰۱۰ باشید

 

ادرس لینک دانلود         http://s3.picofile.com/file/7459731612/%D9%88%D8%A8%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA_%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF.pptx.html

 

رمز فایل amindownload7.tk

فــروش ويــژه بازي PES 2013

پس از یک سال انتظارپيش فــروش ويــژه بازي PES 2013يك ماه زودتر از توزيع رسمي بازيبا خريد اين بازي از فروشگاه رز مارکت همزمان با انتشار نسخه رسميبازي،شما هم اين محصول را دريافت مي كنيد . پیش فروش بازی فوتبال Pro Evolution Soccer 2013 از هم اکنوننسخه نهایی بازی پرطرفدار PES 2013در دو دی وی دی کاملا اورجینالدارای گارانتی نصب و پشتیبانی تعویض در صورت خرابیبا قیمتی بسیار مناسب
روش خرید : 1 - سفارش کالا 2 - تحویل کالا درب منزل 3 - پرداخت هزینه

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرافدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 948
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1143
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 1,122
  • بازدید سال : 23,918
  • بازدید کلی : 495,099
  • تلویزیون انلاین