loading...
گروه طراحی اسلامی امین گرافیــک
آخرین ارسال های انجمن
امین رضــاحاجی بازدید : 423 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

در این آموزش که توسط یکی از کاربران این سایت نوشته شده است شما می توانید متنی مانند متن زیر را درست کنید. البته این پست در اینجا نیز موجود بود ولی به درخواست یکی از کاربران توسط کاربری دیگر به صورت تصویری برای شما آماده گردید.

آموزش ساخت متن در هم رفته در فتوشاپ - aps.rozblog.com

امین رضــاحاجی بازدید : 422 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

در این آموزش که توسط APS ساخته شده است شما می توانید بنر متحرکی را بسازید. شما به راحتی می توانید در 10 دقیقه بنری مانند بنر زیر بسازید:

آموزش ساخت بنر - aps.rozblog.com

البته کیفیت فیلم کمی نا مناسب است ولی در آن به راحتی می توان فهمید که چه کاری انجام شده است. این فیلم در دو جا آپلود شده است. شما می توانید این فیلم را به صورت آنلاین نیز مشاهده کنید

امین رضــاحاجی بازدید : 235 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود Adobe Photoshop Lightroom v4.1 Final نرم افزار فتوشاپ لایت روم

امین دانلوددر این پست وب سایت  قصد داریم تا نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom 4 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. نرم افزار فتوشاپ لایت روم 4، راه حلی است که تمام راه حل ها را در خود گنجانده و برای رفع نیازهای عکاسی شما قابلیتهای مدیریت تصویر، نهایت قدرت در پردازش تصویر و گزینه های گوناگون به اشتراک گذاری عکس را ارائه می دهد. لایت روم 4 حتی بیشتر از نسخه های پیشین خود امکانات دارد، امکانات مهیجی مانند نسخه جدید پردازش، کتاب جدید و نمونه های جدید (ماژول های) نقشه و پیشرفت های بسیار برای ارتقاء ماژول. این نرم افزار محصول شرکت معروف ادوبی است که برای کمک به عکاسان حرفه ای ساخته شده است. در حقیقت یک عکاس با استفاده از این نرم افزار می تواند بر روی عکس های خود مدیریت کند در نتیجه زمان کمتری را در پشت کامپیوتر، نسبت به لنز دوربین می گذراند. این برنامه را میتوان به نوعی نرم افزار فتوشاپ مخصوص عکاسان دانست که البته به نرم افزار تاریک خانه نیز معروف است زیرا یک عکاس با آن می تواند از یک عکس معمولی، عکسی بسیار زیبا و باور نکردنی خلق کند به طوری که توجه هر بیننده ای را به خود جلب نماید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

امین رضــاحاجی بازدید : 256 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (1)
دانلود Adobe Photoshop CS6 Extended نرم افزار فوتوشاپ
| دانلود رایگان نسخه جدید حرفه ای ترین و قدرتمند ترین نرم افزار ویرایش عکس در جهان |

در این پست وب سایت امین دانلود قصد داریم تا نرم افزار Adobe Photoshop CS6 Extended را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار قوی ترین و حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش عکس در سراسر جهان می باشد که دارای طرفداران بسیار زیادی است. این برنامه ابزاری بسیار قدرتمند و دقیق برای گرافیست ها و عکاسان حرفه ای به شمار می رود و یک گرافیست هيچ گاه در محيط آن احساس کمبود ابزاري را نمیکند زیرا در آن به تمام ابزارهای مورد نیاز خود برای ویرایش عکس دسترسی دارد. شرکت ادوبی هر بار که ورژن جدیدی از این نرم افزار را منتشر می کند قابلیت هایی را نیز به آن اضافه می نماید و در کنار آن معایبی را که در نسخه های قبلی وجود داشته به طور کامل بر طرف می کند. از امکانات جدید نسخه CS6 میتوان به مواردی همچون اضافه شدن ابزارهای کشیدن نقاشی حرفه ای، ارتقا قسمت کار با برنامه های موبایل، بهبود ابزار های رسم، امکان جدید تغییر خودکار لنز دوربین که میتوان از آن برای افزایش کیفیت عکس های که با دوربین های معمولی گرفته شده استفاده کرد، بهبود ابزارهای ساخت تصاویر HDR، کامل تر شدن ابزارهای قسمت طراحی عکس، بهبود فیلترها، اضافه شدن ابزارهای مخصوص عکاسان مانند تبدیل حرفه ای عکس های رنگی به سیاه و سفید و بلعکس، بهبود لایه ها و ... اشاره کرد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

امین رضــاحاجی بازدید : 310 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Adobe Photoshop CS6 Beta
| دانلود رایگان نسخه جدید حرفه ای ترین و قدرتمند ترین نرم افزار ویرایش تصویر در جهان |
در این پست وب سایت میهن دانلود جدید ترین نسخه نرم افزار معروفی را با عنوان Adobe Photoshop برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار قوی ترین و حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش تصویر در سراسر جهان می باشد که دارای طرفداران بسیار زیادی است. این برنامه ابزاری بسیار قدرتمند و دقیق برای گرافیست ها و عکاسان حرفه ای به شمار می رود و یک گرافیست هيچ گاه در محيط آن احساس کمبود ابزاري را نمیکند زیرا در آن به تمام ابزارهای مورد نیاز خود برای ویرایش عکس دسترسی دارد. شرکت ادوب هر بار که ورژن جدیدی از این نرم افزار را منتشر می کند قابلیت هایی را نیز به آن اضافه می نماید و در کنار آن معایبی را که در نسخه های قبلی وجود داشته به طور کامل بر طرف می کند. از امکانات جدید نسخه CS6 میتوان به مواردی همچون اضافه شدن ابزارهای کشیدن نقاشی حرفه ای، ارتقا قسمت کار با برنامه های موبایل، بهبود ابزار های رسم، امکان جدید تغییر خودکار لنز دوربین که میتوان از آن برای افزایش کیفیت عکس های که با دوربین های معمولی گرفته شده استفاده کرد، بهبود ابزارهای ساخت تصاویر HDR، کامل تر شدن ابزارهای قسمت طراحی عکس، بهبود فیلترها، اضافه شدن ابزارهای مخصوص عکاسان مانند تبدیل حرفه ای عکس های رنگی به سیاه و سفید و بلعکس، بهبود لایه ها و ... اشاره کرد. برای اینکه شما به تمام ابزارها و لوازم ویرایش تصویر دسترسی داشته باشید بهترین گزینه استفاده از این نرم افزار می باشد. همچنین سرعت اجرا و کار در محیط این نسخه نیز نسبت به نسخه های قبلی افزایش قابل توجهی داشته است. از دیگر امکانات این برنامه قابلیت ویرایش فریم های فایل های ویدیویی با فرمت های مختلف و علاوه بر آن ساخت و ویرایش کامل اجسام سه بعدی با ابزارهای بسیار پیشرفته می باشد که این دو امکان در نسخه CS5 هم وجود داشت اما در این نسخه ابزارهای آن بسیار پیشرفته تر شده است. اين برنامه نيز مانند اکثر محصولات شرکت ادوب قابليت سازگاري و ارتباط با ساير نرم افزارهاي اين شرکت را دارد و شما قادريد تا در صورت نياز به استفاده از نرم افزارهايی مانند Premiere و After Effects‌ و ... به راحتي از طريق این نرم افزار با آن ها ارتباط برقرار کنيد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
فــروش ويــژه بازي PES 2013

پس از یک سال انتظارپيش فــروش ويــژه بازي PES 2013يك ماه زودتر از توزيع رسمي بازيبا خريد اين بازي از فروشگاه رز مارکت همزمان با انتشار نسخه رسميبازي،شما هم اين محصول را دريافت مي كنيد . پیش فروش بازی فوتبال Pro Evolution Soccer 2013 از هم اکنوننسخه نهایی بازی پرطرفدار PES 2013در دو دی وی دی کاملا اورجینالدارای گارانتی نصب و پشتیبانی تعویض در صورت خرابیبا قیمتی بسیار مناسب
روش خرید : 1 - سفارش کالا 2 - تحویل کالا درب منزل 3 - پرداخت هزینه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرافدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 948
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1143
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 1,161
  • بازدید سال : 23,957
  • بازدید کلی : 495,138
  • تلویزیون انلاین