loading...
گروه طراحی اسلامی امین گرافیــک
آخرین ارسال های انجمن
امین رضــاحاجی بازدید : 232 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

چنانچه در پی نصب ویندوز ۸ هستید و رایانه شما از DVD خوان برخوردار نیست، شما تنها نیستید. اینکه دارای یک DVD ویندوز ۸ یا یک فایل ISO ویندوز ۸ که از مایکروسافت دانلود کرده اید، باشید، می توانید از ابزار رایگان مایکروسافت برای رونوشت (کپی) فایل های نصب ویندوز ۸ به یک USB درایو یا حافظه فلش و نصب ویندوز ۸ از USB درایو استفاده نمایید.

ما از “ابزار دانلود USB/DVD ویندوز ۷″ رسمی مایکروسافت برای این منظور استفاده خواهیم کرد. نگذارید که نام شما را بفریبد – این تنها برای ویندوز ۷ نیست، این ابزار با ویندوز ۸ نیز کار می کند. شما به USB درایوی با ظرفیت حداقل ۴GB نیاز خواهید داشت که متناسب با فایل نصب ویندوز ۸ باشد. محتویات USB درایو با این روند پاک خواهند شد، پس نخست از فایل های مهم پشتیان تهیه نمایید.

امین رضــاحاجی بازدید : 229 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود My Lockbox Professional v2.8.7.393 نرم افزار قفل پوشه

امین دانلوددر این پست وب سایت  قصد داریم تا نرم افزار My Lockbox Professional را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار ساده ترین راه برای حفاظت از یک پوشه در کامپیوتر می باشد. شما می توانید از این نرم افزار برای مخفی کردن، قفل کردن و قفل با پسورد هر پوشه ای در کامپیوتر خود استفاده کنید. از ویژگی های دیگر این برنامه میتوان به امکان قرار دادن کلیدهای میانبر برای دسترسی سریعتر به کنترل پنل نرم افزار و سایر بخش های آن اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

امین رضــاحاجی بازدید : 234 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

بسته رابط زبان (LIP) برای Windows، نسخه ای با ترجمه بخش هایی از Windows ارائه می دهد که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. پس از نصب LIP، متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و پشتیبانی به زبان فارسی نمایش داده می شوند. متن هایی که ترجمه نشده اند به زبان اصلی Windows 7 خواهند بود. به عنوان مثال، اگر یک نسخه اسپانیایی Windows 7 را نصب کرده باشید و LIP فارسی را نصب کنید، ممکن است برخی از متن ها به زبان اسپانیایی باقی مانده باشد. بیش از یک بسته رابط زبان (LIP) را می توانید روی یک زبان اصلی نصب کنید. LIP های Windows را می توان بر روی تمام نسخه های Windows 7 نصب کرد.

نیازمندیهاى سیستم
- سیستم عامل هاى پشتیبانى شده: Windows 7
 - Microsoft Windows 7
 - نصب زبان اصلی مورد نیاز Windows 7: انگلیسی
 - 4.63 مگابایت فضای خالی برای بارگیری
 - 15 مگابایت فضای خالی برای نصب

برای دانلود و دیدن توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

امین رضــاحاجی بازدید : 288 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

ویندوز 7  نسخه سیستم عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ 22 اکتبر سال 2009 میلادی به بازار عرضه شد.این سیستم عامل هفتمین نسل ازسیستم عامل های ویندوز میباشد که به همین دلیل نام آن را ویندوز 7 گذاشتند.از ویژگی های این نسخه که بیشتر مورد توجه است میتوان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی ، طراحی دوباره ویندوز شل،نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد. همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت،ویندوز 7 نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا میباشد که در سایت امين دانلود آماده دریافت میباشد که شما عزیزان میتوانید با مراجه به ادامه مطلب این کتاب را که به صورت pdf تهیه شده را دریافت نمایید.

امین رضــاحاجی بازدید : 275 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود Windows 8 Enterprise N x64 RTM ویندوز هشت نسخه نهایی
| نسخه ی لو رفته پیش از انتشار| نسخه Enterprise N ویژه اروپا|فاقد کرک و مدیا پلیر|64 بیتی|
| آخرین تغییرات تا 14/مرداد/1391|

همانطور که می دانید قرار بود در 26 اکتبر 2012 (پنجم آبان ماه) نسخه نهایی "ویندوز هشت" به طور رسمی منتشر شود.اما تنها یک روز پس از ارائه آن به شرکای نرم‌افزاری مایکروسافت،این نسخه لو رفت و وارد بازار شد.مایکروسافت برای سلطه دوباره بر روی بازار نرم افزاری جهان،ویندوز هشت را طوری بهینه کرده است که با تمام دستگاه های لمسی و سیستمهای کامپیوتری سازگار باشد.در پست امروز وبسایتامین دانلود،ویرایش جدید نسخه ی نهایی ویندوز هشت را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.ویندوز هشت جهت نصب بر روی رایانه‌های شخصی، تبلت‌ها و تلفن‌های همراه تولید می‌شود. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند. مایکروسافت قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز ۸ را با پردازشگرهای ۱۲۸ بیت سازگار کند،در حالی که ویندوز ویستا و ویندوز ۷ از پردازشگرهای ۶۴ بیت پشتیبانی می‌کنند. ویندوز 8 رابط کاربری جدیدی بر پایه ی زبان طراحی مترو مایکروسافت را، به کار خواهد گرفت.مترو محیطی خواهد بود از ویژگی جدید کاشی وار(مربع مانند) که در صفحه شروع (Start Screen) نمایان می شود که مشابه سیستم عامل ویندوز فون می باشد.هر کدام از آن کاشی ها یک برنامه را نشان خواهند داد. دکمه شروع (Start) از نوار وظیفه حذف شده است و به جای آن ناحیه حساسی بوجود آمده که با حرکت ماوس به سمت گوشه چپ پایین، ظاهر می شود. همچنین نوار چارم (Charm Bar) اضافه شده است ،هر دو مورد ذکر شده صفحه شروع جدید مترو را باز می کنند که جایگزین صفحه شروع قبلی شده است. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریعتر با استفاده از یواس‌بی ۳ و بلوتوث ۳، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

امین رضــاحاجی بازدید : 277 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

برای اجرای فایل باید دارای نرم افزار  offis2007 یا۲۰۱۰ باشید

 

ادرس لینک دانلود         http://s3.picofile.com/file/7459731612/%D9%88%D8%A8%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA_%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF.pptx.html

 

رمز فایل amindownload7.tk

امین رضــاحاجی بازدید : 390 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود ویندوز جدید Microsoft Windows 8 Consumer Preview Build 8250 x86 x64
| دانلود رايگان جديد ترين نسخه ويندوز 8 همراه با سریال های معتبر از لینک مستقیم |

در حدود يکسال پيش يکي از کارمندان شرکت مايکروسافت اطلاعاتي کاملآ محرمانه را در رابطه با پروژه ي جديد مايکروسافت براي ساخت ويندوز جديد خود يعني Windows 8 به صورت اشتباه در اينترنت منتشر نمود که پس از انتشار اين خبر مايکروسافت هيچگونه صحبتي در رابطه با صحت و يا دورغي بودن اين موضوع اعلام نکرد. اين سکوت مايکروسافت از همان ابتدا مشخص بود که اين موضوع حقيقت دارد و ويندوز بعدي با نام Window 8 منتشر خواهد شد چرا که اگر اين خبر دروغي بود حتمآ توسط مايکروسافت تکذيب ميگرديد. در طي اين يکسال بسياري از افراد سود جو با دستکاري قسمت هاي مختلف ويندوز 7، ويندوز هايي را با نام ويندوز 8 روانه اينترنت کردند که در بسياري از موارد ويندوز داراي نواقص فني بسيار زيادي بود و حتي نصب هم نمي شد. همچنين بسياري از افراد نيز اين ويندوز هاي دستکاري شده را با قيمت هاي بسيار بالا با نام ويندوز جديد مايکروسافت به فروش مي رساندند. با تحقيقات تيم نرم افزار وب سايت امین دانلود متوجه شديم که چند وقتي است صحبت هاي انتشار نسخه آزمايشي اين ويندوز در اينترنت بالا گرفته تا اينکه متوجه شديم بلاخره نسخه ي آزمايشي اين ويندوز تنها براي تست در دسترس کارشناسان قرار گرفت و توسط برخي از گروه هاي هک براي استفاده عموم در اينترنت به اشتراک قرار داده شده است. همانطور که مستحضر هستید میهن دانلود اولین وب سایت ایرانی بود که نسخه های اولیه این ویندوز را که هنوز توسط مایکروسافت منتشر نشده بود و تنها گروه های هک آنها در اینترنت به اشتراک می گذاشتند، برای دانلود کاربران خود قرار میداد که البته بسیاری از دوستان معتقد بودند که نسخه های اولیه به صورت دستکاری شده هستند و اصلآ ویندوز 8 وجود ندارد تا اینکه در چند ماه قبل خود شرکت مایکروسافت اقدام به انتشار نسخه Developer Preview ویندوز 8 نمود و چند روز پیش هم نسخه آزمایشی جدید تری را با عنوان Windows 8 Consumer Preview Build 8250 را منتشر کرد که با اینکار به تمام شایعات مربوط به جعلی بودن این ویندوز پایان داد. تیم نرم افزار میهن دانلود نیز همانند ماه های قبل که نسخه ی جدید این ویندوز منتشر می شد آنرا برای دانلود کاربران عزیز قرار میداد، اینبار نیز جدید ترین نسخه ویندوز 8 را با لینک مستقیم در اختیار شما کاربران محترم قرار داده است. اين ويندوز بسياري از ويژگي هاي ويندوز 7 را داراست و خبرها حاکي است که مايکروسافت قصد دارد نسخه فينال اين ويندوز را در سال 2012 منتشر کند در نتيجه در طي اين يکسال نسخه هاي آزمايشي بسيار زيادي از اين ويندوز منتشر خواهد شد. همچنين در رابطه با ويژگي هاي اين ويندوز ميتوان به اضافه شدن امکانات جديد همچون Mobile ARM Processors وSystem-On-a-Chip (SoC)i اشاره نمود. علاوه بر اين ظاهر ويندوز نيز دستخوش تغييرات بسيار زيادي بوده است.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد ...

امین رضــاحاجی بازدید : 257 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود ویندوز سون Windows 7 Ultimate SP1
ویندوز سون سرویس پک 1 | آپدیت کامل تا جولای 2012 | Bootable | کاملآ اورجینال

در این پست وب سایت امین دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز سون را که تا ماه جولای 2012 به صورت کامل آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. علاوه بر این در ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. از ویژگی های این ویندوز میتوان به دارا بودن سرویس پک 1 که به صورت خودکار همراه با ویندوز نصب می شود و نیز نصب آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 9 و Windows Media Player 12 اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

امین رضــاحاجی بازدید : 296 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود WinZip Pro v16.0.9715 x86/x64 نرم افزار فشرده سازی فایل ها
| نسخه ی جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 1/مرداد/1391|

حتما نام شرکت کورل را شنیده اید یا حداقل یکی از نرم افزار های معروف این شرکت را استفاده کرده اید. کورل یکی از معروفترین شرکتهای نرم‌افزاری دنیا با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در بیش از ۷۵ کشور جهان است. ساخت نرم افزار های CorelDRAW Graphics Suite, Corel Paint Shop Pro, WinZip با عث معروفیت این غول نرم افزاری شدند.در پست امروز وبسایت امین دانلود ، نسخه جدید یکی از نرم افزار های قدرتمند فشرده سازی این کمپانی را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. "WinZip" یکی از برترین نرم افزار های فشرده سازی فایل ها می باشد.این نرم افزار بدون اغراق از تمامی فرمت های فشرده سازی مانند 7-Zip (.zip), Zipx (.zipx), RAR (.rar), 7Z (.7z), BZ2 (.bz, .bz2, .tbz, .tbz2), LHA/LZH (.lha, .lzh), Cabinet (.cab), Disc Image (.img, .iso), TAR (.tar), GZIP (.gz, .taz, .tgz), Compress (.tz, .z), UUencode (.uu, .uue), XXencode (.xxe), MIME (.b64, .mim), BinHex (.bhx, .hqx) پشتیبانی می کند و کاربران می توانند فایل های خود را در فرمت های مذکور فشرده کنند.از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به آپلود مستقیم در فضای اف تی پی، ساخت فایل های ایمیج با فرمت ایزو و... اشاره کرد.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

فــروش ويــژه بازي PES 2013

پس از یک سال انتظارپيش فــروش ويــژه بازي PES 2013يك ماه زودتر از توزيع رسمي بازيبا خريد اين بازي از فروشگاه رز مارکت همزمان با انتشار نسخه رسميبازي،شما هم اين محصول را دريافت مي كنيد . پیش فروش بازی فوتبال Pro Evolution Soccer 2013 از هم اکنوننسخه نهایی بازی پرطرفدار PES 2013در دو دی وی دی کاملا اورجینالدارای گارانتی نصب و پشتیبانی تعویض در صورت خرابیبا قیمتی بسیار مناسب
روش خرید : 1 - سفارش کالا 2 - تحویل کالا درب منزل 3 - پرداخت هزینه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرافدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 948
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1143
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 1,198
  • بازدید سال : 23,994
  • بازدید کلی : 495,175
  • تلویزیون انلاین