loading...
گروه طراحی اسلامی امین گرافیــک
آخرین ارسال های انجمن
امین رضــاحاجی بازدید : 408 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 GamefaPlusDigital6

 مجله ی الکترونیکی گیمفاپلاس:دیجیتال به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و مدرن ترین مجلات الکترونیکی فارسی زبان،به واسطه ی پشتیبانی قوی در وب سایت خبری/تحلیلی گیمفا که پرمخاطب ترین و به روز ترین وب سایت خبری گیم ایران است،از شهرت خاصی برخوردار شده است.در این مجله ی الکترونیکی که به صورت رایگان و ماهانه توزیع میشود،به آخرین بازی های روزدنیا و مهمترین خبرهای این صنعت پرداخته میشود و با داشتن مطالب هایپ بسیار ارزشمند و اختصاصی،نقاط قوت بسیاری را به همراه دارد. اولین چیزی که در آخرین شماره ی منتشر شده از این مجله یعنی شماره ششم به چشم میخورد مطلب اصلی آن یعنی بازی “Thief” است.در این شماره پرونده ای مفصل از این بازی را به همراه تاریخچه و مصاحبه ای با سازندگان این عنوان خواهید خواند.اما اگر از کنار این مطلب پرمحتوا بگذریم به مقاله ای تخصصی در مورد رازهای پنهان رابطه ی سونی،مایکروسافت و شرکت IBM بر سر ساخت کنسول های نسل هفتم میرسیم که خواندن آن را به فن بوی های هر دو کنسول پیشنهاد میکنم.همچنین به طرفداران سری بازی های بتمن،دو هایپ در مورد آخرین نسخه ی رونمایی شده از این بازی یعنی Batman Arkham origins حتما توجهتان را جلب میکند. در بخش های نقد و بررسی نیز به آخرین و برترین بازی هایی که این اواخر بر روی پلتفرم های مختلف عرضه شده اند مانند Bioshock،Painkiller و… پرداخته ایم.قسمت پیش نمایش هم به بازیهایی که در آینده ای نزدیک به دستمان میرسند نگاهی انداختیم که از آن میتوان به Lost Planet 3 اشاره داشت.مصاحبه ای اختصاصی با عوامل سازنده ی بازی آنلاین ایرانی IRAN FC که یک بازی تحت مرورگر و مدیریت تیم فوتبال است داشتیم که به علاقه مندان بازیهای آنلاین و فوتبال توصیه میشود.با دانلود رایگان این مجله ی پرمحتوا و شکیل از مطالب حرفه ای و به روزش بهره مند شوید.

امین رضــاحاجی بازدید : 216 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

 

JFK Reloaded از بازیهای زیبا و اکشنی میباشد که بر پایه ترور جان اف کندی رئیس جمهور اسبق ایالات متحده امریکا طراحی گردیده است …
در تاریخ ۲۲ نوامبر ۱۹۶۳ در شهر دالاس از ایالت تگزاس جان اف کندی سی و پنجمین رئیس جمهور امریکا توسط فردی به نام لی هاروی اسوالد ترور گردید . در این بازی شما در نقش ضارب جان اف کندی فرصت اندکی را برای شلیک به سوی اتومبیل رئیس جمهور در اختیار خواهید داشت و پس از آن هدف از تیررس شما خارج خواهد گردید .
پس از شلیک ، فیلم انیمیشن کوتاهی از حرکت رئیس جمهور نمایش داده میشود و سر انجام آنالیز کامپیوتری گلوله های شلیک شده توسط شما نمایش داده میشود و همزمان گزارشی که توسط هلیکوپتر پلیس ضبط گردیده قرائت میگردد. گرافیک این بازی نسبت به حجم آن بسیار زیبا و صداهای زمینه نیز نزدیک به طبیعی میباشد تنظیم زاویه تیر اندازی توسط موس و شلیک نیز با کلیک چپ موس صورت میگیرد .
این بازی بدون نیاز به نصب و Portable میباشد و توسط آنتی ویروسهای Norton و NOD32 کنترل گردیده است.

jfk بازی زیبا و اکشن Portable JFK Reloaded

امین رضــاحاجی بازدید : 387 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (1)

 

بازی دزد بزرگ یا همان GTA یکی از معروفترین بازی های حال حاضر دنیاست که طرفداران خیلی بی شماری دارد که هر روز نسخه جدیدی از سری ۵ این بازی را کمپانی های مختلف می سازند اما چون حجم بازی زیاد است کاربران اینترنت های دیال آپ شاید قادر به دانلودش نباشند . ما خبر خوبی برای کابران دیال آپ داریم نسخه ۴ بازی جی تی آی را با حجم باورنکردنی ۷ مگابایت براتون آماده دانلود کرده ام تعجب نکنید ۵ مگابایت نه ۵ گیگ !!!!

این بازی با روش بسیار خاصی فشرده شده است و فرمت آن پس از دانلود و استخراج از فایل زیپ ISO است که باید با برنامه های اجرا کننده ایمیج مانند Vitrual clone drive یا daemon tools اجرا بشه . این بازی را دانلود کنید و از سرقت بزرگ اتومیبل لذت ببرید نظر یادتون نره.

امین رضــاحاجی بازدید : 270 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

C.I.AOperative SoloMissions بازی اکشن و مهیج در سبک کانتر C.I.A. Operative Solo Missions

همان طور که بسیاری از شکا اطلاع دارید Counter Strike یکی از محبوب ترین و مشهور ترین بازی های اکشن و سوم شخص در کل جهان بوده که با وجود گرافیک نسبتا کم آن طرفداران بسیار زیادی دارد. CIA Operative Solo Missions نیز اثری در همین سبک بوده و با مراحل پر تعداد و فوق العاده جذابی که دارد بسیار سرگرم کننده است. این بازی جنگ های سازمان جهانی سیا ( C.I.A. ) را در بر گرفته و به طور کامل به جریانات و درگیری های آن می پردازد. هم چنین حجم و گرافیک بازی مناسب بوده و قابل اجرا بر روی تمامی سیستم ها می باشد.

امین رضــاحاجی بازدید : 398 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

Virtua cop 2 بازی بسیار محبوب و خاطره انگیز ماموریت های یک پلیس Virtua Cop 2

بدون شک بسیاری از شما بازی فوق العاده جذاب و خاطره انگیز Virtua Cop 2 یا همان ماموریت های یک پلیس را به یاد می آورید.این اثر در سال 1995 توسط شرکت SEGA ساخته شده و بعد ها برای کامپیوتر نیز منتشر شده است. این بازی با وجود کم حجم و گرافیک معمولی که دارد فوق العاده سرگرم کننده بوده و برخی از بازی خور ها را به دوران کودکیشان می برد. هدایت بازی Virtua Cop 2 با استفاده از ماوس بوده و از ده ها مرحله جذاب و متنوع , کاراکتر های مختلف از جمله دزد ها و افراد بی گناه بهره مند می باشد.  امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

امین رضــاحاجی بازدید : 224 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Iron Front Liberation 1944 جبهه ی آزادی
نام بازی: Iron Front: Liberation 1944 D-Day
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: DEEP SILVER
مد بازی : N/A
حمایت توسط : DEEP SILVER
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد

Iron Front: Liberation 1944 D-Day عنوان یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده به سبک استراتژی است. این بازی روایت مشهوری از فرود نیروهای متفقین در سواحل نرماندی در جنگ جهانی دوم است. این بازی یک گیم پلی تاکتیکی دارد.این بازی سعی کرده است روایت گفته شده را به تصویر بکشد و در یکی از صحنه های اغراق آمیر آن در هر سانتی متر از سواحل یاد شده سربازانی فراخوانده شده است. بازی سبکی استراتژی دارد.

امین رضــاحاجی بازدید : 219 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

وقتی یک سری بازی بسیار بزرگ را در دست دارید که میلیون ها دلار درآمد را به همراه می آورند، ماندن در اوج کیفیت و نوآوری بسیار سخت است. اکثر بازیسازان، زمانی که با چنین بازی هایی مواجه می شوند، دیگر در آن تغییراتی ایجاد نمی کنند و بیشتر از همان المان هایی استفاده می کنند که در نسخه های قبلی دیده شده بودند. تغییرات بزرگ در بازی های Blockbuster یک ریسک بسیار بزرگ است. برای اینکه بتوان در این بازی ها تغییرات قابل ملاحظه ای به وجود آورد، باید ساعت ها تحقیق و جستجو و اطلاعات را آنالیز کرد. کمپانی Rockstar از سال ۲۰۰۱ توانست یکی نام آشناترین بازی های Blockbuster دنیا را تولید کند.

آن ها با ساخت Grand Theft Auto III صنعت بازی را با مفهوم Open-World و گردش آزاد آشنا کردند. موفقیت این بازی باعث شد که Rockstar کمپانی بزرگی مانند Take-Two را در کنار خودش ببیند که سرمایه بسیار زیادی را به آن ها داد تا Rockstar اکنون به کمپانی ای تبدیل شود که بهترین بازی های دنیا را راهی بازار می کند. پشتیبانی Take-Two از Rockstar باعث شد که بازی Grand Theft Auto IV تا کنون بیش از ۲۵ میلیون نسخه در سرتاسر دنیا فروش داشته باشد و با میانگین امتیازات ۹۸ در سایت Metacritic بهترین بازی این نسل باشد. Rockstar نشان داده که برای موفقیت بازی هایش دست به ریسک های زیادی می زند.

gta v game informer screenshot 34 بررسی بازی Grand Theft Auto V

امین رضــاحاجی بازدید : 309 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Call of Duty: Black Ops II سربازان فوق پیشرفته

|میکس و صداگذاری : فرشاد شمسی خانی|
| کاری از تیم دوبله میهن دانلود ( استودیو رسانه افزار مهر ) رسانه|
مدیر دوبلاژ : مجتبی ایزدی

گروه دوبلاژ :
مجتبی ایزدی
مریم علیزاده
علی سهیلی
سید محمد صالح هاشمی
مسعود ایزدی
علی باقری

نسخه ی کامل بازی به زودی ...


استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال1980 و جنگ سرد دوم در سال 2025 است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است!

امین رضــاحاجی بازدید : 318 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

 

 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter مدال افتخار جنگ های پیشرفته

نام بازی: Medal of Honor:Warfighter
پلتفورم : pc
ژانر: First-Person Shooter
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : Single & Multi Player
حمایت توسط : Danger Close
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

سری بازی های مدال افتخار همیشه از محبوبیت خاصی برخوردار بودند و از گذشته درخشان و کهنی برخوردار هستند، اما در سال 2010 یک بازسازی از این عنوان انجام گرفت که خیلی ها را شگفت زده کرد! این شگفت زدگی بخاطر جلوه های بصری جذاب و گیم پلی عالی نبود، این شگفت زدگی از ضعف گیم پلی و گرافیک بخش انفرادی (داستانی) بازی بود که باعث خشم طرفدارانش شد؛

امین رضــاحاجی بازدید : 298 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی R.A.W REALMS OF ANCIENT WAR قلمرو جنگ های کهن
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
| نسخه ی RELOADED |
|به همراه کرک به صورت لینک جداگانه |

نام بازی: R.A.W Realms of Ancient War
پلتفورم : pc
ژانر: Action RPG, Hack N' Slash
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Wizarbox
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

در بازی R.A.W REALMS OF ANCIENT WAR شما به صورت مداوم باید حضور داشته باشید.شما در این بازی میهب ترین و سحر آمیر ترین قدرت ها را در اختیار قرار دارید.قدرت های پادشاهی به شما قدرت مانور بالایی را خواهد داد.از این سمت به خوبی استفاده نماید. در طول جنگ، برخی از مهیب ترین دشمنان خود خواهید دید، هنگامی که ضعیف شدند به خوبی از قدرت ذهنی خود و داشتن استراتژی های پیشرفته بهره ببرید.از این فرصت برای کنترل آنها استفاده نمایید

امین رضــاحاجی بازدید : 240 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (1)

 دانلود بازی Section 8 نسخه ی پارسی

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|SKIDROW|


مدیر دوبلاژ: مجتبی ایزدی
مترجم: محمد کاملان
گروه گویندگی:
بلک برن "Black Born" : سید محمدصالح هاشمی
سروان کرد "Cord" : مجتبی ایزدی
سرجوخه ""Captain : محمدرضا سلطانی
فرعی : میلاد فدایی ، احمد توکلی ، مسعود ایزدی

دوبله شده در استودیو رسانه - بخش گیم میهن دانلود
 

+به همراه تصاویری از استودیوی دوبلهنام بازی: Section 8
پلتفورم : pc
ژانر: First-person shooter
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: SouthPeak Interactive TimeGate Studios
مد بازی : Single-player, Multiplayer
حمایت توسط : TimeGate Studios
درجه بندی سنی : PEGI: 16+
قابلیت آنلاین:دارد

هم اکنون نسخه ی پارسی بازی Section 8 را برای تمامی کاربران سایت hامین دانلود آماده کرده ایم.خرسندیم که بعد از تلاش های فراوان این مهم به سرانجام رسید. این پروژه ی عظیم کاری از بخش گیم سایت میهن دانلود و استودیوی دوبله رسانه است.امید است مورد توجه شما قرار گیرد.بخش Multiplayer  یکی از بخش ها و قسمتهای اصلی یک بازی رایانه ای را تشکیل می دهد  و گاهی اوقات پیش می اید که تمام تمرکز سازندها بر روی بخش Multi بیشتر از سایر بخشهای دیگر از جمله Story است .

امین رضــاحاجی بازدید : 223 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Trine 2 v1.18 Update شوالیه نترس
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|Goblin Menace DLC|
|SKIDROW|

نام بازی: Trine 2 v1.18 Update
پلتفورم : pc
ژانر: Indie, Adventure, Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان:  English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Frozenbyte 
مد بازی :
حمایت توسط : Frozenbyte 
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

در سال 2009 دنیای بازی های کامپیوتری با اثری به نام Trine روبرو شد. بازی ای که در قسمت عناوین Arcade توانست به موفقیت های زیادی دست پیدا کند. استودیوی بازیسازی Frozenbyte با عرضه این بازی یک شبه راه صد ساله را طی کرد. موفقیت های بازی Trine باعث شد که این استودیو نسخه دوم آن را نیز در دست ساخت قرار دهد.

امین رضــاحاجی بازدید : 350 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (1)


 
بازی رسمی مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن برای کامپیوتر  London 2012

بازی های المپیک ، از قدیمی ترین رقابت هایی است که از سال ها قبل و به صورت هر ۴ سال یک بار در یکی از کشورهای دنیا برگذار می شود. این دوره از مسابقات المپیک ، امسال و در کشور انگلستان و شهر لندن برگذار می شود. سالانه قهرمانان بسیاری از کشورهای مختلف دنیا به این مسابقات آمده و برای کسب مقام برای کشور خود ، به رقابت با سایر شرکت کنندگان می پردازند.

حال در سال ۲۰۱۲ و در سری بازی های المپیک لندن ، شگفتی هایی را شاهد خواهیم بود که در هیچکدام از سال های گذشته شاهد نبوده ایم. از این رو ، در این مطلب از سایت فوردانلودز ، بازی رسمی و فوق العاده هیجان انگیز المپیک ۲۰۱۲ لندن را برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده ایم. این بازی زیبا دارای کیفیتی شگفت انگیز و قابلیت های مولتی پلیر متعدد می باشد. بنابراین می توانید با دوستان خود ، به بازی گروهی بپردازید.

مسابقات در رشته های مختلف ورزشی برگذار می شوند که برای آنکه قدرت گرافیکی این بازی را به شما نشان دهیم ، اسکرین شات هایی را از محیط این بازی تهیه کرده ایم که با مراجعه به ادامه مطلب ، می توانید این اسکرین شات ها را که در بخش های مختلف بازی تهیه شده اند مشاهده کنید.

بازی المپیک ۲۰۱۲ لندن که توسط ریپکر معروف BLackBox ریپک شده است را هم اکنون می توانید از ادامه مطلب به صورت رایگان دانلود کرده و لذت ببرید. توضیحات و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب…

امین رضــاحاجی بازدید : 300 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Final Fantasy VII  فاینال فانتزی
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

نام بازی: Final Fantasy VII
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Square Enix
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Squaresoft
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

فاینال فانتزی، نام مجموعه‌ای چند رسانه‌ای است که در سال ۱۹۸۷ با بازی فاینال فانتزی ۱ با طراحی هیرونوبو ساکاگوچی و شرکت ژاپنی اسکوئر انیکس آغاز گشت. تا آوریل ۲۰۰۸، ۲۸ بازی، ۳ انیمه، ۲ فیلم و چندین کتاب از این مجموعه منتشر شده است.  یک حس شر همراه با یک قدرت وافر در تلاش برای کنترل جهان است. با این حال، یک شورش کوچک در حال وقوع است.

امین رضــاحاجی بازدید : 237 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Tiny Troopers RIP سربازان ویژه
|دانلود  به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

نام بازی: Tiny Troopers RIP
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Strategy, Indie
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English*, German, French, Italian, Spanish, Simplified Chinese
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Iceberg Interactive
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Kukouri
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Tiny Troopers RIP عنوان یک بازی جذاب ، کم حجم و اکشن است که گیمر رابه دنیای معما های می کشاند. شما در فرماندهی گروهی از سربازان کوچک هستید. آنها را از طریق 30 ماموریت مرگبار با اهداف متنوع نابود سازید. از بین بردن ژنرال های دشمن ، بهینه کردن پادگان شما ، نابود سازی زره پیشرفته دشمن از وطایف شما است.
امین رضــاحاجی بازدید : 270 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

در ظاهر خیلی راحت می توان Sleeping Dogs را یک کپی از GTA نامگذاری کرد، ولی این بازی چه چیز مجزایی جز سبک تضمین شده Rockstar دارد؟ بازی جدید UFG از عناوین بزرگی مثل Assassin’s Creed ،Just Cause ،Batman: Arkham City و فیلم های دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای ژاپن الهام گرفته است. این یک بازی است که با افتخار به الگوهای خود اشاره می کند و هیجان بسیاری را به همراه دارد. داستان Sleeping Dogs در مورد یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen) است. او در این شهر به دنیا آمده، ولی در آمریکا بزرگ شده و برای کسب درآمد بیشتر به ژاپن آمده است.

امین رضــاحاجی بازدید : 278 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی PAYDAY The Heist  دزدهای حرفه ای بانک

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|به همراه آپدیت v1.12.2 Update incl DLC|

نام بازی: PAYDAY The Heist
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Sony Online Entertainment
مد بازی :
حمایت توسط : VERKILL Software
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

PAYDAY™ The Heist یک بازی بی نظیر از کمپانی های عنوان شده در مشخصات  بازی است که شما را با دنیای تبهکاران آشنا می سازد. خوش بینانه می بینیم که این بازی بر روی افکار شما تاثیر منفی نمی گذارند اما واقعیت چیز دیگری است . فراسوی عنوان بازی و نداشتن داستان معین در این بازی ، شاهد پارامتری های دیگری در این بازی هستیم که به ترتیب به آنها اشاره می کنم.

امین رضــاحاجی بازدید : 315 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

بازي فوتبال بسيار زیبای Pro Evolution Soccer 2011 (موبایل) بازی بسیار پرطرفدار با فرمت جاوا محصول شرکت Konami مخصوص گوشی های موبایل میباشد که در سایت  امين دانلود قرار گرفته و از گرافیک و کیفیت بالایی برخوردار می باشد.اين بازي براي اندازه صفحه نمايش هاي ( 128x160 176x208 176x220 240x320 320x240 360x640 ) مناسب می باشد .که شما می توانید با مراجعه به ادامه مطلب آن را دریافت نمایید.

امین رضــاحاجی بازدید : 277 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

برای اجرای فایل باید دارای نرم افزار  offis2007 یا۲۰۱۰ باشید

 

ادرس لینک دانلود         http://s3.picofile.com/file/7459731612/%D9%88%D8%A8%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA_%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF.pptx.html

 

رمز فایل amindownload7.tk

امین رضــاحاجی بازدید : 331 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود بازی Driver Parallel Lines درایورخط های موازی
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|نسخه ی فوق العاده فشرده شده| 
نام بازی: Driver Parallel Lines
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / Arcade / Racing (Cars / Motorcycles) / 3D / 3rd Person
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft 
مد بازی : 
حمایت توسط : Reflections 
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
بازي هاي هم سبک GTA در بازار جاي خاصي براي خودشان باز کرده اند و شرکت های سازنده ی بازی درک کرده اند که اين سبک از بازي ها فروش خوبي ميتواند داشته باشد . نسخه ی 1 و 2 Driver طرفداران زيادي پيدا کرد ولي با انتشار نسخه ي سوم که با مشکلات بسياري همراه بود طرفداران خود را نيز از دست داد .
امین رضــاحاجی بازدید : 233 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود بازی COUNTER-STRIKE GLOBAL OFFENSIVE کانتر استریک
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
به همراه کرک
نام بازی: COUNTER-STRIKE GLOBAL OFFENSIVE
پلتفورم : pc
ژانر:Action 
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Valve
مد بازی : Single Player
حمایت توسط : Valve
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
آقای چت فالیسزک (Chet Faliszek) از استودیوی Valve می گوید که نسخه جدید سری بازی های Counter-Strike نیازی به بازاریابی آنچنانی ندارند، چرا که 25 میلیون نفر تا کنون این سری از بازی ها را تجربه کرده اند. هر کسی که نسخه جدید CS را مشاهده کرده، از آن راضی بوده و علاقه زیادی نسبت به آن پیدا کرده و پس از تست متوجه شده که این بازی همان نسخه قبلی دوست داشتنی است.
امین رضــاحاجی بازدید : 233 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

Mafia II PC دانلود بازی Mafia II برای PC|نسخه BlackBox

|نسخه معتبر و کم حجم BlackBox|

حتماً با بازی مافیا آشنا هستید! بازی که دارای فضایی باز است و میتوان گفت در سبک GTA است اما در زمان گذشته. بازی مافیا که تنها دو نسخه از آن منتشر شده است، نسخه دوم نیز در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و زمان زیادی میان انتشار نسخه اول و دوم داشته است. بازی در نسخه ی اول طرفداران خود را جذب کرد و بعد از انتشار نسخه دوم به مدت چند ماه جزء پرفروش ترین بازی های سال جای خود را پر کرده بود. بازی نسبت به نسخه اول خود تغییرات زیادی داشته است، اما سبک بازی تغییری نکرده است. بازی داستانی جدید را برای پلیر رقم میزند و پلیر را به تکاپوی بیشتری برای رسیدن به هدف خود تشویق میکند. بازی از نظر گرافیک پیشرفت چشم گیری نسبت به نسخه اول خود داشته است و همچنین گیم پلی بازی نیز عالی است. این بازی زیبا را میتوانید به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت امین دانلود دانلود کنید و لذت ببرید.

امین رضــاحاجی بازدید : 329 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

The Punisher PC دانلود بازی The Punisher برای PC

بازی بسیار زیبا ، جنایی و اکشن The Punisher که برای PC در سال ۲۰۰۵ منتشر شد، یکی از بهترین بازی هایی است که تا این زمان هنوز از یاد و خاطر گیمر ها بیرون نرفته است و به صورتی یکی از موفق ترین کارهای کمپانی MARVEL تا به امروز به شمار میرود. این بازی یکی از زیباترین بازی های سبک اکشن/جنایی می باشد که با انتشار خود نسبتا سبک جدیدی را ارائه کرد داستان بازی توسط شخصیت اصلی فرانک کستل که توسط پلیس دستگیر شده است، بیان می شود. خانواده او توسط خلافکاران به قتل رسیده اند؛ او هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد پس برای گرفتن انتقام خانواده اش دست به هر کاری می زند. در واقع داستان بازی که بصورت فلش بک می باشد از زبان او بیان می شود و شما تک تک وقایع را در ادامه و در طی مراحل مختلف بازی تجربه خواهید کرد. The Punisher شباهت بسیار زیادی با بازی Max Payne دارا می باشد و به نظر می آید که با الهام گیری از این بازی ساخته شده است. در واقع بازی از منطق خاصی پیروی نمی کند و تنها باید به کشتن افرادی که پیش روی شما قرار می گیرند پرداخته و کمتر در طول بازی معماهای خیلی کمی به چشم می آید. البته برای قهرمان بازی تنها کشتن مهم نیست بلکه نابود کردن دشمنان خود به صورتی که هرگز فراموش نکنند! برای او مهم و ارزشمند است و به طور قطع کشتن دشمنان از راه های مختلف ممکن می باشد. میتوانید این بازی زیبا را به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت پارسی گیم دانلود کنید و لذت ببرید.

امین رضــاحاجی بازدید : 358 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

Duke Nukem Forever Proper PC دانلود بازی Duke Nukem Forever Proper برای PC

[نسخه معتبر SKIDROW]

پس از نجات دنیا در نسخه قبل، دوک ثروتمند و خیلی هم معروف شده و حتی جوایز زیادی برای فیلم ها و موسیقی هایش برده است. او یک کازینو در لاس وگاس (Las Vegas) به نام Lady Killer دارد که در آنجا مقیم است. در پنت هاوس او همه چیز محیا است، ولی آدم فضایی ها چنین فرصتی را به دوک نمی دهند. آن ها به زمین بازگشته اند و اینبار قصد صلح دارند، دوک متوجه آن ها نمی شود، ولی در ادامه می فهمد که آن ها دروغ می گویند و دوباره به زمین آمده اند تا دخترهای زمین را بدزدند. در بازی نوار سلامتی شما Ego نام دارد، این نوار خیلی شبیه به سیستم سلامتی بازی های تیراندازی مدرن مثل Halo و Call of Duty کار می کند. اگر صدمه ببینید و مدتی از مبارزه دوری کنید، می توانید سلامتی خود را دوباره بازگردانید. می توانید این نوار سلامتی را با شکست دادن Boss Monsterهای بازی افزایش دهید. می توانید با کارهای عجیب هم این نوار را افزایش دهید، مثل امضا دادن به بچه ها و یا خود ستایی روبروی آینه و یا رسیدن حساب مجری های تلویزیون! در قسمتی از بازی که Art Museum هست، می توانید عکس های Duke Nukemهای قبلی را ببینید و یادی دوباره از آن ها بکنید.این بازی زیبا را میتوانید به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت امین دانلود دانلود کنید و لذت ببرید.

امین رضــاحاجی بازدید : 275 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

Jagged Alliance Back in Action PC دانلود بازی Jagged Alliance Back in Action برای PC

|نسخه معتبر SKIDROW|

بازی فوق العاده زیبا و اکشن Jagged Alliance: Back in Action که توسط کمپانی bitComposer Games برای PC در سال ۲۰۱۲ منتشر شده است ، اگر به دنبال یک بازی اکشن با گیم پلی متفاوت به همراه صحنه های واقع گرایانه و داستانی جذاب هستید می توان گفت که این بازی برای شما ایده آل خواهد بود و به نوبه ی خود مبتنی بر استراتژی با مضمون اکشن است ، بازی بر روی زمین طراحی شده است تا تجربه ی یک بازی مدرن و حقیقی را نشان دهد داستان بازی از آنجایی آغاز خواهد شد که نیرویی ظالم و دیکتاتور در کشور Arluca قصد نابود سازی آن را دارند حال این شما هستید که باید با کمک گروهان خود با آنها مبارزه کنید البته منظور از مبارزه تنها این نیست که اسلحه به دست بگیرید و آنها را به قتل برسانید بلکه باید از طریق ترفندهای های تاکتیکی، دیپلماتیک و اقتصادی با آنها مقابله کرده و مانع از خراب کاری های آنها شوید ، بازی دارای یک نوآوری بسیار عالیست که آن ترکیبی از استراتژی Real-Time می باشد همانطور که گفته شد بازی دارای گیم پلی بسیار عالی است که تجربه ی آن برای هر گیمری می تواند متفاوت باشد همچنین نحوه چرخش دوربین ها و همچنین سلاح های کشنده ای که در بازی قرار داده شده نیز به جذابیت بازی بسیار کمک کرده است. این بازی زیبا را میتوانید به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت امین دانلود دانلود کنید و لذت ببرید.   

امین رضــاحاجی بازدید : 272 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

Heavy Fire Afghanistan PC دانلود بازی Heavy Fire Afghanistan برای PC

|نسخه معتبر SKIDROW|

چندی پیش بود که Mastiff Games از نسخه جدید از سری بازی های اکشن Heavy Fire تحت عنوان Heavy Fire Afghanistan  رونمایی کرد. این بازی در استودیوی لهستانی Teyon ساخته است و برای کنسول های PS3, X360 و Wii  ساخته شده است . و امروز برای PC منتشر شد، جالب است بدانید دربازی Heavy Fire: Afghanistan حسگرهای حرکتی به طور محسوس و بهتراز هر بازی اکشن دیگری به شما لذت مضاعف می دهند.همان طور که از عنوان این بازی مشخص است بازی در افغانستان جریان دارد . بدون نقد بازی قطعا میتوانید حدس بزنید که این بازی از یک داستان کلیشه ای و تکراری تشکیل شده است . اما تمرکز اصلی تیم Teyon بر روی گیم‌پلی بازی و شبیه‌سازی کامل یک جنگ واقعی با حسگر های حرکتی است. البته به نظر نمی‌رسد که بازی آزادی عمل چندانی به گیمر بدهد؛ چرا که سبک آن اکشن ریلی است. Heavy Fire: Afghanistan یک بازی فوق العاده سریع ، و یک تجربه ی اشکن در افغانستان امروز است . تمامی سوال هایی که دز ذهن شما نقش بسته است حول این است که آیا این بازی شامل مبارزات نزدیک است یا با تفنگ و مهمات پیشبرد خواهید داشت ؟ آیا توسط هلیکوپتر های به بمب باران میپردازید یا توسط تانک و مین به جنگ با دشمنان خو میروید ؟ پاسخ تمام این سوالات بماند برای زمان که گیمر خود را در مقابل بازی می بیند ! در ادامه اطلاعات جامعی از جنگ در افغانستان در اختیار شما قرار می دهیم : در ۷ اکتبر ۲۰۰۱ توسط نیروهای ایالات متحده آمریکا تحت نام رسمی عملیات بلندمدت آزادی (به انگلیسی: Operation Enduring Freedom) در پی حمله القاعده به رهبری اسامه بن لادن به نیویورک و واشنگتن در ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ و هشدار جورج دبلیو بوش رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به گروه طالبان مبنی بر اخراج گروه تروریستی القاعده از افغانستان و رد طالبان از این درخواست آغاز شد. به دنبال خودداری طالبان از پذیرش خواست ایالات متحده آمریکا فرمان حمله به افغانستان در روز ۷ اکتبر سال ۲۰۰۱ صادر شد. بریتانیا از سال ۲۰۰۲ فعالیت‌های نظامی مستقل خویش را آغاز نمود. هدف اصلی این جنگ مبارزه و از بین بردن القاعده، طالبان و حامیان آن بود. تقریبا یک ماه بعد رژیم طالبان سقوط کرد و با برگزاری کنفرانس بُن حامد کرزی به قدرت رسید و در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به مقام ریاست جمهوری برگزیده شد. پس از ترک کردن اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۸۹ از خاک افغانستان، دولت به دست مجاهدین در سال ۱۹۹۲ سقوط کرد. بعد از آن، در بین مجاهدین منازعات مختلفی برای گرفتن کنترل قدرت از دست یکدیگر باعث جنگ‌هایی در بین خود آنها شد که سالها به طول انجامید. در سال ۱۹۹۶، طالبان، حرکت اسلامی که در سال ۱۹۹۴ تشکیل شده بود شهر کابل را تسخیر کردند و بیش از ۹۰% کشور را تحت کنترل گرفتند و منطقه‌ی کوچکی را در شمال شرقی برای مجاهدین اختصاص دادند که پایان جنگ‌های داخلی بین مجاهدین و شروع حکومتی نو توسط طالبان برای افغانستان بود…. . در بازی Heavy Fire: Afghanistanهمه ی اطلاعات مربوطه ثابت است . گرافیک بازی فوق العاده ارزیابی میشود . کنترلر های بصری زیبایی دو چندان به بازی بخشیده است و این همان چیزی است که شما به عنوان یک گیمر سال ۲۰۱۲ میلادی خواهید پسندید ! در یک جمله ، بازی Heavy Fire: Afghanistan ، یک بازی هیجان انگیز در قالب گرافیک خیره کننده از سمت استودیوی بازی سازی تازه تاسیس Teyon است. این بازی زیبا را میتوانید به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت پارسی گیم دانلود کنید و لذت ببرید.

امین رضــاحاجی بازدید : 352 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

Red Orchestra 2 Heroes of Stalingrad PC دانلود بازی Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad برای PC

|نسخه کم حجم و معتبر BlackBox|

بازی Red Orchestra 2 Heroes of Stalingrad یک بازی اکشن است که در راستای نشان دادن جنگ جهانی دوم ساخته شده است.این بازی بیشتر بر روی نبرد استالینگراد و عملیات اطراف آن است،بازی نشانگر جنگ آلمان و روسیه است که یکی از بی رحمانه ترین جنگ های تاریخ بشر است.این بازی به بازیکن اجازه میدهد که سرباز آلمانی بودن و روسی بودن را تجربه کند.از مهمترین ویژگی های این بازی امکان چند نفره و انفرادی بازی کردن آن است.به جرات میتوان گقت این بازی از گرافیک بالایی برخوردار است نسبت به بازی های دیگر در سبک به نمایش کشیدن جنگ های جهانی.

امین رضــاحاجی بازدید : 238 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

Max Payne 3 PC دانلود بازی Max Payne 3 برای PC

|نسخه معتبر RELOADED|

|دوستان توجه کنند که این نسخه تست شده هست، ۲نسخه به نام RELOADED منتشر شده است که این نسخه اصلی است|

Max Payne 3 بازی مکس پین پس از ۱۲سال دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۱۲سال بعد از داستان مکس پین ۲در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید … و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است کهMax Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1&2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که درMax Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآورMax Payneهای ۱&2 را درMax Payne 3 نیز پیاده کنند.

 

فــروش ويــژه بازي PES 2013

پس از یک سال انتظارپيش فــروش ويــژه بازي PES 2013يك ماه زودتر از توزيع رسمي بازيبا خريد اين بازي از فروشگاه رز مارکت همزمان با انتشار نسخه رسميبازي،شما هم اين محصول را دريافت مي كنيد . پیش فروش بازی فوتبال Pro Evolution Soccer 2013 از هم اکنوننسخه نهایی بازی پرطرفدار PES 2013در دو دی وی دی کاملا اورجینالدارای گارانتی نصب و پشتیبانی تعویض در صورت خرابیبا قیمتی بسیار مناسب
روش خرید : 1 - سفارش کالا 2 - تحویل کالا درب منزل 3 - پرداخت هزینه

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرافدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 948
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1143
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 244
  • بازدید ماه : 1,192
  • بازدید سال : 23,988
  • بازدید کلی : 495,169
  • تلویزیون انلاین