loading...
گروه طراحی اسلامی امین گرافیــک
آخرین ارسال های انجمن
امین رضــاحاجی بازدید : 246 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

نقشه های مصور دنیا با Google Earth Pro 6.2.2.6613

Google Earth ترکیبی از تصاویر ماهواره ای، نقشه های مصور و قدرت فوق العاده ی جستجوی گوگل برای دریافت اطلاعات جغرافیایی جهان است. با این نرم افزار جغرافیای زمین در نوک انگشتان شما قرار خواهد گرفت. نرم افزار بسیار معروفی است که حتمآ اکثر شما آنرا می شناسید. توسط این نرم افزار میتوان تمام جزئیات کره ی زمین را از بالا مشاهد کرد. یکی از مهمترین ویژگی های این برنامه قابلیت نمایش نقاط مورد نظر کاربران بر روی کره زمین با جزئیات کامل می باشد. به عنوان مثال شما قادرید تا با کمک این نرم افزار ساختمان ها، پارک ها، بیمارستان ها، رستوران ها، هتل ها و سایر محل های یک شهر را با جزئیات کامل آن مشاهده کنید. این برنامه که توسط شرکت گوگل ساخته شده به صورت مستقیم تصاویر ماهواره ای را از سطح زمین در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین شما می توانید از این نرم افزار برای مواردی همچون برنامه ریزی سفرهای خود، مسیریابی با امکان پیدا کردن کوتاه ترین مسیر تا مقصد، یافتن آدرس یک ساختمان در یک شهر و از این قبیل کارها استفاده کنید. علاوه بر کره ی زمین از این نرم افزار میتوان برای مشاهده کره ی ماه و منظومه شمسی نیز استفاده کرد. از دیگر امکانات این برنامه که در نسخه های جدید آن نیز بسیار تقویت شده، امکان نمایش سه بعدی محل های مورد نظر کاربران می باشد به طوری که کاربر بتواند محل مورد نظر خود را با وضوح کامل و جزئیات کاملآ دقیق مشاهده کند.

امین رضــاحاجی بازدید : 277 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

برای اجرای فایل باید دارای نرم افزار  offis2007 یا۲۰۱۰ باشید

 

ادرس لینک دانلود         http://s3.picofile.com/file/7459731612/%D9%88%D8%A8%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA_%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF.pptx.html

 

رمز فایل amindownload7.tk

امین رضــاحاجی بازدید : 296 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود WinZip Pro v16.0.9715 x86/x64 نرم افزار فشرده سازی فایل ها
| نسخه ی جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 1/مرداد/1391|

حتما نام شرکت کورل را شنیده اید یا حداقل یکی از نرم افزار های معروف این شرکت را استفاده کرده اید. کورل یکی از معروفترین شرکتهای نرم‌افزاری دنیا با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در بیش از ۷۵ کشور جهان است. ساخت نرم افزار های CorelDRAW Graphics Suite, Corel Paint Shop Pro, WinZip با عث معروفیت این غول نرم افزاری شدند.در پست امروز وبسایت امین دانلود ، نسخه جدید یکی از نرم افزار های قدرتمند فشرده سازی این کمپانی را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. "WinZip" یکی از برترین نرم افزار های فشرده سازی فایل ها می باشد.این نرم افزار بدون اغراق از تمامی فرمت های فشرده سازی مانند 7-Zip (.zip), Zipx (.zipx), RAR (.rar), 7Z (.7z), BZ2 (.bz, .bz2, .tbz, .tbz2), LHA/LZH (.lha, .lzh), Cabinet (.cab), Disc Image (.img, .iso), TAR (.tar), GZIP (.gz, .taz, .tgz), Compress (.tz, .z), UUencode (.uu, .uue), XXencode (.xxe), MIME (.b64, .mim), BinHex (.bhx, .hqx) پشتیبانی می کند و کاربران می توانند فایل های خود را در فرمت های مذکور فشرده کنند.از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به آپلود مستقیم در فضای اف تی پی، ساخت فایل های ایمیج با فرمت ایزو و... اشاره کرد.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

امین رضــاحاجی بازدید : 300 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)


Google-Earth-v5.1.7938.jpgمشاهده ي محلي که در آن زندگي مي کنيد آن هم از بالا حتمآ برايتان جالب خواهد بود. همانطور که مي دانيد سايت گوگل اين امکان را به جهانيان مي دهد تا با ورود به قسمت Map سايت مکانهاي مورد نظر خود را از بالا و به صورت سه بعدي تماشا کنند. اما همه ي افراد که دسترسي به اينترنت پر سرعت ندارند تا بتوانند از اين سرويس استفاده کنند. به همين منظور نرم افزار گوگل ارث ساخته شد تا افراد در رايانه ي شخصي خود بتوانند محلي را که در آن سکونت دارند را به همراه تمام جزئيات آن تماشا کنند. از همين رو امروز در ميهن دانلود نسخه ي جديد اين نرم افزار را برايتان آماده کرده ايم که شما با استفاده از آن به راحتي مي توانيد قسمتهاي مختلف کره ي زمين را تماشا کنيد.
شما با کمک نرم افزار Google Earth به راحتي مي توانيد نقاط مختلف کره ي زمين را از بالا تماشا کنيد. در واقع وقتي وارد نرم افزار مي شويد کره ي زمين را مشاهده خواهيد کرد که در آن اقايانوس ها و خشکي ها به صورت سه بعدي قرار دارند که با کمک موس مي توانيد آن را به چرخش در آوريد تا محلي را که در آن زندگي مي کنيد را بيابيد و سپس با زوم بر روي نقطه ي مورد نظرتان شهرها ، ساختمان ها ، کوچه ها و ساير جزئيات محل زندگي خود را به صورت سه بعدي تماشا کنيد. همچنين مي توانيد علاوه بر تماشاي خشکي هاي کره ي زمين وارد اقيانوس ها و درياها شده و به تماشاي دنياي زير آب بپردازيد که البته هدف گوگل از افزودن نقشه اقيانوس ها به گوگل ارث جلب توجه عموم مردم به مسائل زيست محيطي و پديده خطرناك گرم شدن كره زمين است كه نتيجه آن آب شدن يخ هاي منطقه قطب و بالاآمدن آب اقيانوس ها خواهد بود. يکي ديگر از امکانات جالب اين نرم افزار امکان مشاهده ي منظمومه ي شمسي و کرات مختلف است که شما مي توانيد با استفاده از اين قسمت اطلاعات جالبي را در مورد منظومه ي شمسي و ساير کرات بدست آوريد. از ديگر امکانات اين نرم افزار مي توان به امکان بدست آوردن دقيق طول و عرض جغرافيايي محل سکونت خود و نيز امکان جستجو در نرم افزار براي بدست آوردن محل مورد نظر خود بر روي کره ي زمين اشاره کرد.

 توضيحات کامل و ويژگي ها در ادامه ي مطلب موجود است .
امین رضــاحاجی بازدید : 210 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)


Google.Earth.6.0.1.2032_www.mihandownload.com.jpg
گوگل ارت یکی از جالب ترین و جذابترین ابزارهای ارائه شده توسط شرکت گوگل است. گوگل ارت نرم افزاری است که میتوان توسط آن تصاویر گرفته شده از سطح زمین را به صورت آنلاین مشاهده و ذخیره کرد. نرم افزار گوگل ارت توسط شرکت گوگل تحت سه بسته بندی متفاوت وارد بازار میشود. البته این نرم افزار برای استفاده رایگان میباشد زیرا کاملا رجیستری و کرک شده میباشد. یکی از بزرگترین خصوصیات این نرم افزار عدم لزوم آشنایی با شهرها و آدرس های مشخص دنیاست . تنها چند کلیک ساده قادر است شما را به ناشناخته ترین نقاط کره زمین برده و با جزئیات بسیار زیاد از آن نقطه دیدن کنید. کاربردی که تا سالیان پیش غیر قابل باور بوده است اما اکنون با کمک این نرم افزار تحقق پیدا کرده است و شما توانایی پرواز از آسمان به منزل خود را دارید. علاوه بر این شما میتوانید با وارد نمودن آدرس یک نقطه از دنیا در عین واحد به آن نقطه از این کره خاکی سفر کنید و آن جا را با جزئیات کامل وارسی کنید. در گوگل ارت تمامی موارد کامل و جامع است برای مثال تمامی جزئیات مکان ها از جمله مدارس جاده ها خیابان ها و همه و همه در نقشه ها درج شده است.
برای مشاهده سایر جزئیات و دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید... 
امین رضــاحاجی بازدید : 252 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار گوگل ارث Google 
Earth Plus v6.0.3.2197 Final
مشاهده ی محلی که در آن زندگی می کنید آن هم از بالا حتمآ برایتان جالب خواهد بود. همانطور که می دانید سایت گوگل این امکان را به جهانیان می دهد تا با ورود به قسمت Map سایت مکانهای مورد نظر خود را از بالا و به صورت سه بعدی تماشا کنند. اما همه ی افراد که دسترسی به اینترنت پر سرعت ندارند تا بتوانند از این سرویس استفاده کنند. به همین منظور نرم افزار گوگل ارث ساخته شد تا افراد در رایانه ی شخصی خود بتوانند محلی را که در آن سکونت دارند را به همراه تمام جزئیات آن تماشا کنند. از همین رو امروز در میهن دانلود نسخه ی جدید این نرم افزار را برایتان آماده کرده ایم که شما با استفاده از آن به راحتی می توانید قسمتهای مختلف کره ی زمین را تماشا کنید. شما با کمک نرم افزار Google Earth به راحتی می توانید نقاط مختلف کره ی زمین را از بالا تماشا کنید. در واقع وقتی وارد نرم افزار می شوید کره ی زمین را مشاهده خواهید کرد که در آن اقایانوس ها و خشکی ها به صورت سه بعدی قرار دارند که با کمک موس می توانید آن را به چرخش در آورید تا محلی را که در آن زندگی می کنید را بیابید و سپس با زوم بر روی نقطه ی مورد نظرتان شهرها ، ساختمان ها ، کوچه ها و سایر جزئیات محل زندگی خود را به صورت سه بعدی تماشا کنید. همچنین می توانید علاوه بر تماشای خشکی های کره ی زمین وارد اقیانوس ها و دریاها شده و به تماشای دنیای زیر آب بپردازید که البته هدف گوگل از افزودن نقشه اقيانوس ها به گوگل ارث جلب توجه عموم مردم به مسائل زيست محيطي و پديده خطرناك گرم شدن كره زمين است كه نتيجه آن آب شدن يخ هاي منطقه قطب و بالاآمدن آب اقيانوس ها خواهد بود. یکی دیگر از امکانات جالب این نرم افزار امکان مشاهده ی منظمومه ی شمسی و کرات مختلف است که شما می توانید با استفاده از این قسمت اطلاعات جالبی را در مورد منظومه ی شمسی و سایر کرات بدست آورید. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به امکان بدست آوردن دقیق طول و عرض جغرافیایی محل سکونت خود و نیز امکان جستجو در نرم افزار برای بدست آوردن محل مورد نظر خود بر روی کره ی زمین اشاره کرد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ..
فــروش ويــژه بازي PES 2013

پس از یک سال انتظارپيش فــروش ويــژه بازي PES 2013يك ماه زودتر از توزيع رسمي بازيبا خريد اين بازي از فروشگاه رز مارکت همزمان با انتشار نسخه رسميبازي،شما هم اين محصول را دريافت مي كنيد . پیش فروش بازی فوتبال Pro Evolution Soccer 2013 از هم اکنوننسخه نهایی بازی پرطرفدار PES 2013در دو دی وی دی کاملا اورجینالدارای گارانتی نصب و پشتیبانی تعویض در صورت خرابیبا قیمتی بسیار مناسب
روش خرید : 1 - سفارش کالا 2 - تحویل کالا درب منزل 3 - پرداخت هزینه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرافدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 948
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1143
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 240
  • بازدید ماه : 1,188
  • بازدید سال : 23,984
  • بازدید کلی : 495,165
  • تلویزیون انلاین