loading...
گروه طراحی اسلامی امین گرافیــک
آخرین ارسال های انجمن
امین رضــاحاجی بازدید : 408 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 GamefaPlusDigital6

 مجله ی الکترونیکی گیمفاپلاس:دیجیتال به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و مدرن ترین مجلات الکترونیکی فارسی زبان،به واسطه ی پشتیبانی قوی در وب سایت خبری/تحلیلی گیمفا که پرمخاطب ترین و به روز ترین وب سایت خبری گیم ایران است،از شهرت خاصی برخوردار شده است.در این مجله ی الکترونیکی که به صورت رایگان و ماهانه توزیع میشود،به آخرین بازی های روزدنیا و مهمترین خبرهای این صنعت پرداخته میشود و با داشتن مطالب هایپ بسیار ارزشمند و اختصاصی،نقاط قوت بسیاری را به همراه دارد. اولین چیزی که در آخرین شماره ی منتشر شده از این مجله یعنی شماره ششم به چشم میخورد مطلب اصلی آن یعنی بازی “Thief” است.در این شماره پرونده ای مفصل از این بازی را به همراه تاریخچه و مصاحبه ای با سازندگان این عنوان خواهید خواند.اما اگر از کنار این مطلب پرمحتوا بگذریم به مقاله ای تخصصی در مورد رازهای پنهان رابطه ی سونی،مایکروسافت و شرکت IBM بر سر ساخت کنسول های نسل هفتم میرسیم که خواندن آن را به فن بوی های هر دو کنسول پیشنهاد میکنم.همچنین به طرفداران سری بازی های بتمن،دو هایپ در مورد آخرین نسخه ی رونمایی شده از این بازی یعنی Batman Arkham origins حتما توجهتان را جلب میکند. در بخش های نقد و بررسی نیز به آخرین و برترین بازی هایی که این اواخر بر روی پلتفرم های مختلف عرضه شده اند مانند Bioshock،Painkiller و… پرداخته ایم.قسمت پیش نمایش هم به بازیهایی که در آینده ای نزدیک به دستمان میرسند نگاهی انداختیم که از آن میتوان به Lost Planet 3 اشاره داشت.مصاحبه ای اختصاصی با عوامل سازنده ی بازی آنلاین ایرانی IRAN FC که یک بازی تحت مرورگر و مدیریت تیم فوتبال است داشتیم که به علاقه مندان بازیهای آنلاین و فوتبال توصیه میشود.با دانلود رایگان این مجله ی پرمحتوا و شکیل از مطالب حرفه ای و به روزش بهره مند شوید.

امین رضــاحاجی بازدید : 307 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

این بازی از روی سریال تلویزیونی هشدار برای کبرا ۱۱ ساخته شده است و شما در نقش سمیر که راننده ماشین پلیس است می‌باشید. شما بر اساس دستوراتی که فرمانده‌تان می‌دهد و اتفاقاتی که رخ می‌دهد به ماموریت می‌روید و مانع حرکت خودرو‌های قانون‌شکن در سطح شهر می‌شوید.
خودروی شما با برخورد با موانع آسیب می‌بیند و بازی بسیار طبیعی طراحی شده است که همین موضوع باعث جذابیت بیشتر بازی خواهد شد.دانلودها امیدوار است از انجام این بازی لذت ببرید.

crash3 بازی جذاب هشدار برای کبرا 11   Crash Time III

امین رضــاحاجی بازدید : 224 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی  جنون سرعت

|دانلود به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|آپدیت 2 تا 5 اسکیدرو اضافه شد|

نام بازی: F1 2012
پلتفورم : pc
ژانر: Racing
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Codemasters
مد بازی : Single & Multi Player
حمایت توسط : Codemasters Studios Birmingham
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

استودیوی Codemasters تا کنون دو نسخه F1 را راهی بازار کرده که هر کدام از آن ها یکی از بهترین شبیه سازی های مسابقات F1 بودند. همین موضوع باعث شده تا همه انتظار داشته باشند که این کمپانی هر سال یک نسخه بسیار خوب از این سری از بازی ها را راهی بازار کند.

امین رضــاحاجی بازدید : 350 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (1)


 
بازی رسمی مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن برای کامپیوتر  London 2012

بازی های المپیک ، از قدیمی ترین رقابت هایی است که از سال ها قبل و به صورت هر ۴ سال یک بار در یکی از کشورهای دنیا برگذار می شود. این دوره از مسابقات المپیک ، امسال و در کشور انگلستان و شهر لندن برگذار می شود. سالانه قهرمانان بسیاری از کشورهای مختلف دنیا به این مسابقات آمده و برای کسب مقام برای کشور خود ، به رقابت با سایر شرکت کنندگان می پردازند.

حال در سال ۲۰۱۲ و در سری بازی های المپیک لندن ، شگفتی هایی را شاهد خواهیم بود که در هیچکدام از سال های گذشته شاهد نبوده ایم. از این رو ، در این مطلب از سایت فوردانلودز ، بازی رسمی و فوق العاده هیجان انگیز المپیک ۲۰۱۲ لندن را برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده ایم. این بازی زیبا دارای کیفیتی شگفت انگیز و قابلیت های مولتی پلیر متعدد می باشد. بنابراین می توانید با دوستان خود ، به بازی گروهی بپردازید.

مسابقات در رشته های مختلف ورزشی برگذار می شوند که برای آنکه قدرت گرافیکی این بازی را به شما نشان دهیم ، اسکرین شات هایی را از محیط این بازی تهیه کرده ایم که با مراجعه به ادامه مطلب ، می توانید این اسکرین شات ها را که در بخش های مختلف بازی تهیه شده اند مشاهده کنید.

بازی المپیک ۲۰۱۲ لندن که توسط ریپکر معروف BLackBox ریپک شده است را هم اکنون می توانید از ادامه مطلب به صورت رایگان دانلود کرده و لذت ببرید. توضیحات و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب…

امین رضــاحاجی بازدید : 315 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

بازي فوتبال بسيار زیبای Pro Evolution Soccer 2011 (موبایل) بازی بسیار پرطرفدار با فرمت جاوا محصول شرکت Konami مخصوص گوشی های موبایل میباشد که در سایت  امين دانلود قرار گرفته و از گرافیک و کیفیت بالایی برخوردار می باشد.اين بازي براي اندازه صفحه نمايش هاي ( 128x160 176x208 176x220 240x320 320x240 360x640 ) مناسب می باشد .که شما می توانید با مراجعه به ادامه مطلب آن را دریافت نمایید.

امین رضــاحاجی بازدید : 277 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

برای اجرای فایل باید دارای نرم افزار  offis2007 یا۲۰۱۰ باشید

 

ادرس لینک دانلود         http://s3.picofile.com/file/7459731612/%D9%88%D8%A8%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA_%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF.pptx.html

 

رمز فایل amindownload7.tk

امین رضــاحاجی بازدید : 331 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود بازی Driver Parallel Lines درایورخط های موازی
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|نسخه ی فوق العاده فشرده شده| 
نام بازی: Driver Parallel Lines
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / Arcade / Racing (Cars / Motorcycles) / 3D / 3rd Person
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft 
مد بازی : 
حمایت توسط : Reflections 
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
بازي هاي هم سبک GTA در بازار جاي خاصي براي خودشان باز کرده اند و شرکت های سازنده ی بازی درک کرده اند که اين سبک از بازي ها فروش خوبي ميتواند داشته باشد . نسخه ی 1 و 2 Driver طرفداران زيادي پيدا کرد ولي با انتشار نسخه ي سوم که با مشکلات بسياري همراه بود طرفداران خود را نيز از دست داد .
امین رضــاحاجی بازدید : 279 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

GT Legends PC دانلود بازی GT Legends برای PC

|نسخه معتبر HYBRID|

GT Legends عنوان یک بازی تاریخی است که به پلیر این اجازه را میدهد تا در رالی های سال های ۲۰۰۵ شرکت کند و تجربه رانندگی با ماشین های آن زمان از جمله ماشین های فراری را کسب کند. بازی ساخت سال ۲۰۰۵ است که از سوی کمپانی ATARI منتشر شده است اما همچنان این بازی زیبا طرفداران خود را دارد و هنوز در یاد پلیر ها میباشد. شاید تنها نکته یا مهمترین نکته ایی که این بازی را خاطره انگیز کرده است دقت در طراحی آن و به نمایش کشاندن واقعیت در بازی است که در تمام سرعت های ماشین یا حتی نقشه های بازی به چشم می آید. تمام رالی ها در شهر بزرگ پاریس انجام میشود که علاوه بر هیجان بازی ها به تمام مناطق پاریش هنگام عبور در پیست ها نیز دقت شده است که محیطی زیبا را به پلیر ارائه میکند. میتوانید این بازی زیبا را به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت امین دانلود دانلود کنید و لذت ببرید.

امین رضــاحاجی بازدید : 345 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)
 دانلود بازی Split Second: Velocity مسابقات حرفه ای ماشین رانی

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

نام بازی: Split Second: Velocity
پلتفورم : pc
ژانرArcade / Racing (Cars) / 3D
نوع  فایل : RePack by VANSIK
زبان: English/Russian
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Disney Interactive Studios
مد بازی : Single/Multi Player
حمایت توسط : Black Rock Studio
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
کسی که یک مسابقه ی پر سرعت می دهد ، می داند که در مورد چه چیزی می خواهم حرف بزنم ! دوربین در خیابان های شهر نصب شده است، و پس از هر یک سرعت ماشین ها سر به فلک کشیده است . سازندگان سعی کرده اند تا در این بازی گیمر بتواند در کنار اتومبیلرانی با مهارت زیاد، از ابزاری که در بازی فراهم شده است تا حریف خود را از پیست مسابقه بیرون بزنید نیز استفاده کند.
امین رضــاحاجی بازدید : 229 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی Driver: Parallel Lines

نام بازی: Driver: Parallel Lines
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / Arcade / Racing (Cars / Motorcycles) / 3D / 3rd Person
سال انتشار: 2007
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft Entertainment
حمایت توسط : Ubisoft Reflections
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Driver: Parallel Lines عنوان یکی از بهترین بازی های سال 2007 میلادی میباشد که در حقیقت بهتر است بگویم یکی از خاطره انگیز ترین بازی های منتشر شده در سال 2007 میباشد که در نوع خود بی نظیر میباشد.ناشر و سازنده این بازی گمپانی غول پیکر یوبیسافت میباشد.در ادامه نقدی کوتاه بر این بازی داریم : Driver: Parallel Lines بازی در سبک رانندگی است که توسط Ubisoft Reflections ساخته شده و Ubisoft آن را منتشر کرد. این بازی به طور رسمی در همایش E3 2007 رونمایی شد و زمان انتشار آن برای بسترهای نرم افزاری Mac OS X Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360, Wii و سیستم OnLive،  اعلام شد.ویژگی های این بازی :
-جهان تعاملی و انتخاب های باور نکردنی از 32 روش منحصر به فرد برای به سرانجام رساندن ماموریت ها
-داستان جذاب در روح هیجان
-دو شهر کاملا متفاوت -- نیویورک و York'78 York'06.
-دارای 80 نوع وسیله نقلیه متفاوت

دانلود رایگان بازی Driver: Parallel Lines به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب..

امین رضــاحاجی بازدید : 235 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی SBK Generations مسابقات موتور سواری حرفه ای

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

RELOADED   MihanDownload ♦  Online  SBK™ Experience




نام بازی: SBK Generations
پلتفورم : pc
ژانر: Driving
تاریخ انتشار جهانی : 31.05.2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 31.05.2012
تاریخ انتشار در اروپا : 31.05.2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Black Bean Games
مد بازی :
حمایت توسط : MileStone Inc.
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بعد از مدت ها در تاریخ 1 ژوئن سال 2012 میلادی شاهد انتشار رسمی بازی فوق العاده ی SBK Generations برای هر سه کنسول رایانه ، ایکس باکس 360 و پی اس 3 بودیم. بازی SBK Generations از یک موتور گرافیکی بی نظیر بر خوردار است که باعث می شود جایگاه خود را تثبیت کند. نسخه ی رسمی از سری بازی های  FIM Superbike World Championship بازگشته است ! و در حال حاضر یکی از کامل ترین شبیه سازی موتورسواری تا به کنون است . بازی را در 4 فصل اط مسابقت SBK world championships به سرانجام برسانید.

امین رضــاحاجی بازدید : 269 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Angry Birds Seasons v2.4.1 Piglantis - بازی پرندگان خشمگین فصول

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Seasons Piglantis از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این قسمت از پرندگان خشمگین فصول با نزدیکتر شدن فصل گرما پرندگان عصبانی ما به فستیوال تابستانی  Piglantis می روند این بار شما میتوانید پرندگان خود را به زیر آب بفرستید و با جستجوی خوک ها در زیر آب و شکست پادشاه خوک ها از این جشن لذت ببرید.
این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds Seasons كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است. و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد. اين بازي بسيار زيبا با گرافيك بسيار بالا نصب به حجم بسيار كم بازي و دارا بودن رنگ آميزي بسيار جذاب و سرگرم كننده مي باشد.

قابلیت های کلیدی بازی Angry Birds Seasons:
- گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
- انجام بازی در مرحله مختلف در سال 2011 و 2012
- گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
- مناسب برای سنین مختلف
- حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

امین رضــاحاجی بازدید : 277 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی جدید Need for Speed: Shift 2 Unleashed

دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود
نسخه Limited.Edition به همراه کرک تست شده


نام بازی: Need for Speed: Shift 2 Unleashed
پلتفورم : pc
سال انتشار: March 29 ,2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts -Marcus Nilsson
حمایت توسط : Slightly Mad Studios
درجه بندی سنی : +3
قابلیت آنلاین:دارد

خرسندیم به عنوان اولین سایت ایرانی  اعلام کنیم نسخه ای جدید از بازی Shift از نسل Need for Speed با عنوان Need for Speed: Shift 2 Unleashed در تاریخ 28 مارس سال 2011 میلادی یعنی یک روز زودتر از موعد انتشار آن برای دانلود در سایت میهن دانلود آماده شده است.این بازی توسط کمپانی محبوب الکترونیک آرتز و کماپنی Marcus Nilsson منتشر و توسط کمپانی Slightly Mad Studios ساخته و حمایت شد.در ادامه نقد منصفانه ای از بازی داریم و در ادامه مطلب به ارائه رایگان بازی می پردازم .نقد بازی : Need for Speed: Shift 2 Unleashedبرنده جایزه انتقادی نسل Need for Speed میباشد.طرفداران این سبک از مسابقات می تواند بار دیگر تجربه یک فضای نشاط آور را در این بازی داشته باشند.این بازی ویژگی های فوق العاده ای دارد:
- سطح جدیدی از دنیای بصری را در این بازی  شاهد خواهید بود.گیمر در این بازی در دیدگاه اول شخص تجربه ای بی نظیر را همراه خواهد داشت.
- دوربین جدید و فوق العاده بازی 
- رئالیسم حقیقی !! Shift 2 Unleashed فراتر از یک بازی شبیه سازی شده میباشد.
- برگذاری مسابقات قهرمانی FIA GT1 و GT3 - مسابقات قهرمانی اروپا
- طراحی منحصر به فرد اتومبیل ها همراه با جزئیات بالا
یک از ویژگی های بارز و مهم این بازی از دیدگاه منتقدان فیزیک و گیم پلی فضایی آن میباشد به طوری که مرز مشخصی بین این بازی و سایر بازی ها ایجاد میکند و شاید یکی از دلایل موفقیت این بازی همین باشد.بیشتر سایت های جهانی گیم به این بازی امتیاز تخیلی 9 از 10 را داده اند که البته شایسته داشتن چنین امتیازی میباشد!!!...

دانلود رایگان بازی Need for Speed: Shift 2 Unleashed در ادامه مطلب...
امین رضــاحاجی بازدید : 254 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود پکیج سری بازی های Colin McRae Rally  Anthology v.1.1

برای اولین بار در بین وبسایت های ایرانی


نام بازی: Colin McRae Rally Anthology v.1.1
پلتفورم : pc
ژانر: Racing (Cars) / Simulator / 3D
تاریخ انتشار جهانی : 1998-2005
تاریخ انتشار در آمریکا : 1998-2005
تاریخ انتشار در اروپا : 1998-2005
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: odemasters
مد بازی : مولتی پلیر / سینگل پلیر
حمایت توسط : Codemasters
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

خرسندیم به عنوان اولین وبسایت ایرانی پکیج سری بازی های Colin McRae Rally را تحت عنوان Colin McRae Rally Anthology v.1.1 در اختیار کاربران میهن دانلود قرار داده ایم . این سری بازی ها توسط کمپانی قدیمی و معروف Codemasters ساخته و منتشر شد . اگر شما عاشق سرعت و رانندگی در زمین های ناهموار هستید و این بازی به طور خاص برای شما آفریده شده است.سرتاسر جهان زیر پای شماست ! در این پکیج که برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی در اختیار شما قرار گرفته است نسخه های : Colin McRae Rally 2.0 (2000/RUS/ENG) , Colin McRae Rally 3 (2003/RUS/Multi5) , Colin McRae Rally (1998/ENG)و Colin McRae Rally 04 (2004/RUS/Multi5) ,
Colin McRae Rally 2005 (2005/RUS/ENG) گنجانده شده است .حقیت آن است که هر سری از این بازی دارای ویژگی های خاص خود است که در زیر به آن اشاره میکنم :
ویژگی نسخه ریپک بازی   Colin McRae Rally (1998/ENG) :
• بدون هیچ گونه برش / کد گذاری
• دارای پچ مخصوص جهت نصب بازی بر روی سسیتم های مدرن
•ورژن بازی : Version: 1.5
• زمان نصب و راه اندازی : 1 دقیقه !

ویژگی نسخه ریپک بازی Colin McRae Rally 2.0 (2000/RUS/ENG) :
•نسخه رایگان بازی
•جزئیات گرافیکی بالا؛
•تنظیمات متعددی از اتومبیل های مسابقه؛
•تغییر شرایط آب و هوایی؛
•سیستم واقع گرایانه از خسارت وارده به خودرو.

ویژگی های نسخه ریپک بازی Colin McRae Rally 3 (2003/RUS/Multi5) :
•بدون کد گذاری
• فیلم ها با کیفیت پایین برش داده شده اند.
•توانایی تنظیم ترکیب های مختلف از مکان
•نسخه Version: 1.1
•زمان نصب و راه اندازی ~ 5 دقیقه

ویژگی های نسخه ریپک بازی Colin McRae Rally 2005 (2005/RUS/ENG) :
• برش تبلیغات و بازی های تبلیغاتی دیگر با کیفیت پایین
• بدون کد گذاری
•وانایی برای تنظیم ترکیب های مختلف از مکان (اختیاری)
•زمان نصب و راه اندازی ~ 5 دقیقه
•نسخه بازی Version: 1.1
•ریپک توسط R. G. Catalyst

دانلود رایگان سری مجموعه بازی های  Colin McRae Rally در ادامه مطلب....
امین رضــاحاجی بازدید : 289 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (0)


 دانلود رایگان بازی Race Driver GRID


دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
RapidShare

نام بازی: Race Driver GRID
پلتفورم : pc
ژانر: Arcade / Racing (Cars) / Simulator / 3D
تاریخ انتشار جهانی : 2008
تاریخ انتشار در آمریکا : 2008
تاریخ انتشار در اروپا : 2008
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Codemasters
مد بازی :
حمایت توسط : Codemasters Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
همیشه در همه جا ادعاهای بی خود و دانستن خود در صدر یک چیزی دلیل بر برتری نیست و این مسئله را بارها و بارها به چشم دیده ایم ، وقتی شرکت بازیسازی فقط قصد این را دارد که با نام بازی خود، بازی را به فروش برساند ، ان موقع است که شما به عنوان یک گیمر باهوش هرگز به اسم بازی نگاه نمیکنید که چه چیزی باشد، NFS باشد یا اینکه یک نام دیگر!! بازیی بهتر است که با فکر ساخته شود و با اینکه تبلیغی در کنارش نباشد بتواند همه را راضی کند، و ممکن است بازی امروز نیز، یکی از آن بازیهایی باشد که شما را راضی نگه دارد...بازی زیبای Race Driver GRID در سال 2008 میلادی توسط کمپانی Codemasters منتشر و توسط Codemasters Studios ساخته و حمایت شد . سرعت، سرعت و باز هم سرعت فقط مواظب باشید سر پیچ ها تصادفی نکنید زیرا مانند بازی Burn out ماشینتان بی ریخت خواهد شد!!این بازی یک پروژه جدید و ادامه بازی DIRT است و میخواهد قدرت واقعی شرکتCodemaster را در ساخت ریسینگهای با نوآوری را نشان دهد....که این بار با نام جدید یعنی Grid توانسته یک بازی عالی را در سبک ریسینگ به وجود بیاورد...نتیجه کار این گروه واقعا خوب به نظر میرسد و وقتی شما صدای تکاف زیبای ماشین خود را میشنوید خود را در درون پیست مسابقه ای میبینید که جذابیتهای خاص خود را همراه خواهد داشت... و با صدای بلند فریاد میکشید این یک مسابقه واقعی است!!! در بازیهای ریسینگ اهمیت ویژه و اساسی را گیم پلی بازی مشخص میکند... در این بازی با ماشینهایی واقعا عالی و واقعا واقعی رو به رو هستید که از لحاظ مختلف میتوان آنها را بررسی کرد که میخواهیم به جزوء جزوء آنها بپردازیم...اول به این میرسیم که ماشین ها دارای فیزیک کاملا عالی هستند و هر کدام(جدا میتوانید به راحتی متوجه بشوید) دارای وزن به بخصوصی نیز هستند ... ماشین ها واقعا زیبا روی جاده ها حرکت میکنند و شما در رو به روی خود یک ماشین واقعی را شاهد خواهید بود...این بازی کاملا  simulator (شبیه سا‍زی شده) ماشین ها و کنترل ماشین ها را درست کرده است ولی بازی هم سرگرم کننده و هم واقعا یک شبیه ساز واقعی اتومبیل است و این یک کار ویژه، بازی را نشان میدهد ... این بدین معنی است که شما میتوانید به زیبایی کنترل ماشینها را به صورت خیلی طبیعی(سخت) در دست بگیرید ولی امکاناتی که گیم پلی به شما میدهد این سختی را به سمت شیرینی میبرد...شاید شمایی که این نقد را میخوانید میگوید این که خیلی سخت است رانندگی واقعی با گیم پد، با کیبورد!!!خوب معلوم است هر چیزی که تناسب مناسبی نداشته باشد آدم را دل زده میکند و سازندگان بازی هم به زیبایی این را متوجه شدند و در کنار یک حالت شبیه سازی واقعی یک حالت جذاب را تجربه خواهید کرد که در کمتر بازیه دیگری شاهد آن خواهید بود... هر چند بازی سختر و واقعی تر از بازیهای هم سبک نشان داده است و واقعا یک ماشین سواری واقعی به نظر میرسد طوری که با کوچکترین حرکت شما ماشین عکس العمل نشان میدهد و به نظر یک شبیه سازی عالی میرسد که البته در اوایل کمی زجرآور است ولی کم کم بهتر میشود چون جذابیتهایی در گیم پلی هست که در دیگر بازیها نبوده است.
فــروش ويــژه بازي PES 2013

پس از یک سال انتظارپيش فــروش ويــژه بازي PES 2013يك ماه زودتر از توزيع رسمي بازيبا خريد اين بازي از فروشگاه رز مارکت همزمان با انتشار نسخه رسميبازي،شما هم اين محصول را دريافت مي كنيد . پیش فروش بازی فوتبال Pro Evolution Soccer 2013 از هم اکنوننسخه نهایی بازی پرطرفدار PES 2013در دو دی وی دی کاملا اورجینالدارای گارانتی نصب و پشتیبانی تعویض در صورت خرابیبا قیمتی بسیار مناسب
روش خرید : 1 - سفارش کالا 2 - تحویل کالا درب منزل 3 - پرداخت هزینه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرافدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 948
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1143
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 302
  • بازدید ماه : 1,250
  • بازدید سال : 24,046
  • بازدید کلی : 495,227
  • تلویزیون انلاین