loading...
گروه طراحی اسلامی امین گرافیــک
آخرین ارسال های انجمن
امین رضــاحاجی بازدید : 345 شنبه 17 دی 1390 نظرات (0)

قالب موسیقی

قالب موزیک,قالب موسیقی,قالب آهنگ

قالب زیبای موسیقی با طراحی جذاب و گرافیکی

این قالب وبلاگ جالب برای موضوعات موسیقی و دانلود مناسب می باشد

و برای کاربران بلاگفا ، پرشین بلاگ ، میهن بلاگ و بلاگ اسکای طراحی شده است

برای استفاده از این قالب وبلاگ جدید لطفا کد مورد نظر خود را از سایت دریافت نمایید

امین رضــاحاجی بازدید : 278 شنبه 17 دی 1390 نظرات (0)

یکی از محبوبترین و معروفترین های نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس کامپیوتر ، نود ۳۲ Smart Security ۴.۰.۴۱۷ است که مانند چتری محافظ شما را در برابر حمله های مخرب اینترنتی و ... حفاظت میکند.

 

ESET Smart Security 4 - www.Takmob.Net


نرم افزار جدید امنیتی هوشمند شرکت ESET ویژگی های زیر را شامل میشود :

    - Antivirus MONitor: این بخش که به اصطاح (AMON) نامیده می شود برای جستجوی خودکار و همیشگی File ها برای پیدا کردن ویروس قبل از دسترسی کاربران به آنها می     باشد.
    - NOD ۳۲: این بخش برای جستجوی دستی File ها یا Drive های مختلف می باشد.

    - Internet MONitor: این بخش که به اصطلاح (IMON) نامیده می شود برای جستجو و از بین بردن File های آلوده قبل از رسیدن به سیستم کاربر در شبکه اینترنت می باشد.
    - Email MONitor: این بخش که به اصطلاح (EMON) نامیده می شود برای جستجوی Email های دریافتی و فرستاده شده به وسیله برنامه های Microsoft Outlook و Microsoft Exchange می باشد.
    - Document MONitor: این بخش که به اصطلاح (DMON) نامیده می شود برای جستجوی اسناد متنی و File های Microsoft Office می باشد.
    - ESET Anti Spam:
    - پشتیبانی از فرمت RCF ایمیل ها
    - قابلیت ایجاد Blacklist و Whitelist
    - قابلیت کنترل چندین پیام به صورت همزمان
    - یکپارچگی کامل با نرم افزار Microsoft Outlook

امین رضــاحاجی بازدید : 236 شنبه 17 دی 1390 نظرات (0)
دانلود مجموعه 800 Paid Android Apps Collection
| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و خارجی |
| دانلود رایگان مجموعه 800 نرم افزار معروف و پرکاربرد مخصوص گوشی های آندروید |
در این پست وب سایت میهن دانلود مجموعه ای را با عنوان 800iPaid Android Apps Collection برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه شامل 800 نرم افزار کاربردی سیستم عامل جدید آندروید می باشد که دارندگان گوشی های موبایل با این نوع سیستم عامل می توانند از این برنامه ها استفاده کنند. این سیستم عامل که توسط کمپانی معروف گوگل عرضه شده در مدت زمانی بسیار کم در لیست پرطرفدارترین سیستم عامل گوشی های موبایل قرار گرفت و جالب است بدانید که یکی از رقبای اصلی سیستم های iOS و Symbian می باشد. گوشی هایی که با سیستم عامل آندروید روانه بازار شدند خیلی زود توجه افراد را به خود جلب کردند و همه گیر شدند که یکی از دلایل آن تنوع برنامه ها و بازی های آندروید می باشد زیرا بسیاری از برنامه ها و بازی هایی که به عنوان مثال برای سیستم عامل سیمبیان ساخته می شوند، خیلی زود نسخه آندروید آن هم عرضه می شود و اینطور نیست که مانند گذشته فقط تنوع برنامه و بازی مختص یک نوع سیستم عامل باشد و دارندگان گوشی های با سایر سیستم عامل ها در حسرت استفاده از آن برنامه باشند. یافتن نرم افزارها و بازی های آندروید در اینترنت چندان کار دشواری نیست اما از آنجا که برخی از افراد وقت کافی برای جستجوی برنامه های مورد نظرشان را ندارند این مجموعه به آنها کمک می کند تا به آسانی به نرم افزار های مورد نظرشان دسترسی داشته باشند زیرا در این پک 800 نرم افزار معروف و پر کاربرد آندروید قرار گرفته است. همچنین نرم افزارهای موجود در این مجموعه با نسخه های مختلف سیستم عامل آندروید سازگارند در واقع سعی شده از هر برنامه چند نسخه در این پک قرار داده شود که کاربران نسخه های مختلف این سیستم عامل به آسانی بتوانند برنامه های موجود در این پک را بر روی گوشی های خود نصب و اجرا کنند.
جهت دانلود و مشاهده لیست نرم افزارها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
ادامه مطلب+Download
 

 

امین رضــاحاجی بازدید : 288 شنبه 17 دی 1390 نظرات (5)

دانلود یاهو مستنجر - جدیدترین ورژن ها - Yahoo! Messenger 10.0.0.1270 Final / 11.0.0.1751 Beta

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/8-27/Yahoo!-Messenger.jpg

دانلود نسخه ی 10 و 11 Beta  یاهو مسنجر تحت ویندوز

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پر و پا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن ، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل ، به اشتراک گذاری تصاویر ، اشتراک گذاری ویدئو ها ، آواتار های زیبا ، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران ، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است.

از ویژگی های نسخه ی 10 میتوان به نکات زیر اشاره کرد  :

- افزایش کیفیت گفتگوهای ویدئویی
2- طرح جدید "Y! Updates"
3- اطلاعات بیشتر درباره چت کردن
4- بخش جدید Yahoo! Insider
5- تغییر آسان زبان
6- روش جدید مرتب کردن فهرست
7- آیکان‌های جدید در پنجره چت
و ...

یکی از مزایای استفاده از نسخه جدید یاهو مسنجر این است که روشها یا نرم افزارهایی که می توانند پسورد ذخیره شده در این برنامه را بدست بیاورند و ایمیل شما را هک کنند از کار می افتند در ضمن در نسخه ی 11 امکان اتصال به شبکه های اجتماعی نیز به نرم افزار اضافه شده است .

 

 

  دانلود نرم افزار:

 

 

دانلود با لینک مستقیم Yahoo! Messenger10
 

دانلود با لینک مستقیم Yahoo! Messenger 11



  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

 

 

  منبع :   وطن دانلود www.vatandownload.com

 
امین رضــاحاجی بازدید : 244 شنبه 17 دی 1390 نظرات (0)

دانلود نسخه نهایی ویندوز ۷ با لینک مستقیم – Windows 7 Ultimate Final Version

 

تا پیش از این مایکروسافت به شدت در مورد ویندوز ۷ مخفی کاری می کرد. هرچند که تصاویری از برخی نرم افزارهای تغییر یافته سیستم عامل جدید منتشر شده بود. اما با ارایه نسخه بتای ویندوز ۷ مشخص شد سیستم عامل جدید جزو عمده ترین تغییرات ویندوز از زمان روی کار آمدن ویندوز ۹۵ بوده است. اولین ویژگی که برای بسیاری از کاربران بسیار مهم می باشد معماری زیر بنایی ویندوز ۷ می باشد که دیگر مانند ویستا مجبور به جستجو جهت درایور های مخصوص و مشکلات عدم نصب نرم افزار ها و … وجود نخواهند داشت و به گفته مایکروسافت این مشکلات در این نسخه از ویندوز حل شده است!  در این نسخه از ویندوز شرکت مایکروسافت با تحلیل هایی که از کاربران خود به عمل آورد سعی نمود ویندوز۷ را بهینه نماید که این بهینه سازی در محیط کاربری و سایر قسمت های این نسخه از ویندوز ارائه شده است.
هم اینک می توانید نسخه نهایی ویندوز سون (۳۲ بیتی -  Ultimate) را که چند روزی بیشتر نیست توسط کمپانی مایکروسافت عرضه شده است را برای اولین بار در میان سایت های ایرانی از دانلودها دریافت کنید و همچنین اگر از اینترنت پرسرعت بهره مند نیستید نسخه دی وی دی این ویندوز را از فروشگاه دانلودها تهیه نمایید.

 

windows7 downloadha.com2 دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم   Windows 7 Ultimate Final Version

 

dvd دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم   Windows 7 Ultimate Final Version شما می توانید نسخه نهایی ویندوز سون را در یک DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۳۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

دانلود + ادامه مطلب
امین رضــاحاجی بازدید : 259 شنبه 17 دی 1390 نظرات (0)

نسخه نهایی مرورگر سریع و قدرتمند Google Chrome 17.0.944

Google Chrome جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

 

Google Chruom 17 نسخه نهایی مرورگر سریع و قدرتمند Google Chrome 17.0.944

 

 

دانلود + ادامه مطلب
امین رضــاحاجی بازدید : 399 شنبه 17 دی 1390 نظرات (7)

نسخه جدید و نهایی مرورگر اینترنتی سریع و قدرتمند Opera 11.60 Final

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم دانلودها پیشنهاد می کند به دلیل حفظ امنیت، مرورگر خود را حتما به روز نمایید.

 

Opera 11 نسخه جدید و نهایی مرورگر اینترنتی سریع و قدرتمند Opera 11.60 Final

 

 

امین رضــاحاجی بازدید : 242 شنبه 17 دی 1390 نظرات (1)

مرورگر اینترنت گوگل Google Chrome 6.0.472.53

دسته: مرورگر وب   تعداد بازدید: 131452

 

 

منبع: www.p30download.com


در حالی که بیشتر از چهار سال از معرفی Gmail می گذرد و هنوز این سرویس و بسیاری دیگر از خدمات و نرم افزارهای ارائه شده توسط گوگل در حالت آزمایشی قرار دارد، این شرکت مرورگر اینترنتی اش، Google Chrome که مدت زمان زیادی از انتشار آن نمی گذرد را از حالت آزمایشی خارج کرد.
بر طبق آمارهایی که گوگل اعلام کرده است این مرورگر توانسته است تنها در صد روز، ۱۰ میلیون کاربر فعال را در سراسر جهان به خود جذب کند که معادل ۱ تا ۳ درصد از کل بازار مرورگرهای اینترنتی است. به گفته توسعه دهندگان گوگل کروم، این مرورگر پس از عرضه ۱۴ نسخه آزمایشی و رفع نقایص و بهبود ویژگی هایش با ارائه پانزدهمین ویرایش آن به نسخه پایدار رسید. به نظر می رسد موفقیت گوگل در جلب توجه کاربران اینترنت در درجه اول به علت پرداختن به نیازها و خواسته هایشان و در مرتبه بعد خوشنامی این شرکت و موفقیتش در زمینه هایی است که در آنها وارد شده است باشد.در نسخه جدید گوگل کروم، امکانات تازه ای مانند مدیریت بوکمارک ها و رفع مشکل مرورگر در پخش فایل های صوتی - تصویری اضافه شده است اما هنوز خبری از پشتیبانی از افزونه در آن نیست، امکانی که شاید بزرگترین نقطه قوت مرورگرهای رقیب مانند فایرفاکس و اپرا باشد.
مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.
این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در رجیستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.
اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند.
اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه آزمایشی Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند.
در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Google Chrome 6.0.472.53:

- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp - Blocker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و سون
- و ...

به دلیل تحریم این برنامه در داخل ایران قابل دریافت نمی باشد! شما در اینجا می توانید مستقیماً آن را از پی سی دانلود دریافت کنید.


ادامه مطلب
فــروش ويــژه بازي PES 2013

پس از یک سال انتظارپيش فــروش ويــژه بازي PES 2013يك ماه زودتر از توزيع رسمي بازيبا خريد اين بازي از فروشگاه رز مارکت همزمان با انتشار نسخه رسميبازي،شما هم اين محصول را دريافت مي كنيد . پیش فروش بازی فوتبال Pro Evolution Soccer 2013 از هم اکنوننسخه نهایی بازی پرطرفدار PES 2013در دو دی وی دی کاملا اورجینالدارای گارانتی نصب و پشتیبانی تعویض در صورت خرابیبا قیمتی بسیار مناسب
روش خرید : 1 - سفارش کالا 2 - تحویل کالا درب منزل 3 - پرداخت هزینه

تعداد صفحات : 119

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرافدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 948
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1143
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 212
  • بازدید ماه : 1,160
  • بازدید سال : 23,956
  • بازدید کلی : 495,137
  • تلویزیون انلاین